Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DayZ je v předběžném přístupu téměř tři roky, vývojáři vysvětlují proč

Fanoušci hry DayZ její autory mnohdy kritizují. To ostatně dokládá i uživatelské hodnocení na Steamu, hru za celou dobu doporučuje 70 % lidí. Kolonka s recenzemi za posledních třicet dní však uvádí, že by titul v tomto období doporučilo jen 42 % lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A57l55e77x 67T83o51l13č65i95n96s35k57ý 7719819893736

Nevyhoda early accessu je v tom, ze se vyvojarum podarilo uz hru zaplatit a tim padem nejsou motivovani k jejimu dokonceni. Tezko totiz predpokladat, ze si hru, po jejim dokonceni, koupi vyrazne vice lidi. Kdyby byl vydavatel nucen prodavat az uplnou hru urcite by vyvoj netrval tak dlouho.

0/0
28.9.2016 20:39

M68a67r24t16i65n 63V67a34l82e55n65t41a 2347258797

Těch peněz za hru vážně lituju. To že je to early access jsem věděl a počítal jsem s tim, ale že to bude v tomhle stavu věčně tak to mě nenapadlo. Nedávno jsem se do hry vrátil asi po roce co jsem na ní nešáh a nestačil jsem se divit. Hra byla technicky v horším stavu než na začátku... Přestal jsem hrát asi po 20 minutách kdy mě zabil zombík co byl zapuštěnej půlkou těla v zemi a nešel umlátit ;-D Strašnej paskvil.

+1/0
24.9.2016 12:59

J87o94s64e74f 28O94m10á31č60k13a 5107191332615

Dayz odsoudila Bohemia Interactive k smrti.. pomalé a trýznivé. I starší DayZ Mod je nesrovnatelně hratelnější a zábavnější, přitom jednotlivé mody vytvářela komunita a ne vývojáři Army2. Kdyby DayZ standalone zůstal u stejného modelu (komunitní vývoj), už dávno by byl vývoj podstatně dál, ne-li u zdárného konce. Dean Hall měl sice méně prostředků a času, ale zato mnohem více nadšení, takže vývoj probíhal podstatně lépe.

Já s DayZ skončil. Vývoj neprobíhá směrem, který by hru zatraktivnil. Místo soustředění na přežití, budování obydlí/základny a boj s mrtváky výdojáři přidávají nesmyslné, nedůležité předměty, absurdní množství zbraní a provádějí kosmetické změny na vzhledu terénu, budov a počasí..

Není to ale ani vzhled a ani množství herních objektů, co způsobilo původní boom DayZ.. bohužel, Bohemce je to jedno, podojí ještě pár dalších naivků na předběžném přístupu a pak je unudí k smrti stupidními updaty.. Škoda, potenciál tahle hra měla bombastický

+1/0
23.9.2016 8:41

J94o89s32e90f 29O98m42á69č40k49a 5937861532845

Teď když to vidím, měl jsem napsat raději Bohemia Interactive odsoudila DayZ k smrti :D

0/0
23.9.2016 8:41

B37a84r70t40o80l26o46m61ě16j 17K70u77s 2675456621133

Pozdě pánové, pozdě. Nápady táhnou, ne technologie.

3 roky vyrábí technologické zázemí pro něco, po čem už ani pes neštěkne. Pokud ovšem nemají v rukávu kopici revolučních nápadů, které náhodou nestačila všechna ta mezitimní konkurence prozkoumat.

Ale na druhou stranu - díky early access to mají zaplacené, tak jim o výsledek zas tolik jít nemusí.

+4/0
22.9.2016 23:50

A65l53e44š 71J86a65n43á49č15e25k 3473274646253

Vypadalo to zoufale, ale během posledního půl roku byl velký kvalitativní skok k lepšímu v což už leckdo ztrácel naději.

0/−1
22.9.2016 23:23

J80i41r51i 25R93u75s41n68o38k 4165252427823

DayZ je dobra i v early access. Problem je jinde. Naprosta vetsina lidi tenhle early access chape jako plnohodnotnou hru, protoze koneckoncu se hrat da, a tudiz postupne lidi odpadaji. Vzdyt to take hraji uz tri roky.

Osobne si myslim, ze tahle hra umre jeste pred oficialnim vydanim.

+7/0
22.9.2016 21:03

A25n30d50r41e96j 17B37r83a49b51e80c 4962701517304

Oni tak ale museli udělat. Kdyby to vydali o dva roky později, po hře už nikdo neštěkne. Otázka je, jestli byl dobrý nápad předělávat ten engine.

+1/0
22.9.2016 22:31

J35i64ř78í 28Ř96e90h36o38ř 9368528506858

ono to v praxi fakt funguje divně. early access trvají dlouho a hráčům hra zevšední dříve než vyjde. Osobně takhle vlastním jmenovaný Ark a také 7daystodie a dávno to nehraju. Statistiky by byly zajímavé, tipuju, že počet aktivních hráčů bude klesat dávno před vydáním her a s oficiálním vydáním se již nezvýší. Motivace vývojářů dát do finální podoby maximum snahy se tak bude vytrácet. A hru vydají jen z povinnosti.

+1/0
23.9.2016 13:44

K70a95r24o37l 56Š53e81f28č29í64k 5834499208378

moje najhorsi investice do hry od roku 1993 kdyz jsem omylem koupil fake "Nintendo" hru od Cinane na trznici ;-D;-D 17,90€ za 40h. (na vic jsem nemnel chut) zabugovanych hodin. Nechal jsem se ovplyvnit YouTubem a Twitch. Nikdy vic.

+2/0
22.9.2016 19:27

A41n40d88r70e27j 32B33r20a43b73e37c 4952451907874

To je zhruba deset korun za hodinu zábavy. To mi nezní tak zle. :)

+2/0
22.9.2016 20:07

J90a24n 88S55t30e65h86l35í23k 1349529876334

To nebyla zábava :)

0/0
23.9.2016 13:03

A11n70d79r38e18j 68B59r95a49b64e34c 4282621607624

Asi jak pro koho. Ja u DayZ strávil také zhruba 40 hodin a náramně mě to bavilo. Jen už po xté smrti chyběla motivace začínat znovu.

0/−1
23.9.2016 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.