Diskuze

Autoři ultra obtížného žánru: dnešním vývojářům uniká pointa

Tři lidé před 36 lety stvořili žánr, který se v posledních letech opět vrací na výsluní. V roce 1980 totiž vznikla hra na hrdiny Rogue, ve které smrt znamená konec. A obdobným titulům se proto přezdívá roguelike, což lze volně přeložit jako „ve stylu (hry) Rogue“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Citace ...V žánru se ostatně inspirovalo i první Diablo, které však od smrti jako definitivního konce upustilo... není pravdivá. Když tak částečně upustilo. Protože mód HC kde postava může zemřít bez možnosti ožit tu stále je. A to ve všech dílech ságy Diablo

1 1
možnosti

Pokud mne paměť neklame, je hardcore mód až v druhém a třetím dílu.

6 0
možnosti