Diskuse k článku

RECENZE: World of Warcraft pořádně překvapil. A tentokrát příjemně

Po nemastném neslaném datadisku Warlords of Draenor se zdálo, že tvůrcům on-line hry na hrdiny World of Warcraft začíná docházet dech. První týdny v Legionu nás však přesvědčují o pravém opaku.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i46c87h71a87l 73T19o49m70á97n30e66k 9907639266

spis me stve ze prakticky tento datac zabil alty a pomalu i offspec,kdo na to nema mrte casu tak si poraden nenachysta ani maina a jeden spec aby byl top do raidu, coz driv stacilo po vydani datace to tyden hrotit a pak to jen tak v klidku dojizdet a bylo, ted proste jak nejdes nonstop, tak uz ztracis, navic se i zvedla mnohem vic zavislost na kamaradech aukci,guilde, driv sem dokazal si s altama posefovat vsehcny enchanty, potky, flasky, jidla, gemy etc sam aniz bych na tom sice vydelaval ale ani do toho extra neinvestoval, coz ted taky uplne nejde, ale jinak je to super no, jen na to raidovani uz to asi nebude takova sranda pro casualy se nekam dostat

+1/0
26.9.2016 20:48

P73e61t47r 19S67v37o63b96o19d33a 4227145248713

Hm, tak to zní hodně dobře R^

0/0
26.9.2016 21:20

M82i16c90h82a53l 31T73o66m44á88n45e82k 9127199276

ted podle ranku legendarky apod jasne jde a pujde poznat , kdo te hre dava a kdo ne

0/0
26.9.2016 21:24

T44o13m78á36š 61N21e34u23m67a31i85e98r 9189330748777

Byl autor v Underbelly? Podle mě zatraceně dobrá PVP lokace, která by si minimálně slovo zasloužila.

0/0
24.9.2016 22:59
Foto

O50n95d44ř56e36j 46Z60a98c80h 3723520873802

Dobrej nápad, ale nedotaženej, přijde mi to jako šílenost, které nemá s PvP moc společného. Záleží asi a časech a serverech

0/0
26.9.2016 10:54

T73r77u91n80g 94D10u15o77n10g 44T45h30a93n66h 5688845984867

Sbohem výplato =(.

+1/0
24.9.2016 14:41

B66a36r65t70o14l61o23m81ě87j 76K41u74s 2615406611693

Musím říct, že když vidím kam se ta hra posunula, když vidím na obrázku zbraň s 2581 DPS, mám úplně chuť vyhrabat odněkud starou krabici s Burning Crusade, zaplatit si jeden měsíc a jít zase mlátit vlky do Northshire Abbey ;-)

0/0
24.9.2016 1:05
Foto

J79a50k21u30b 26R51a79i77d44a 5278436219904

To je snad jen číslo, ne? Navíc je v minulé expanzi snižovali. A mlátit vlky v Northshire Abbey můžete dokonce zadarmo.

0/0
24.9.2016 14:46

D26a66n42i21e86l 53V10á23c47h22a 1308757427862

mě nejvíc bavily Pandy... :) hlavně kvůli tomu že je to prostě jiné. Všechno ostatní je pořád na jedno kopyto. Démon sem démon tam.

0/−1
24.9.2016 1:01

T33r89u33n13g 69D67u62o14n98g 15T57h75a45n20h 5238905364267

No wowko se furt odehrává kolem Sargerase nebo Old Gods. Pandy nebyly výjimkou, ale je pravda, že ze všech datadisků byli nejrozdílnější.

0/0
25.9.2016 18:55

K94a47r75o84l 25Š17e29f29č74í25k 5784379738188

panove z Bonuswebu! Zacali jste publikovat vyukove videa Minecraftu, nevyslo to nebo to skoncilo?! Nevim ALE mozna by tu byl dopyt po step by step navodu k hrani World of Warcaft (priblizit pribeh, postavy, strategie atd.). Ja bych se urcite potesil a pocet komentaru potvrdzuje zajem ctenaru o WW....tak proc ne? :-)

0/−1
24.9.2016 0:32
Foto

J94a75k46u89b 21R37a20i18d31a 5578146379224

Doporučuji Wowhead. :D

0/0
24.9.2016 14:46

I80v95a34n 76K37o97r39e49c 1266905845239

Ja nechapu co vsichni breci kvuli Vanile vzdyt uz je to tolik let ze by to vetsina z nas uz ani neumela hrat. Behat do 40tky bez mounta? Na to uz jsem asi moc starej a linej. Chces hrat shamana? Mazej k horde. Blood elfka? Co to je?

+2/−2
26.8.2016 11:03

M47i87c61h48a43l 39T82o36m29á11n37e24k 9477549456

oni vubec nevi, nez by ve vanille sehnali partu na dung, dostali se k nemu a prosli ho, a tohle parkrat dokola tak by wow pak smazali , protoze to co by to zralo casu ...

+3/−3
26.8.2016 15:03

P14e67t37r 67S63v67o13b90o16d92a 4297545608463

Vše je jen o popce. Dostatečná popka - máte grupu okamžitě, na cokoliv. Ověřeno. Ta filosofie myšlení ofikáře a vanilla hráčů je prostě jiná. Ofikář chce hru zkonzumovat hned a bez větší námahy. Pro vanilla hráče je i cesta do dungu hrou samotnou, vlastně dungu jako takového! Lidi v grupě si při tom pokecají, seznámí se a navážou známosti, které pak dál udržují. Po dokončení celé výpravy si poděkují za grupu a rozloučí se. Ofik? Port in, clear, port out, end. Lidi leavují po killu hl. bosse bez pípnutí... Kouzlo WOW je/bylo přece v lidech, co spolu prožívali společné dungy/questy/náhodné world PVP. Ne "port-in-port-out-logout-exit". To je onen "single mode MMORPG" a ten je o ničem Rv

+3/−5
26.8.2016 16:06

M19i64c36h29a98l 36T23o71m30á68n18e70k 9977399546

tohle je jen ze zacatku, pak vas to bude nudit a zdrzovat a to je to, na to zapominate, lidi se meni a vyviji, jasne kdyz dung pujde prvne rad se mrknu co kde je , pokecam o tom ale az ho pujdu po 100 fakt na to nebudu mit naladu, protoze me jeste ceka dost veci co bych rad stihl nez hru vypnu a o tom to je, ale jinak souhlas socializace vymizela ale oni so ji tka nejak vyzadali sami hraci, protoze ti co chtej ji maji i ted

+2/−1
26.8.2016 20:24

Z75d32e48n22ě60k 83K13r21a33u56s 9556830302570

Pvp ve vanile byla tezka blbost, hordak nemohl expit v hillsbrad protoze ho nonstop rekillovaly o 20lvlu vyssi roguny a na max levlu te mage prozmenu oneshotoval.

Jinak poprvy sem na ofiku vydrzel do 44 levelu pak sem to smazal protoze to byl opruz vsude samy group questy a clovek nemel goldy ani na upgrade skillu. Nemluve o tom ze sem v ty dobe neumel ani slovo anglicky a bez quest helpru ta hra byl naprostej pain protoze tam nebyly zadny presny popisky co delat jen di do lokace tam a tam a neco tam udelej a neco se stane a to jeste nepocitam ze cloveka poslaly nafarmit 6 usi z adda a clovek stravil dva vecery jejich farmeni protoze zadnej z tech addu zadny usi nemel.

+2/−2
26.8.2016 23:18

I56v36a45n 63K81o68r64e27c 1586215345469

Ta socializace a hlubsi vztahy mi taky chybi to musim priznat ale zaroven pres raid finder chodeji jen lidi co nejsou pve nebo nemaj tolik casu. Jakmile chces provresovat tezsi obtiznosti potrebujes naprosto nutne TS partu schopnejch lidi a dostavit se před raid entrance. Ono ten velkej rozdil je tam jen pri prvnim pohledu. Jakmile se podivas hloubs tak je to porad velice podobny. Guilda je zaklad jak pro expeni tak pozdejsi raid heroic raidy atd. Navic ted existuje personal loot takze se ti nestane ze stravis dve hodiny na bossovi aby te pak raid leader vykopnul a tys ostrouhal...

+1/0
27.8.2016 9:27

D77a53n65i47e93l 58V42á92c76h48a 1528317217332

Stejně hráčů bude méně a méně... předplatné je starověký systém prostě a lidi chtějí F2P.

+3/−4
25.8.2016 18:07

J58a80r33o18m74í79r 66S87t98a21n60ě43k 8616752727

wowko je f2p, stačí nafarmit dost zlata

+3/0
26.8.2016 20:19

R16o66m31a62n 49Š59i65m43ů78n89e18k 4889708241

Presne tak, mesicni hrani si lze koupit v aukci za goldy .....

V dobe WOD to za tebe vydelal garison, stacily tak 3 postavy a jen prijit vecer a vybrat penize, ted se to vratilo vice zpet k farmeni....

Az na ty brutalni ceny potionu to je v poho.

0/0
24.9.2016 14:40
Foto

J63a59k96u20b 59J57e41n68č77o 7879260703

Kvalitní preview R^Je vidět, že autor má s "wowkem" dlouholetou zkušenost, takže za mě palec nahoru. Jinak se přiznám, že se mi zatím Legion jeví dost pozitivně, co se týče DH, tak tam mě nejvíce zarazilo rozdílnost obou specializací, zatímco Havoc mě v PvP vyloženě nudí a hraní za něj mi přijde neuvěřitelně nezáživné, tak naopak vengeance mě velice překvapil a už se těším, jak se za něj bude hrát na lvlu 110 se všemi talenty.

+4/−1
24.8.2016 17:55

P97a86v77e47l 82S96t98e40r11b75a 1454639881701

Poslednich par her od Blizzsuckeru jsem mel predplacene a jediny vysledek byl, ze jsem po vydani tyden cekal, abych si zahral draze zaplcenou hru. Ne diky. Dokud neudelaji oficialni vanillu at jdou k sipku....

+2/−11
24.8.2016 13:08

M18i31c66h74a95l 88T58o97m38á95n96e82k 9647649226

jiste jako kazdy, proc mam pocit ze byste to vydrzel hrat tak tyden? ta hra byla vic nedoladena nez je ted spusteni noveho datace, vsehcno tam trvalo strasne dlouho, nasetrit na mounta na levelu od ktereho bylo mozne ho pouzivat, bylo skoro nemozne, jedien v cem to bylo super bylo ze to bylo nove , neokoukane a bylo super to prochazeni svetem, uceni se novych veci , zjistovani co a jak, ale co vam to muze dat ted oproti tomu soucasnemu i kdyz ne zrovna super aktualnimu kontentu , to bych rad vedel, teda jeste sem zapomel, budete se radovat z epic veci, ty totiz nebylo ve vannile tak lehke ziskat a na nej pvp set, to uz si zacnete shanet guildu, ktere vam to pomuze nafarmit, jinak to ani nezkousejte, etc. etc.

+4/−2
24.8.2016 18:33

P58e35t61r 83S61v42o93b44o91d22a 4697155738253

Občas mají lidé pocit, že jejich a pouze jejich osobní názor je vlastně obecná pravda. Budiž Vám to odpouštěno. Kouzlo Vanilly je v tom, že Vám nic neodpouští a že to není casualní procházka růžovým sadem jako současný content. Co si v tom světe dokážete urvat, toho si sakra vážíte. Není tam ta ujetá pitomost zvaná dungeon finder (nebo LFR), která Vás teleportuje do dungu a zase zpět. To opravdu dodá fantasy světu na jeho opravdovosti Rv Lore, lore a zase lore - to je Vanilla. Mohl bych pokračovat ještě dál, ale na to tady není dost místa. Je to jednoduché - pokud hry konzumujete, chcete hrát MMORPG v "single" módu, dropovaly mu epiky jako rohlíky v krámě a víceméně bez překážek procházet hrou, je jasné, že Vás Vanilla neosloví. A to respektuji. Že to tak však vidí všichni a budou po týdnu končit... to se pletete, ani nevíte jak ;-)

+2/−2
26.8.2016 14:02

M33i58c30h74a94l 67T69o59m56á30n51e74k 9187379786

to mate pravdu, ale, tkay kdyz ste nemel kamose jen tka ste si nekdy dung nezasel, hralo se jen v ramci serveru, dale lore bylo soucasti vsehcny datadisky , i kdyz je pravda ze ted v legionu uz to bude spis farma daily questu ale doted to tak bylo, aMMORPG v single mody si max zahrajete na urovni lf, zbytek az se vydaji dalsi tiery, vzdy si musite najit partu/ guildu aby to melo smysl a nestravil ste tma vecnost takze to co piste plati a platilo porad, a neberu svoji pravdu za absolutni, jen v tomto ohledu nemam ruzove bryle, a i kdyz to v soucasnosti neni ruzove, nachodil sem se toho ve vannule a dalsich datacich tolik ze skutecne nevidim co mi to muze, krom vsechno jako ted jen 1000x pomaleji, dat, jeslti mate na to jiny podle , preji vam to, ale z vlastni zkusenosti at uz sebe sameho ci ostatnich hracu co jsem potkal je to jen plac nad necim co bych chteli, ale az by to vyslo, tka by to stejne nehrali nebo je to nebavilo, protoze proste vzdy by si nasli duvod proc to znova hatit a proc je to nebavi

+1/0
26.8.2016 15:00

P19e86t10r 25S74v45o62b86o38d37a 4857565878723

Pokud by to bylo pouze v rovině našeho rozhovoru bez reálných dat, souhlasil bych. Ale my se můžeme podívat do reálu a uvidíme, že lidí, které Vanilla baví a kteří ji chtějí hrát je pořád dost a dost. Viz ještě do nedávna fungující server Nostalrius s 800 tis. accounty a průměrným počtem lidí on-line přesahující 10K. A to je jen jeden server, po světě je jich vícero. Je to neplacené a proto to hraje tolik lidí, můžete namítnout. Nu ano, jistě to hraje svou roli, ale jen z části - z velké části je to kvůli tomu, že lidé CHTĚJÍ hrát Vanillu, ale holt nemají prostě kde si ji zahrát kromě private serverů! Vanilla má úchvatnou syrovou atmosféru, prostou nablýskaných serepetiček a zjednodušujících fíčrů. A to má své velké kouzlo. Věřím, že hráči, které potkáváte, by to quitnuli po týdnu - ale předpokládám, že to budou hráči z offiku. Tyhle dvě skupiny se naprosto vylučují - vanilláři nebudou hrát ofik, protože jej považují za shit. Ofikáři nebudou hrát vanillu, protože na ni nemají trpělivost. Logicky Vaše okolí má takový názor jako Vy. Nepodceňujte však zájem pro Vanilla, to by byla velká chyba. A Blizzard to ví, cítí peníze a potenciál. Proto se tím taky vůbec zabývá, jinak by to smetli ze stolu... ;-)

+2/−1
26.8.2016 15:58

M39i13c76h87a92l 63T79o73m34á43n89e27k 9897649116

ja se klidne vsadim ze to nebude tak horke jak rikate, ze kdyz se ten server rozjede , bude placeny , tak dopadne jak soucasne datadisky, pri spusteni tak bude dost lidi a do par mesicu to prestavne vetsinu bavit a skoro nikdo to nebude hrat jen u vnily tehc lidi co skonci bude jeste vic a tech vasich freckaru jich ale bude minimum, vetsina to budou jen hraci co si to z nostalgie budou chtit zkusti

+1/−1
26.8.2016 20:13

M37a40r89t28i36n 63P42o60s27p73í98š57i22l 1671866664400

Souhlasím s tím, co zde píše p. Svoboda. Pane Tománku, já WoW-ko objevil asi před 3-mi lety, kdy jsem si s partou kamarádů vyzkoušel na freeserveru zahrát Cataclysm, pak jsem se už sám vydal na WoTLK, kde se mi líbilo více, vyšší obtížnost mechanik, nezničený svět apod. Skoro rok jsem pak strávil na ofiku ve WoD, který jsem ale nakonec opustil, neb jsem se tam se svojí stovkou nudil a "rychloexpení" dalších postav mě ani zdaleka nebavilo tak jako na těch předchozích datadiscích na"pirátských" serverech. No a po aféře Nostalrius jsem si našel vanilla server, ložnul si postavu a konečně si užívám přesně tu zábavu, kterou jsem od hry stále očekával, věděl že na ní potenciál má, ale pořád na ní ne a ne dosáhnout. Je to přesně o tom, o čem píše p. Svoboda. Jediné co mi vadí je PVP v otevřeném světě, to jediné mi značně ubírá chuti do hraní, čili pokud se Blizzard konečně vzmuží a spustí vanilla servery, já do toho rozhodně jdu, pochopitelně na PVE realmu :-)

+1/0
27.9.2016 12:28

T83o13m68á57š 22B71a41y49e85r 1544161354901

Po šesti letech hraní jsem teď už asi tři roky mimo. Nedávno jsem měl možnost si chvíli zahrát a byl jsem nepoužitelný. Úplně jiné spelly, jiné talenty, jiné všechno. Připadal jsem si jako naprostý nováček.

+7/0
24.8.2016 12:53

P40e55t45r 95J72a35r58o25š 2964531135497

Njn. Kdo chvili stal, stoji opodal. Parba a flink si zadaji celeho cloveka. :)))

+2/0
25.8.2016 2:25
Foto

J44a36k74u89b 80R25a21i75d12a 5598596809974

Zůstávám věrný svému Undead Warriorovi. Je super, že mu datadisk vychází docela vstříc z hlediska lore: Sylvanas, vrykulové, Stormheim atd. Tahle část mě nadchla nejvíc: nostalgie po Wrath of the Lich King. Jinak Survival Huntera jsem zkusil asi do třicítky a přišel mi právě hodně silný (ačkoliv nevím, jak je to na vyšších levelech). V DPS (za použití heirloomek) mi přišel v dungu prakticky neporazitelný.

0/0
24.8.2016 11:05

Z67d82e77n56ě94k 23K56r16a20u47s 9186260662320

kolem 50 uz ej na tom +- stejne jak ostatni kazda klasa ma jiny prepocty spellu takze treba u combat(outlaw) roguny jak je 15 talent co mahrazuje zakladni utok tak oneshotuje vsechno co potkas do 30 levleu pomalu, ale na max lvlu je nanic, protoze sice ma pocatecni vysoky cislo ale ma mohem nizsi skalovani nez zakladni utok

0/0
25.8.2016 19:26

P90e93t15r 35A86n70d13r19ý32s96e23k 5203632353203

Pěkné, ale do tohoto datadisku nejdu už ani ze zvědavosti. Za ty prachy už to prostě nestojí...

+5/−1
24.8.2016 10:37

Z79d64e52n84ě46k 91K36r89a42u28s 9966180352870

tenhle datadisk snad bude i zabavnej uz jen kvuli skalovani lvlu monster s vasim aktualnim lvlem tak i nahodne generovany world questy, podle me vzali z diabla 3 to nejlepsi a spravne to i implementovaly a to i vcetne greater riftu

0/0
25.8.2016 19:28

P30e64t51r 71A97n53d53r21ý65s53e55k 5213962783683

To je možné. Každopádně já se k Wow dostal těsně před vydáním TBC a vydržel jsem až do Cata, kde jsem to zabalil asi po dvou měsících. Každý další datadisk jsem se vracel aspoň ze zvědavosti. Podle mého se to ale i přes zajímavé novinky celkově sune k horšímu a úplně nesmyslně zjednodušuje, takže už nemám chuť to ani zkoušet. No a druhá věc je pak obchodní model. Teď už nemám tolik volného času jako dřív a cpát Blizzardu prachy do chřtánu za něco, k čemu se měsíčně dostanu maximálně na několik málo hodin, to se mi teda opravdu nechce ;-)

+1/−1
26.8.2016 8:15

Z33d96e10n45ě51k 83K37r37a61u24s 9466530122770

JJ s tim placenim souhlasim ne kazdej na to ma cas, jinak blizzard sem tam posila kdyz vyjde novej datadisk neaktivnim hracum tyden zdarma na otestovani.Cata me osobne taky nijak moc nebralo ale zase sem si to vynahradil pandama ktery byly asi to nejlepsi co blizazrd udelal co se tyce kontentu sice tu bylo 14 mesicu soo ale to bylo od wotlk v kazdym datadisku

0/0
26.8.2016 23:08

P44e53t51r 16J10a96r18o91š 2554221635217