Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vzácná zbraň ve hře vznikla díky krádeži. Vlastnit ji je prestižní

Kdyby puška ve střílečce Counter-Strike: Global Offensive vznikla legitimním způsobem, nikdy by nebyla tak cenná. Právě pofiderní příběh, který se k virtuální zbrani váže, zajistil i její nadstandardní cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R50o82s18t57i60s21l47a34v 98M45a28j35e26r 2513912159898

Holt skiny, to je hned. Lidi chtějí být unikátní, tak to je.

Co mne trochu mrzí na článku, že sem nedáte obrázek ze kterého bylo původně čerpáno.

Když už to kopírujete, tak proč to neudělat pořádně?

0/0
2.9.2016 8:53

T32o29m65á16š 79K25u85c56h17a73ř 3217641908391

Jestliže přiznali, že je kradená, pak by ji logicky měli sebrat i těm, co si ji už koupili a vrátit jim peníze.

+1/−2
2.9.2016 7:24

A43d45a98m 22T94u76r86e45k 3147253344543

Ti co vlastní M4A4 "Howl" můžou jen skákat štěstím, že se něco takového stalo. Zbraň dostala redesign a hodnotu "contraband" - nabyla několikanásobně na ceně. Jinak ty částky, na které dokážou lidi cenit virtuální předměty, (které vznikly z ničeho jenom na bázi náhody), jsou šílené ;-)

+1/0
2.9.2016 8:00

T77o23m69á50š 72K64u82c73h61a29ř 3387121708661

Víc a víc dochází k propojení virtuálního a reálného světa. Koupit si virtuální věc za velké peníze mení o nic více šílené, než si kupovat pomíjivé věci v realitě. Kupujete si požitek a ten může být v některých případech i intenzivnější ve virtuální realitě, než v té skutečné, nebo je v té skutečné pro vás nedostupný. Také si za ty peníze kupujete prestiž v dané sociální skupině. A někteří už tráví ve virtuální realitě více času, než v té skutečné.

Čím je země přelidněnější a zbývá méně statků na jednotlivce, tím víc se do virtuální reality budeme utíkat.

+1/0
2.9.2016 8:13

J31a11r52o47m35í69r 17Ž15e83l88í26s39k95o 9375121864255

Vlastnit něco za reálné peníze ve virtuálním světě je svědectví o velmi nízké úrovni IQ.

0/−5
1.9.2016 23:12

H50y81n34e46k 72Š86l65a10h56ů80n27e77k 4249173966509

A vlastnit reálné peníze kryté virtuálním zlatem svědčí o čem?

+8/0
1.9.2016 23:24
Foto

M37a55r85t91i66n 88B63l46a71h38n79í34k 7425671555700

Skiny v Counter Strike jsou skutečně demence, na druhou stranu co za skutečné platidlo v tom našem reálném světě vlastníte vy? Drahokamy, safíry či zlato? Páč jinak Vás hodně zklamu, za svoji práci taky dostáváte "virtuální" peníze :-P

0/0
2.9.2016 6:49

J74a13k86u30b 46S30ú58k24e86n46í78k 1888890379

"Naznačovat svůj status" to jo. Jen jestli je to status lichotivý:-)

+1/0
1.9.2016 11:39

J69a80n 29K88a68r81e26l 93N58o61v27a86k 5736434168406

jj je neskutecny za co lidi daji prachy.. :) Valve to dela dobre no :)

+12/0
1.9.2016 10:02

A66d87a34m 55T12u20r30e76k 3147173964713

Z pohledu hráče je to aspoň neškodné. Herní zážitek cpaní peněz do hry nijak neničí. Druhá věc je, jaký to má vliv na gamblery :-P (viz náctiletí, co jsou schopni prosázet velké peníze na herních skinech)

Pozn.: OPskins.com se přesně o tohle stará. Stránka, která slouží jako ověřený prostředník na prodej virtuálních předmětů za reálné peníze.

0/0
2.9.2016 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.