Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Jsou hry, které nestárnou. Nové červí války jsou toho důkazem

Červí bojovníci si tentokrát přivezli i tanky a vrtulníky, jinak ale všechno při starém. Díky bohu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i28r66e31k 23S73á50l 1915181288224

červi byli blbost. trajektorie nepředvídatelný, spíš taková groteska. o sto parníku lepčí byla scorched earth.

včera jsem si ji zas stáhl ještě s bridge builderem :-)

0/0
12.9.2016 14:35

T61o42m19á12š 29J50a64r73e23š 4872344170

Mě se vrtulník na PC ovládá dobře... jinak za mě u této série 2D vede. 3D bylo dobré jako novinka ale omrzelo rychle. Zda jsou lepší než Armagedon prověří čas... zatím bych dal 90% ze 100%

0/0
12.9.2016 11:37

J40i63r65i 54H26u20b49k50a 1933806954225

Stejně je to všechno jen trapná kopie Scorched Earth, tedy skorčíků. :D

+1/0
10.9.2016 23:24
Foto

M44i60c90h55a11l 37B23r49e76š76k24o80v25e12c 4251148594346

Velmi potěšila nativní podpora Linuxu, vidím to tak, že dlouhé zimní večery budou ve znamení Wormsů (zase ;-).

0/−1
10.9.2016 9:22
Foto

J39a15k67u92b 59R90a59i17d94a 5758966789714

Trochu jsem doufal, že se článek vyjádří i k tomu, proč se autoři zase vrací ke 2D a jestli je to dobře.

0/0
10.9.2016 0:22

M66i60c23h88a84l 89C72a27h22a 7601216662622

Je to dobře, k tomu se netřeba vyjadřovat:-)

+25/0
10.9.2016 8:41
Foto

J86a50k73u10b 18R33a45i43d56a 5668176759664

A proč je to dobře? Mně ta změna přišla docela dobrá. Když ve 3D člověk hází třeba granátem nebo střílí bazukou, najednou musí počítat i se zakřivením do stran, ne jen nahoru či dolů, čili mám pocit, že je to prostě komplexnější.

+1/−1
10.9.2016 10:04

T41h64o50m29a27s 73D79r96a52g23o 1633882351291

Tak my, klasici, co jsme hravali worms od prvniho dilu a stravili s kamarady dlouhe hodiny u teto klasiky, mame radsi 2D zpracovani protoze je to proste vetsi zabava a k cervikum tento rozmer proste tak nejak sedi. To mate jako s Raymanem, ve 2D je to roztomila hopsacka kterou maji radi vsichni. Jeho zpracovani ve 3D byl temer propadak. Na co hracum cpat treti rozmer kdyz ho nechtej a kralovsky se bavi u 2D? To ze zijeme v dobe Battlefieldu, CoDcek a podobne, neznamena ze 2D upadlo v zapomeni a vse se stuj co stuj musi udelat ve 3D. Pokud chcete 3D tak si zahrajte nejake fps-ko. Kolikrat vyvojari vytezi z 2D daleko vic krasnych animaci a herniho zazitku nez ze 3D. Jasny dukaz je Diablo 2 - v dobe kdy vychazely podobne hry ve 3D (napr. Darkstone), Blizzard vsadil na 2D a ejhle! Na tu dobu to bylo pekne zpracovane a ani to nemelo takove naroky na hw jako 3D.

+13/0
10.9.2016 10:52

L69u61k21á92š 17H81o91u37d72e66k 4316740889543

Použil jste hodně špatný příklad. Původní Rayman byla úspěšná hra, ale teprve druhý díl (ve 3D) ho opravdu proslavil. Druhý díl má průměrné hodnocení 87 % a do vydání Rayman origins to byla nejlépe hodnocená Rayman hra. A nemyslete si, že jsem nějaký zastánce 3D nebo dokonce odpůrce 2D ba právě naopak, první Rayman je pro mě dodnes nejlepší a nepřekonanou plošinovkou. Jen jsem chtěl uvést na pravou míru váš špatný příklad :) Furt nechápu, kde jste vzal, že Rayman 2 byl téměř propadák.

+1/0
10.9.2016 12:13
Foto

J35a32k14u55b 81R18a32i40d62a 5708406929924

Já jsem právě taky tenhle klasik. Worms 2 jsem svého času hrál docela intenzivně. Teď jsem po letech nainstaloval Ultimate Mayhem a občas to hraji s kamarády. Ducha (který vlastně spočívá především ve vytrénování balistiky a jen trošku pak v taktice, přesunech červů apod.) to podle mě nechává a rozvíjí do nového prostoru. To FPS není dobrý příklad. FPS se nehraje na tahy, nehraje se na jednom počítači, není o té balistice a nemá (většinou) infantilně-humoristickou atmosféru. Jediná nevýhoda, kterou vidím, je příliš složitý editor úrovní v porovnání s 2D, kde se dala mapa prostě nakreslit.

0/0
10.9.2016 14:56
Foto

J82a88k97u59b 46R28a97i25d73a 5948556239674

Nebo střílení z brokovnice. Ve 2D šlo jen o to nastavit správnou výšku a domyslet si přímku, což bylo dost jednoduché. Teď to je dost o tom trefit tu ránu, když se wormovi "třese ruka". Ale třeba ano: použití grappling hooku je v 3D očistec.

0/0
10.9.2016 14:58

T84o48m37á77š 61R94a97d89n52i26c 2903598434521

Myslím, že stačilo prostě napsat "protože nostalgie" stejně dobrý důvod jako jakýkoliv jiný :) Ale jinak souboj 2D a 3D u wormsů... já mám rád obojí, v 2D mi to jde lépe. 3D mi trochu... trhalo za duši zpracováním, všechno bylo takové vulgárně dětské, u 2D to tak nebylo. Jinak byly ale 3D skutečně těžší. Mě spíš mrzí, že kromě Hedgewars alpha není nic podobného na android. na tabletu nebo na větším telefonu by to bylo to pravé ořechové.

0/0
12.9.2016 10:27

A20d46a30m 57K32ř75i87v97s53k82ý 1683714380703

Však Worms existují i pro Android, jenom se mi to na dotykovém displeji dost špatně ovládá :-)

0/0
12.9.2016 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.