Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dalších deset věcí, které nás na hrách pořádně štvou

Na to, že jsou počítačové hry především o zábavě, vzbuzují hodně negativních emocí. A právem!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J87a27r21o89s41l73a35v 46P71ě90t18i27v23o72k68ý 3657176199895

ad 10) já v tom mám jasno: PC, Battlefield a Origin (občas i ten Steam). ;-D

0/0
18.9.2016 14:56
Foto

O25n67d60ř91e42j 22F93i96a92l97a 9559530541319

Borci, tak to jste asi nehráli ultimate team ve fifě.. to by vydalo na celý článek..

0/0
18.9.2016 7:50

V28e95n29d28e11l91í38n 61C16h33l38u26p93a10t61ý 4922194982371

Článek jistě stojí za hovnivála, nebudu na to klikat a nic podobného číst, ale tenhle komentar jsem si proste nemohl odpustit ;)

0/0
16.9.2016 19:07

V32á28c73l89a33v 23H44o86s28c13h 8276748702891

Jedině ZX spectrum. Co uměli do 48 Kb narvat takoví Code Masters v sérii Dizzy, ta doba se už nevrátí.

+2/0
14.9.2016 0:50

V25e31n44d17e59l83í79n 73C30h67l97u98p33a23t66ý 4742744332641

V tomto bola unikatna hra Sentinel na ZX Spectrum. Do 48k narvali 10 tisic (!) miestnosti, navyse v 3D-perspektive. Nechapal som to vtedy a nechapem ani teraz, ako sa im to podarilo.

0/0
16.9.2016 19:20

V30á40c85l40a76v 26H10o35s30c47h 8456848872311

tu som nehral. teraz sa da pamäť rozširovať, procesor upgradovať. vtedy na to museli ist cez genialitu.

0/0
18.9.2016 20:58

D66e19n29i87s 72H51u10m38l 4972155175246

Mě hrozně štve odfláknuté pokračování. Třeba u Panzer Generala nebo Master of Orion šla úroveň tak výrazně dolu, že si radši zahraju jedničku.

0/0
13.9.2016 23:34

J58a88n 79F66r87ý26d86l 1964548892885

Master of Orion 2 je špica (i přes některé osekání). Až trojka je na zabití

0/0
14.9.2016 0:51

P10e95t71r 74A95n58d16r20ý47s20e35k 9813221386767

Ten uvodni obrazek vystihuje naprosto vse, ja uz dneska hry skoro nehraju, ale pamatuju si, kdyz jsem jeste chodil na zajladku tak pred 10 lety a hodne jsme hravali, tak tehdy se na hrqch cenilo, jak dobrou maji grafiku, vsichni neustale investovali do noveho hardwaru, protize hry byly vice a vice narocne, ma mladsi sestru a dneska mezi deckama frci nejvic minecrqft a podobne hry s upone debilni grafikou a nebo primitivni hry pro tablety a mobily, vidim v tom velky upadek oproti nasi generaci, vim ze se vydavaji jeste i poradne hry, ale deckq vetsinove hraji prave tento shit, ktery jsem popsal

+2/−4
13.9.2016 23:07

M68i26r49o70s50l16a73v 88S98t23a38s75t57n55y 7834903586911

Váš příspěvek nemá hlavu ani patu, ale pochopil jsem správně, že voláte po časech, kdy byla u her nejdůležitější grafika? Well, past is present.

+4/0
14.9.2016 7:29

S23t70a81n61i14s89l12a25v 92P78o47u88l 2727394949466

"Vůbec si nejsem jistý, jestli je to umělecká instalace, nebo náhodné seskupení pixelů."

;-D dívka s transparantními brýlemi

0/0
13.9.2016 23:03

J20a22r18o55s75l60a34v 48D26r89o14z98d 6243959750377

Mě nejvíc štve všudypřítomný openworld a procedurální generování prostredi. Dobře navržené levely člověk aby dneska pohledal. Snad jedinou výjimkou je série Souls.

+1/0
13.9.2016 20:53

M73a77r31t35i60n 75K46o12l81l77e75r 7771513875104

V tomhle článku je až podezřele moc důvodů, proč jsem nedohrál první Assassin's Creed. Ze začátku člověk vůbec neví, co jde; jsou tam dlouhý filozofický rozhovory, který nejdou přeskočit; spousta postranních úkolů, který jsou v podstatě zbytečný; děj odehrávající se ve 3 městech, který od sebe nedokážu rozeznat; stále stejné úkoly; hlavní postava vrhající nože a skákající z 50m výšky, ale největším nepřítelem je pro ni vodní plocha; otravné menu, kde se musí vybrat asi 6 různých kroků, když si chcete hru atd.

Přitom recenze to má skvělý. No, asi jsem to nepochopil. :-)

+3/0
13.9.2016 19:20

Z29d29e80n93ě59k 52K42r11a18u71s 9676640372620

jeste bych pridal ze kdyz clovek chodi za toho normalniho ne vzpominku tak se tam nedalo behat a prejit z ejdny strany mistnosti na druhou byl pomalu na "pul dne".

0/0
15.9.2016 10:52

M37i47c70h52a85l 22F35i37d23l68e43r 2446656665754

Ech... Nešlo by u osmičky dát jiný ilustrační obrázek, než z Wolfensteina? U něj je to s tím žraním psího žrádla přeci jenom plánovaný odkaz na původního Wolfenstein3D.

0/0
13.9.2016 18:15

J41a14r66o31s40l61a66v 22D87r13o68z18d 6493689970237

Mě napadl zaklínač. V trojce jsem sebou tahal ke konci stovky kuřat a v bitvě jsem tam ládoval jedno za druhým. :)

+1/0
13.9.2016 20:57
Foto

M15i93c25h68a51l 48M64e82r54d65a 2630621159622

Skyrim je tím známější. U Zaklínače jsem to ani moc nepotřeboval, protože jsem používal lektvary. Ve Skyrimu se člověk musí dělat s každým lektvarem a pořád shánět ingredience. V Zaklínači stačilo meditovat a Geralt si všechno doplnil jen za alkohol.

0/0
14.9.2016 11:53
Foto

H54a85n20a 70A56n15t55o76n34o92v29á 6967129544724

Ve Skyrimu používám jen lektvary, vždyť se nemusí uvařit, člověk je může najít, nakoupit nebo nakrást. Popravdě nechápu, proč sebou tahat 100 jablek, když stejné léčení obstará 1 lektvar.

+1/0
14.9.2016 12:49
Foto

M17i41c21h53a26l 93M78e81r22d20a 2760511609682

Krást mě nikdy nebavilo, na nakupování lektvarů jsem byl moc skrblík a asi jsem měl smůlu na nalézání. Já jsem to osobně řešil magií, protože jsem chtěl mít místo na zbraně, takže jsem jídlo prodával/zahazoval.

0/0
14.9.2016 16:34
Foto

H84a75n55a 51A40n97t23o40n25o74v77á 6257129484524

To já zase kradu hodně ;-D Musím otevřít každý šuplík, co kdyby tam byly 2 septimy!

+5/0
14.9.2016 22:56

M60i20c37h21a66l 59K85r80e49j94č84í 1136340511843

Ano, AAA studia dokázala v 90. letech udělat z 320x200 vizuální hody, ale stála za tím řada grafiků a animátorů. Takové zdroje nezávislí autoři nemají. Dnes dělá hry více lidí než kdy jindy, ale technicky špičkové hry stále tvoří jen velké týmy, podobně jako tehdy. "Pixel art" dovoluje malým nezávislým vývojářům tvořit hry, protože nemusí 90% své snahy a prostředků věnovat grafice. Nezávislé hry jsou "něco navíc". Nelíbí se vám? Je pro vás grafika důležitá? Žádný problém, zůstaňte u AAA her. Nechápu, proč to stále není jasné.

+7/−4
13.9.2016 16:30

V80l58a13s45t35i78m87i81l 36P76e56v15n91ý 6688913155665

Jste úplně mimo mísu. V 90. letech (a zvlášť v době kdy 320*200 byl standard) neexistovalo nic co by se dalo označit jako AAA studio a drtivá většina her byla dílem jen několika, často i jen jednoho člověka. Probém je v tom, že většinu "nezávislých" her postihl stejný problém jako dnešní AAA gamesy. Prostě je to odvar bez nápadu vzniklý jen s cílem zisku, jen místo milionté skriptované střílečky je to miliontá rádoby 8bit skákačka.

+5/0
13.9.2016 17:53

M67i25c61h33a95l 11K65r82e81j50č14í 1656590491193

Ano, to beru. Určitě máte částečně pravdu, že to tímhle směrem "zdegenerovalo". Ale stojím si i za svým argumentem. Jen když vezmu například hlavní obrázek ke článku - úplně nalevo je hra Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Podívejte se, kolik na ní pracovalo lidí:

http://www.gamefaqs.com/pc/562678-indiana-jones-and-the-fate-of-atlantis/credit

Nezávislé hry často dělá třeba jen jeden člověk.

+2/−1
13.9.2016 18:49

P93e89t95r 88K43ř75í71ž 2943554281681

To ovsem "studio" limituje spis do rozsahu a ne moznosti kdyz kdokoliv muze vyuzit Unity, Unreal Engine event. Cry Engine aj.

0/0
13.9.2016 19:10
Foto

M29i60c92h28a64l 87M70e87r12d68a 2670131399532

RPG bez lore? Vážně? Neříkám, aby byla nutnost přečíst každý dopis, abych veděl co dělat a co se děje, ale někdy je to super čtení.

+4/0
13.9.2016 15:05

R47a85d85e68k 92J91a40h86o23d39a 3293722454853

Jestli jsem to dobře pochopil tak nejde o RPG bez lore ale o lore bez alespoň trošku normálního příběhu.

+3/0
13.9.2016 15:51
Foto

M97i48c64h68a15l 41M23e93r94d79a 2810461629292

Já viděl Zbytečný obsah a Lore -> TRIGGERED! :D ....moje chyba:)

0/0
13.9.2016 20:00

T94o71m18á14š 36C94h50r44a84s80t26n98ý 2941824731943

Grind...ehm, 70 hodin za 5 dní v Elite Dangerous...sakra, ale nevím, mě to baví... ;-(;-(

0/0
13.9.2016 14:03
Foto

F79i10l29i65p 56R88u73l71f 3325569167833

A co pro všechny hry s otevřeným světem typické: "honem, rychle, jestli okamžitě nezačneš honit hlavního padoucha, povraždí ženy a znásilní starce a děti... " - "ale dyk joooo, vydržej to ještě chvíli, ne? Ještě jsem chtěl tady tohle dodělat, postavit dům, oplodnit strom a usadit syna, pak půjdu..."

+17/0
13.9.2016 12:45

M65i89r96o84s87l13a90v 72S93t43a91s28t86n12y 7644893726341

Fallout 4 je asi nejhorší příklad. Unesli mi dítě, ale co, půjdu radši na smeťák sbírat bordel a pak postavím pár osad.

+2/0
14.9.2016 7:24

J40a92n 38H47a90b18á73s39k71o 4874877521233

Za me super clanek a se spoustou veci se stotoznuju. Po dlouhe dobe (nic ve zlem) jsem si zase rad precetl nejaky delsi clanek R^

+2/0
13.9.2016 11:48

P39e20t62r 41S93p18a32t64z12i63e86r91e24r 7204552405254

jo tak vypotit patrony...nevím jestli redaktor někdy držel aspoń v realu pušku nebo ne...ale patrony se moc dobře nepotí zvlášť když létají s automatu na zem...jo kdyby to byly střely..nebo laicky řečeno kulky...tak to bych pochopil..:D

0/−6
13.9.2016 10:39

T94o45m34á41š 48T42ö53k92ö11l19y 7426730731794

Třeba to je zbraň co vystřelí kulku a patrona co letí na zem aktivuje malý raketový motor, který taky narazí do nepřítele. Nějak tak to být musí, protože ve většině her by po vás měla být cestička z patron, ale nikdy není vidět :) .

+1/0
13.9.2016 12:07
Foto

F19i62l49i83p 95R31u10l11f 3125809197303

Nechci rejpat, ale myslím, že v tomhle případě je názvosloí celkem fuk, tuším, že vypotit se nedá ani jedno...

+10/0
13.9.2016 12:47

M47a96r32t95i71n 49H96a33l55i43l58o21v30i77č 3883665233979

Bod 9 - konečně to někdo řekl na plnou hubu. Jako když jsem pročítal Scorečka za poslední cca 4 roky, přišlo mi že snad 50% spadá do kategorie rozpixelovaná retro indie arkáda/RPG/adventura. Když si chci zahrát retro hru, stáhnu si něco z 80-90. let, nechci aby hra z roku 2016 vypadala jak z roku 1986.

+26/0
13.9.2016 10:06

J69a25k28u66b 64M91a23t17ě73j30ů 5935562481125

ale tak treba ted nedavno jsem si koupil hru Party Hard a me treba mile prekvapilo. Rozhodne to neni o tom, ze by se na grafiku vykakli, ale kdyz si tu hru predstavim s hezkou grafikou, tak by to proste nebyla takova svanda...

0/0
13.9.2016 16:03

M45i75r91e55k 69S55á74l 1825611538124

poslední bod je mimo téma, které neznělo "co dříve štvalo redaktora na diskuzích". ostatně je tu návštěvnost spíše slabá. pod většinou recenzí na free games ani jedna reakce apod. taxeto zachraňuje recykláty typu 10 nejlepčích starých her, kam z nostalgie každoročně napíšeme příspěvek všech dvacet čtenářů :-)

+7/−3
13.9.2016 9:33

M30a94r36t84i36n 16B80e43r47a87n 6959235726751

;-D

+2/0
13.9.2016 11:06

D37e48n33i47s 61H56u63m86l 4882655545936

Mě štvalo pětiminutové nahrávání hry ukončené hláškou "R Tape loading error, 0:1"

+11/0
13.9.2016 9:15
Foto

R36a23d20e77k 73V88o42j40á57č20e79k 5683859343804

pošroubovat hlavu a znova - LOAD " '' ;-D

+3/0
13.9.2016 13:24

Z82d72e74n96ě52k 53F93i22b91i87c93h 4947979174920

Některé z uvedených bodů mě zase tolik netrápí (třeba němý hrdina), ale zato je na mém seznamu :

1) snaha o filmový zážitek na úkor hraní. cutscéna - jít 2min rovně - zabít 2 nepřátele - cutscéna (The Order 1886 atd)

2) rozporcování hry na základ + DLC. raději bych zvedl cenu her třeba o 10USD než aby mi dali nekompletní zážitek

3) neukončený příběh - často jako lákadlo na koupi dalšího dílu

+23/0
13.9.2016 9:14

J80a25k16u61b 27B47o12h88o76n26ě53k 5860505550652

DLC je sporné. Nikde se nedá úplně přesně říct, co by se jinak dostalo do základní hry a co ne (až na pár vyjímek, kdy je to jasné, viz. Rome 2)

A zvyšovat cenu základní hry oproti zvyklostem je dost riskantní krok, opět protože se nedá dost dobře odůvodnit a ze strany hráče uznat, co je ta práce navíc, za kterou chtějí peníze navíc

+1/0
13.9.2016 10:52

R60a72d64e14k 19J91a75h73o65d10a 3403242124843

Asi tak, napadá mne snad jen Paradox který si ty DLC zaslouží. Na CK2 nebo EU4 dělá DLC pořád a jsou to postarší hry. Za ty 3 roky co je EU4 na trhu mají 9 DLC. To je v porovnání na třeba BF4 který měl 5 za rok. Hlavní rozdíl je teda v tom že EU4 pořád má podporu zatím na BF4 už nic nevyjde. Bude BF1 a tak si zaplaťte plnou cenu znova.

0/0
13.9.2016 15:57

S92t73e35f77a40n 72M76a78r18g18i36t94f31a28l40v90i 4809392180828

ak by sa zvysila cena, mnoho ludi by si to nekupilo a ide samozrejme o psychologicky efekt, kedy za zakladnu hru nedate "az" tolko a neskorsie ak za dlc date dajakych 5, 10 eur tak vas to az tak nemrzi...

0/0
13.9.2016 15:55

M94i27l31a42n 17Š61e65l22i31g68a 7531214343583

U jednicky nemusime chodit ani m prumernemu Orderu, dost podobne je na tom (u main questu) i vyborny Witcher 3, jen s tim, ze mezi cutscenami bylo vetsinou dlouhe cestovani... a "final fighty" ktere spocivaji pouze v tom, dostat bosse na urcitou hodnotu zdravi a tim triggerovat cutscene jsou taky kapitola sama pro sebe.

0/0
14.9.2016 0:08

G14a48b74r78i42e28l70a 39K53o33b23l37í62ž66k90o69v81á 2191810949324

Ja bych jeste pridala:

1. Tutorialy pro lamy, kde vas uci chodit a rozhlizet se

2. Tutorialy a filmecky, ktere nejdou preskocit.

3. Pribeh a spousta zbytecnych kecu okolo poctive parby

+3/−10
13.9.2016 9:08

M36i60r14o19s85l60a52v 29S13t68a61s25t88n98y 7694613366151

Jo, příběhy ve hrách bych úplně zrušil, příběhy každého jenom otravují.

+5/−2
13.9.2016 9:53

G94a54b42r59i39e71l35a 52K82o26b98l41í91ž17k24o72v53á 2951540759724

Ja kdyz chci pribeh, tak si prectu knihu nebo pustim film. Nebudu ztracet cas pribehem, abych pak zjistila, ze gameplay stoji za prd. Dohrala jsem uz spoustu RPG, preskakala, co se dalo, ale bavilo me to i tak.

+1/−10
13.9.2016 10:19

M65a54r49t53i62n 60P11o56c71h46m36a31n 6788199692

Dikybohu, ze hry hraje tak malo zenskych...

+4/−1
13.9.2016 14:05

G79a52b43r14i76e93l52a 37K56o59b72l17í49ž25k43o24v21á 2811510439534

Za mych mladych let, kdy jsem parila nejvic se na nejaky pribeh moc nehralo. Mozna je to tim. Samozrejme, kdyz jsem hrala Quest for Glory nebo Monkey Island, tak jsem cetla vsechno.

+1/−1
13.9.2016 14:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.