Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DayZ je v předběžném přístupu téměř tři roky, vývojáři vysvětlují proč

Fanoušci hry DayZ její autory mnohdy kritizují. To ostatně dokládá i uživatelské hodnocení na Steamu, hru za celou dobu doporučuje 70 % lidí. Kolonka s recenzemi za posledních třicet dní však uvádí, že by titul v tomto období doporučilo jen 42 % lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A43l79e55x 54T31o77l54č34i64n19s14k88ý 7329509843736

Nevyhoda early accessu je v tom, ze se vyvojarum podarilo uz hru zaplatit a tim padem nejsou motivovani k jejimu dokonceni. Tezko totiz predpokladat, ze si hru, po jejim dokonceni, koupi vyrazne vice lidi. Kdyby byl vydavatel nucen prodavat az uplnou hru urcite by vyvoj netrval tak dlouho.

0/0
28.9.2016 20:39

M55a93r30t58i82n 20V56a68l88e71n97t55a 2367338397

Těch peněz za hru vážně lituju. To že je to early access jsem věděl a počítal jsem s tim, ale že to bude v tomhle stavu věčně tak to mě nenapadlo. Nedávno jsem se do hry vrátil asi po roce co jsem na ní nešáh a nestačil jsem se divit. Hra byla technicky v horším stavu než na začátku... Přestal jsem hrát asi po 20 minutách kdy mě zabil zombík co byl zapuštěnej půlkou těla v zemi a nešel umlátit ;-D Strašnej paskvil.

+1/0
24.9.2016 12:59

J95o75s27e69f 14O28m27á28č58k53a 5627651272555

Dayz odsoudila Bohemia Interactive k smrti.. pomalé a trýznivé. I starší DayZ Mod je nesrovnatelně hratelnější a zábavnější, přitom jednotlivé mody vytvářela komunita a ne vývojáři Army2. Kdyby DayZ standalone zůstal u stejného modelu (komunitní vývoj), už dávno by byl vývoj podstatně dál, ne-li u zdárného konce. Dean Hall měl sice méně prostředků a času, ale zato mnohem více nadšení, takže vývoj probíhal podstatně lépe.

Já s DayZ skončil. Vývoj neprobíhá směrem, který by hru zatraktivnil. Místo soustředění na přežití, budování obydlí/základny a boj s mrtváky výdojáři přidávají nesmyslné, nedůležité předměty, absurdní množství zbraní a provádějí kosmetické změny na vzhledu terénu, budov a počasí..

Není to ale ani vzhled a ani množství herních objektů, co způsobilo původní boom DayZ.. bohužel, Bohemce je to jedno, podojí ještě pár dalších naivků na předběžném přístupu a pak je unudí k smrti stupidními updaty.. Škoda, potenciál tahle hra měla bombastický

+1/0
23.9.2016 8:41

J20o65s14e76f 13O18m85á53č18k92a 5327331862645

Teď když to vidím, měl jsem napsat raději Bohemia Interactive odsoudila DayZ k smrti :D

0/0
23.9.2016 8:41

B58a78r97t96o40l78o18m23ě15j 79K79u55s 2385746711153

Pozdě pánové, pozdě. Nápady táhnou, ne technologie.

3 roky vyrábí technologické zázemí pro něco, po čem už ani pes neštěkne. Pokud ovšem nemají v rukávu kopici revolučních nápadů, které náhodou nestačila všechna ta mezitimní konkurence prozkoumat.

Ale na druhou stranu - díky early access to mají zaplacené, tak jim o výsledek zas tolik jít nemusí.

+4/0
22.9.2016 23:50

A30l54e38š 22J78a15n93á77č33e24k 3533514666343

Vypadalo to zoufale, ale během posledního půl roku byl velký kvalitativní skok k lepšímu v což už leckdo ztrácel naději.

0/−1
22.9.2016 23:23

J46i80r41i 61R68u79s54n64o34k 4475472967603

DayZ je dobra i v early access. Problem je jinde. Naprosta vetsina lidi tenhle early access chape jako plnohodnotnou hru, protoze koneckoncu se hrat da, a tudiz postupne lidi odpadaji. Vzdyt to take hraji uz tri roky.

Osobne si myslim, ze tahle hra umre jeste pred oficialnim vydanim.

+7/0
22.9.2016 21:03

A33n95d57r79e20j 81B13r72a77b93e73c 4852531837294

Oni tak ale museli udělat. Kdyby to vydali o dva roky později, po hře už nikdo neštěkne. Otázka je, jestli byl dobrý nápad předělávat ten engine.

+1/0
22.9.2016 22:31

J73i26ř35í 65Ř55e80h42o98ř 9238758156908

ono to v praxi fakt funguje divně. early access trvají dlouho a hráčům hra zevšední dříve než vyjde. Osobně takhle vlastním jmenovaný Ark a také 7daystodie a dávno to nehraju. Statistiky by byly zajímavé, tipuju, že počet aktivních hráčů bude klesat dávno před vydáním her a s oficiálním vydáním se již nezvýší. Motivace vývojářů dát do finální podoby maximum snahy se tak bude vytrácet. A hru vydají jen z povinnosti.

+1/0
23.9.2016 13:44

K59a64r29o89l 74Š81e54f69č81í75k 5444429698638

moje najhorsi investice do hry od roku 1993 kdyz jsem omylem koupil fake "Nintendo" hru od Cinane na trznici ;-D;-D 17,90€ za 40h. (na vic jsem nemnel chut) zabugovanych hodin. Nechal jsem se ovplyvnit YouTubem a Twitch. Nikdy vic.

+2/0
22.9.2016 19:27

A61n68d85r67e75j 25B94r34a90b18e21c 4812501787904

To je zhruba deset korun za hodinu zábavy. To mi nezní tak zle. :)

+2/0
22.9.2016 20:07

J96a43n 13S14t90e52h17l57í14k 1979139976244

To nebyla zábava :)

0/0
23.9.2016 13:03

A47n97d81r92e95j 90B29r73a22b55e10c 4892941347734

Asi jak pro koho. Ja u DayZ strávil také zhruba 40 hodin a náramně mě to bavilo. Jen už po xté smrti chyběla motivace začínat znovu.

0/−1
23.9.2016 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.