Diskuze

Civilization VI chystá zásadní změnu. Přinutí vás k odlišným strategiím

Série Civilization se rozloučí s tradičním systémem stavění. Zatímco v minulosti města zabírala pouze jedno herní políčko, nyní se budou po herní ploše rozprostírat jednotlivé oblasti. A typ krajiny bude ovlivňovat efektivitu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

L98u98d56ě63k 78V83o77j45t31a

25. 6. 2016 21:52

tyhle slavné série s vysokými čísly jdou prostě do hajzlu každým krokem.:-) ještě třeba Heroes atd

0 0
možnosti
JN

J73o37s26e85f 12N64o63v47á75k

24. 6. 2016 23:37

Hmmm okopirovany koncept z Endless Legend. Ale zase cely Endless Legend je kopii Civilizace, takze to je fifty fifty.

3 0
možnosti
JK

J98a94n 88K97o60h42l

24. 6. 2016 23:17

Bude se to hrát aspoň tak dobře jako jednička? Pochybuju.

2 0
možnosti
DD

D41a86v67i35d 32D23i51r62g52a

26. 6. 2016 14:56

Mě by stačilo, kdyby se to hrálo stejně dobře jako čtverka a pětka.

Jednička je dobrá nostalgie, ale vracet bych se tam nechtěl.

2 0
možnosti
TH

Moc se mi nelíbí jeden div na políčko, to aby člověk mohl stavět divy ve velkém, tak aby měl tisíc měst :D

0 0
možnosti
TK

Dvě věci: 1) Distriktem se rozumí čtvrť, nikoliv okres. 2) Nerozumím tomu, že distrikty budou muset spolu sousedit. Distrikt postavíte tam, kde vám přinese největší zisk, a nemusí to znamenat, že budete mít komerční distrikt vedle vojenského. Stejně tak můžete mít město kompletně bez distriktů a místo nich mít všude třeba divy nebo jen farmy atd.

0 0
možnosti
JJ

skot ide o to ze budete stavat tie distrikty tak aby navzajom jeden na druhom benefitovali... co samozrejme znamena, ze (ak prave nemate stastie na idealnu krajinu) bonusy za teren nebudu sediet s potrebami co sa tyka okolitych distriktov...

musim povedat ze sa mi tento pristup paci, konecne nieco nove..

1 0
možnosti