Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mediální zájem o virtuální realitu od Sony převálcoval konkurenci

O přilbě PlayStation VR vzniklo více článků než o konkurenčních helmách HTC Vive a Oculus Rift dohromady. Svědčí to prý o mediálních schopnostech výrobců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L83u46k20á66š 90N64a87v79a46r19a 2898908371819

Já jen doufám, že se to příliš neprojeví na trhu a PS VR nebude tak úspěšný, že se ostatní výrobci také vykašlou na maximální kvalitu na samé hranici přijatelných technologických možností a začnou výrabět méně kvalitní zážitky pro masy.

Tak jako tak je to však pro Sony velký úspěch. Jeho náskok v konzolových válkách se ještě zvýší. Snad to Microsoft neprohraje na plné čáře, protože jakmile v nějakém oboru není konkurence, dopadá to vždycky špatně.

+3/0
19.10.2016 23:08

M63i69c15h36a65l 48T74e70s22a94k 1112952796319

Ps VR je hodne specifické a take dost drahé příslušenství k PS4. Nebojím se toho, ze by díky němu prohral MS s Xboxem tenhle konkurenční boj. To není příslušenství, které si budou všichni majitele PS4 pořizovat masově domů, pro rodinu, pro děti. Poridi si to ted zezacatku relativně dost nadsencu, ale prodeje podle me začnou upadat a Ps VR skonci za rok za dva ve výprodejích.

0/−1
20.10.2016 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.