Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Mass Effect Andromeda drtí sny o míru. Ukazuje nehostinný svět

Nepřátelští mimozemšťané, nezvyklé hrátky s gravitací i velkolepé vesmírné lodě, to vše je k vidění ve filmové ukázce propagující Mass Effect: Andromeda. Tedy ve videu zveřejněnému ke svátku série známému jako N7 Day. Ten fanoušci každoročně slaví 7. listopadu, kdy vyšel první díl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F42i59l87i27p 38T31ř92e18b63a 6193410918586

"Andromeda údajně navíc i pro nejméně upovídané společníky zahrnuje více dialogů než pro ty nejvýřečnější postavy z Mass Effectu 3"

Myslím, že si teď vykoleduju pár mínusů, ale to asi patří k věci:

Miluju RPG. Jen na Falloutu a Baldur's Gate mám odehráno něco k tisíci hodin. I z FPS her mám radši ty, které mají alespoň nějaký příběh, nějakou hloubku..

Planescape Torment? Mass Effect? Zaklínač? Skvělé hry, výborný příběh, skvělá atmosféra ... jenže jsem je nikdy nedohrál.

Proč? Prostě jsou moc dlouhé. Jsem ten typ hráče, který musí sebrat každý kousek výybroje, prohledat každou polici, zabít každého protivníka, získat každý bod skušenosti a vypilovat ten nejlepší build. Z principu věci pak samozřejmě musím hrát na vyšší obtížnost :-) Jenže když chcete něco takového udělat s hrou takového formátu, nedej bože když u toho pracujete nebo snad dokonce máte rodinu, tak se to prostě NEDÁ.

Než důkladně prolezete dva, tři vedlejší dungeony, zabere vám to pár hodin. Mezitím práce, nebo návštěva u tchýně, a najednou je to týden, co jsem porazil bosse z předchozí kapitoly hlavního příběhu, a já si dávno nic nepamatuju. A ta užásná atmosférická hra má pro mě najednou nulovou hloubku.

Zkrátka: někdy méně omáčky může být pro někoho i více...

0/0
12.11.2016 14:28
Foto

M34i75c30h71a36l 12M58e84r72d46a 2870791509982

Celá trilogie ME jde zvládnout za 90-100h na Hard (asi o trochu víc při prvním hraní). A to se taky snažím najít, co se dá. To je tak měsíc hrání po večerech 2-3h, prostě to co většinou pracující lidé s rodinou věnují TV (a to jsem ještě pár hodin ubral:D). :)

0/0
14.11.2016 21:28

S76t81a89n45i62s76l58a12v 19S26t79u43p27k13a 6341135515680

Těším se :)

0/0
8.11.2016 21:54

M45i14c58h94a12l 39T54o12m64á35n94e71k 9177759396

sakra vypada to az moc dobre, stale se bojim, ze tahle kampan je schavlne abych lidi navnadili na predobjednavky nez se zjisti ze hra je o nicem, takze za me ocekavani velika ale taky se tezce bojim failu a asi pockam az to vyjde

+4/0
9.11.2016 0:11

M53a21r28e28k 56Š63e43b55e25s59t49a 2383181973337

-No more Paragon/Renegade system

-You can agree or disagree with someone without being punished or cornered into a paragon or renegade choice

Nebude výběr povolání, nebude systém dobrého a zlého...co tam vlastně zbude z toho co mě na ME bavilo???

+1/0
8.11.2016 19:32
Foto

M81i30c77h52a75l 91M13e74r51d44a 2420971519622

Tak já doufám, že zůstanou zajímavý postavy a nadprůměrný příběh s volbami, které mají alespoň nějaké následky.

Paragon/Renegade asi vymění za systém podobný tomu z Dragon Age. Takže doufám, že na rozhodnutí budou i ostatní postavy nějak reagovat. Ne, jako v první trilogii.

Classy mě tak netrápí. Alespoň můžu být Vanguard s útočnou puškou a nebudou mi tam cpát furt tu brokovnici.:D

0/0
8.11.2016 20:28

M40a11r49e50k 88Š16e84b15e56s86t34a 2883871983557

už jen to že postavu nepůjde stylizovat do dobré nebo zlé přece neguje to že by hra měla mít nějaká zásadnější volby.....aneb vzpomeňme si na konec ME3.....Age of Decadence volby tak jak si je já představuju....

0/0
8.11.2016 22:41
Foto

M73i31c56h77a81l 14M26e28r41d83a 2350771699822

Dobro a zlo nejsou jediná kritéria v našem světě, takže by asi neměly být ani v nových hrách (neberu dětské hry). Lidi jsou mnohem složitější, takže je dobře, že se to snaží dát do hry.

+1/0
9.11.2016 0:01

M85a57r21e79k 24Š23e19b97e48s11t23a 2283341423527

ale oni to ze hry právě odstranili.....prostě ta sranda s tím že člověk mohl reagovat buď pochvalně, nebo smířlivě, nebo se vysmát nebo nadávat tam už nebude....

0/0
9.11.2016 8:35

M62i86c92h57a11l 29N86o63v25á47k 9469229691659

předpokládám že bude možné takto reagovat. jen na "extrémní" kladnou/zlou reakci nebudu muset čekat do konce hry než se mi naplní jakýsi ukazatel.

0/0
9.11.2016 9:09

M24i21c46h11a29l 97V75e54r73n73e88r 8567346297424

Na webu hry je také info o Andromeda Initiative, tedy té cestě k Andromedě. Lodě byly vyslány mezi událostmi ME 2 a ME 3 a cesta, jak už se psalo dřív, trvala 600 let. Takže třeba nějaký návrat starých postav se může konat jen těžko, ale nějaká provázanost s předchozími ME hrami by v Andromedě být mohla. Teoreticky, ale to je jenom moje spekulace, by mohla Andromeda reagovat na volby hráčů z ME 1 a 2, i když třeba jen zmínkou někde v datapadu o událostech před startem cesty. Byla by to aspoň malá odměna pro vytrvalé fanoušky, co ještě nezahodili uložené hry:-)

+1/0
8.11.2016 18:10

M59i57c70h72a64l 53V90e76r76n49e95r 8317426737424

Jo, a komu se zdá povědomý hlas v traileru, tak je to Clancy Brown (třeba Kurgan z Highlandera;-)). Namluví pathfindera Aleca Rydera, něco jako šéfa té mise k Andromedě, otce obou hratelných hlavních postav.

0/0
8.11.2016 18:20
Foto

M12i53c53h82a36l 64M22e97r35d66a 2970881229142

Liara, Wrex a Grunt jsou z hlavních postav asi jediní, kteří by za normálních okolností (žádnej mrazák nebo něco) mohli být živí. To neznamená, že se v Andromedě nějak objeví, protože i komunikace na takovou dálku je pomalá. Na druhou stranu za 600 let pravděpodobně vymyslí nové způsoby komunikace, takže třeba zpráva od 5-členného Councilu (Liara, Wrex/Grunt:D, člověk, Turian, Salarian) by se konat mohla.:D

+1/0
8.11.2016 20:03

M11i75c98h53a14l 66N75o72v56á25k 9749469441969

okamžitá komunikace byla již v ME2 (pro rozhovory se záhadným).nebyl by tedy problém s např. koncilem komunikovat.

0/0
9.11.2016 9:12
Foto

M15i96c65h11a21l 71M30e44r72d97a 2640301609312

Tady jde o to po čem to budou posílat. Vzdálenosti mezi galaxiemi jsou fakt velký a tipuju, že mezi nima nebudou žádné satelity nebo podobné věci. Nepamatuji si, jak přesně funguje komunikace v ME, ale pamatuju si, že k tomu používají něco jako zmenšené Mass Relays a krom toho, že ty jsou zničené (za 600 let by je ale mohli stihnout opravit), tak by mezi galaxiemi a v Andromedě žádné být neměly.

0/0
9.11.2016 14:20
Foto

S74a75m40u85e75l 10K49u51p27k74a 9963693554382

Pouzivali kvantovo entanglovane castice, takze vzdialenosti nie su podstatne. Len na to musia mysliet uz pri vysielani tych lodi, co pravdepodobne mysleli. Takze komunikacia by mala byt mozna.

+1/0
10.11.2016 10:06
Foto

M78i45c91h66a16l 11M69e65r85d27a 2910681389772

Je fakt, že Traynor nějakou takovou hatmatilku použila, když srovnávala Council a Rachni komunikaci.:D Tak ty mini Mass Relays asi používali jen na civilní účely. To dává smysl. Nebo jsem ten Codex četl v prvním díle a mezitím vymysleli nový způsob. Ale vím, že tam něco takovýho bylo.:)

0/0
10.11.2016 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.