Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vzácná zbraň ve hře vznikla díky krádeži. Vlastnit ji je prestižní

Kdyby puška ve střílečce Counter-Strike: Global Offensive vznikla legitimním způsobem, nikdy by nebyla tak cenná. Právě pofiderní příběh, který se k virtuální zbrani váže, zajistil i její nadstandardní cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R94o48s37t83i26s83l28a37v 66M42a98j15e71r 2933942149128

Holt skiny, to je hned. Lidi chtějí být unikátní, tak to je.

Co mne trochu mrzí na článku, že sem nedáte obrázek ze kterého bylo původně čerpáno.

Když už to kopírujete, tak proč to neudělat pořádně?

0/0
2.9.2016 8:53

T81o72m53á48š 64K40u92c43h64a67ř 3747121828141

Jestliže přiznali, že je kradená, pak by ji logicky měli sebrat i těm, co si ji už koupili a vrátit jim peníze.

+1/−2
2.9.2016 7:24

A84d95a96m 93T95u70r98e40k 3607313494323

Ti co vlastní M4A4 "Howl" můžou jen skákat štěstím, že se něco takového stalo. Zbraň dostala redesign a hodnotu "contraband" - nabyla několikanásobně na ceně. Jinak ty částky, na které dokážou lidi cenit virtuální předměty, (které vznikly z ničeho jenom na bázi náhody), jsou šílené ;-)

+1/0
2.9.2016 8:00

T53o55m62á74š 78K50u81c49h67a53ř 3297121408181

Víc a víc dochází k propojení virtuálního a reálného světa. Koupit si virtuální věc za velké peníze mení o nic více šílené, než si kupovat pomíjivé věci v realitě. Kupujete si požitek a ten může být v některých případech i intenzivnější ve virtuální realitě, než v té skutečné, nebo je v té skutečné pro vás nedostupný. Také si za ty peníze kupujete prestiž v dané sociální skupině. A někteří už tráví ve virtuální realitě více času, než v té skutečné.

Čím je země přelidněnější a zbývá méně statků na jednotlivce, tím víc se do virtuální reality budeme utíkat.

+1/0
2.9.2016 8:13

J43a50r60o26m52í34r 82Ž37e23l18í73s10k98o 9425131514215

Vlastnit něco za reálné peníze ve virtuálním světě je svědectví o velmi nízké úrovni IQ.

0/−5
1.9.2016 23:12

H32y97n42e85k 47Š79l88a88h34ů29n42e45k 4409763946639

A vlastnit reálné peníze kryté virtuálním zlatem svědčí o čem?

+8/0
1.9.2016 23:24
Foto

M87a37r58t78i44n 77B24l49a25h41n54í11k 7785511485460

Skiny v Counter Strike jsou skutečně demence, na druhou stranu co za skutečné platidlo v tom našem reálném světě vlastníte vy? Drahokamy, safíry či zlato? Páč jinak Vás hodně zklamu, za svoji práci taky dostáváte "virtuální" peníze :-P

0/0
2.9.2016 6:49

J26a41k95u13b 96S31ú94k69e71n37í28k 1158490909

"Naznačovat svůj status" to jo. Jen jestli je to status lichotivý:-)

+1/0
1.9.2016 11:39

J81a40n 77K45a20r15e54l 72N76o53v83a92k 5706154358876

jj je neskutecny za co lidi daji prachy.. :) Valve to dela dobre no :)

+12/0
1.9.2016 10:02

A19d81a79m 94T29u97r80e91k 3657663414873

Z pohledu hráče je to aspoň neškodné. Herní zážitek cpaní peněz do hry nijak neničí. Druhá věc je, jaký to má vliv na gamblery :-P (viz náctiletí, co jsou schopni prosázet velké peníze na herních skinech)

Pozn.: OPskins.com se přesně o tohle stará. Stránka, která slouží jako ověřený prostředník na prodej virtuálních předmětů za reálné peníze.

0/0
2.9.2016 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.