Diskuze

Mediální zájem o virtuální realitu od Sony převálcoval konkurenci

O přilbě PlayStation VR vzniklo více článků než o konkurenčních helmách HTC Vive a Oculus Rift dohromady. Svědčí to prý o mediálních schopnostech výrobců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jen doufám, že se to příliš neprojeví na trhu a PS VR nebude tak úspěšný, že se ostatní výrobci také vykašlou na maximální kvalitu na samé hranici přijatelných technologických možností a začnou výrabět méně kvalitní zážitky pro masy.

Tak jako tak je to však pro Sony velký úspěch. Jeho náskok v konzolových válkách se ještě zvýší. Snad to Microsoft neprohraje na plné čáře, protože jakmile v nějakém oboru není konkurence, dopadá to vždycky špatně.

3 0
možnosti

Ps VR je hodne specifické a take dost drahé příslušenství k PS4. Nebojím se toho, ze by díky němu prohral MS s Xboxem tenhle konkurenční boj. To není příslušenství, které si budou všichni majitele PS4 pořizovat masově domů, pro rodinu, pro děti. Poridi si to ted zezacatku relativně dost nadsencu, ale prodeje podle me začnou upadat a Ps VR skonci za rok za dva ve výprodejích.

0 1
možnosti