Diskuze

Dojmy: For Honor je důkaz, že se velkorozpočtové hry probírají z letargie

For Honor připomíná, že hra nemusí být atraktivní jen revolučním obsahem. Titul totiž působí jako tradiční rubačky, jaké bylo pod jinými názvy a s primitivnější grafikou možné hrát již v devadesátých letech. Pracuje však s pojetím, které moderní velkorozpočtový průmysl povětšinou opomíjí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J22i77ř44í 80D54u71š91e35k

26. 8. 2016 13:27

2 týmy po 4. hráčích? no to teda bude velké bitvy :-D

0 0
možnosti

nevím o jaké letargii to mluvíte, vychází spousta dobrých AAA her...

1 0
možnosti

Momentalne ano. Ale takove tri roky zpatky to z meho pohledu byla tezka bida.

0 0
možnosti
Foto

Neexistuje už náhodou něco takového? Medieval cosi...

0 0
možnosti

z úspěšnějších je podobné Chivalry

0 0
možnosti

to už je notně vyšlapaná cestička, chvilkově to možná chytne, ale brzy zapadne

2 0
možnosti

Asi tak. A hlavně jestli to bude jenom v 1st person pohledu, tak to bude dost chaos a moc si to člověk neužije. Snad půjde i 3rd person

1 0
možnosti

Taková Hollywoodská rubačka. Ale nic pro mě. Nevim proč, ale tady mi tentokrát chybí jakýsi videoherní nadhled a tak mi třeba souboj rytíře a samuraje přijde směšný.

2 1
možnosti

Asi jako ta stupidita v TV. Jak se to jmenovalo... Deadliest warrior?

Ale zase ty příležitosti dojit hráče přes DLC... legionár, mušketýr, hoplit, nesmrtelný, pirát, ninja, mamluk, kung-fu panda... :-)

0 0
možnosti