Diskuze

Věznice pro zlotřilé hráče: Prostory, kam většina lidí nikdy nezavítá

Kromě tradičních útěků z vězení v řadě titulů existují i prostory, kam se za trest zamykají neposlušní hráči. Mnohdy jsou to virtuální prostory, ze kterých není úniku. Jediným řešením tak bývá trest si odpykat, nebo založit novou postavu. Seznamte se, jak takové žaláře vypadají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P90e51t30r 79S12o33k58o65l

3. 11. 2016 8:07

Fajn článek.

1 0
možnosti

Tak na ten si pamätám, na starom dobrom Dark Elmore sme tam neraz mali celkom plno :-)

0 0
možnosti

Mně se líbilo, jak v Jagged Alliance 2 byla možnost se v některých mapách vzdát nepříteli, ze kterého pak byla možnost se dostat buď na vlastní pěst nebo zajatce osvobodit jiným žoldáky. Jedna z nejpromakanějších her.

3 0
možnosti

A co Ultima Online? Tam, pokud vím, bylo vězení, kam vás admin strčil za skriptování. Museli jste x-krát ke stromu, který vám zadával úkol, nosit různé předměty. Když jste udělali chybu, délka trestu se protáhnula :-)

5 0
možnosti

V86i32k20t82o64r 93W57o56l56f

2. 11. 2016 19:24

Server Dark Paradise?

2 0
možnosti

"Eventuelně se však na internetu objevily důkazy,..."

Anglické "eventually" se nepřekládá jako "eventuelně" (správně "eventuálně"), nýbrž jako "nakonec".

3 0
možnosti

Není to překlad, jen toho příliš čtu v angličtině. Opraveno, díky.

1 0
možnosti