- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, jo, LoLko, co jsem teď koukal na aktualizace, tak je to stále stejné "vyrovnání mechaniky" -- buff, nerf; ou, sakra, ještě víc jsme to rozbily...
Nechápu, jak někdo ještě může brát "profesionální" část této hry vážně. Zvlášť když konkurence je mnohem lepší.
protoze to profesionalne rozjeli jako prvni a hodne jim to pomohlo ke zpopularizovani te hry a dlouhodobe je to zaradilo na uplny vrchol zebricku hranosti z moba her kdyby je hned co to slo masivne neprotlacili na wcg, tak by u hru poradne nikdo neznal (za coz rad nejsem, LoL nesnasim ), protoze takove HoN, ktere zacalo ve stejnou dobu vicemene, bylo a je mnohem propracovanejsi, takze na jedny stranu tymy chapu, na druhou ty caste zmeny tu hru zase ozivuji, zvedaji sanci pro dalsi tymy, ze si taky ukousnou trosku z kolace top tymu, otazka je co je lepsi v globalu, ale progamming tyto hry pomaha zviditelnovat strasne,
Ano to je jako by se změnila pravidla během olympiády. Jestli vývojáři chtějí aby probíhaly regulérní souboje budou muset o tom s hráči ne jen hovořit.
jenze jak to udelat idealne? na takove hry prichazeji aktualizace i xkrat rocne, takze pokud to udelaji v prubehu turnaje a ono se ho to dotkne chapu to jako divne reseni, ale jak se to bude resit u ktereho turnaje to je dulezite a ktery je jen noname a nema cenu se jim zabyvat , ale dplouhodobe souteze ( ligy) to proste ovlivni vzdy) to by museli tu hru vzdy na delsi dobu zakonzervovat a tonevim jeslti by jim pak zase hrali casual hraci, kdyz by nemeli novy event kazdou chvili , navic si tim vyrobce zveda trzby, pribyvaji dalsi a dalsi kraviny na nakup