Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S PlayStation 4 Pro můžete mít při hraní na internetu nefér výhodu

Nová konzole PlayStation 4 Pro měla hráčům poskytovat pouze lepší prožitek ze hry, se starším modelem jste při on-line zápolení zaostávat neměli. Alespoň to v září tvrdili vývojáři ze společnosti Naughty Dog, která vytvořila například sérii Uncharted.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L39u31k91á80š 10N77o39v92o47t47n11ý 6506487618728

To je zase článek, asi bych doporučil o tom něco načíst než začnete přebírat jiné zdroje a nespoléhat se pouze na jeden (Digital Foundry)... Takže se v první řadě bavíme pouze o rozlišení 1080p:

1. Po vydání patche 1.04 to vypadá, že výhoda PS4 Pro se dost zredukovala (Digital Foundry testoval verzi před patchem)

2. Obě verze PS4 cílí v Battlefieldu 1 na 60 fps, u PS4 Pro prostě jenom dochází k daleko menším poklesům

3. Pokles fps je problémem hlavně u velkých map s 64 hráči, kdy zastaralý CPU prostě už nestíhá všechno dopočítávat (a u PS4 Pro je přetaktován), na menších mapách s méně hráči i standardní PS4 celkem úspěšně drží mezi 50-60 fps (ale samozřejmě používá horší - dynamické rozlišení, kdy kvalitu obrazu zhoršuje častěji než PS4 Pro, které drží rozlišení na 1080p celkem stabilně)

U jiných her, které mají lock na 30 fps (např. Uncharted 4) tak tam žádná výhoda (vyjma lepší grafiky) pro PS4 Pro není.

Jinak dodám, že rozdíl mezi 40fps a 60fps je samozřejmě znatelný, ale je třeba říci, že ani dva hráči s PS4 Pro nebudou mít stejné podmínky pokud nebudou mít konzole takový výkon aby podávaly za všech podmínek 60 fps (takhle stačí, když jednomu za zády se bude dít více věcí a ten druhý bude mít menší fps, protože jeho systém musí daleko více dopočítávat / zobrazovat). A upřímně hráči, kteří to myslí s hraním skutečně vážně, tak určitě nebudou mastit takovéhle hry na konzoli, ale pojedou určitě na PC (kde budou mít 100+ fps a lepší ovládání než na konzoli), u těch ostatních je rozdíl ve fps zcela marginální a daleko zásadnější roli hrají schopnosti hráče. Vymlouvat se na 10-15 fps rozdíl, že je klíčový pro jednu či druhou stranu... Nesmysl.

0/0
18.11.2016 0:00

A91n80d86r66e91j 89B15r45a98b12e52c 4922781167184

Nemáte pravdu. Digital Foundry upřesňovalo, že test probíhal s patchem 1.04. A je to respektovaný zdroj technických analýz.

0/0
18.11.2016 12:15

K98a78r64o23l 62Š31e48f74č23í59k 5874559858148

je to nefer protoze lidi kteri hraji pres net, ale nemaji 4K tv sahnoou po PS4 s tym, ze vsak usporim penize a beztak budu hrat jako na PRO jenom bez HDR co moje TV nepodporuje takze. V USA by z toho mohli udelat docela velkou kauzu

0/−1
16.11.2016 15:17

H20y60n39e36k 67Š39l44a71h34ů49n76e33k 4849913786569

Pěkný blábol.

+2/0
16.11.2016 16:18

M83a59r85t38i47n 31M85a34i98k51s53n15a72r 3164133438292

Co je na tom nefer? Docela normalni, ze PC v sunkozni zone, ma horsi odezvy a mensi FPS rate nez ty "i wish"

0/0
16.11.2016 14:37

A41n88d51r23e65j 20B76r73a37b53e24c 4462381457554

Jablka s hruškama. PlayStation 4 Pro měl být "nepovinný" model. Pokud tím v síťové hře získáte výhodu, bude to pro náruživé multiplayeristy takřka povinný model.

+1/0
16.11.2016 15:53

M95a65r75t37i69n 57J66u87r73i14c37a 2262849380972

Zas bych to neviděl tak tragicky... Náruživý hráč si rád koupí Pro, stejně jako u PC novou kartu. Ostatně - zámek fps funguje tak, že nedovolí vyšší fps, ne že drží fps na nastavené hodnotě. Zrovna BF 1 je tak náročná/neoptimalizovaná hra, že buďme rádi za Pro... Což není problém Sony, ale EA.

+1/0
16.11.2016 22:58
Foto

L28u45k42á14š 53N13o36v43o27t48n18ý 6636207778718

Náruživý hráč už má dávno PC - nehraje střílečky na konzoli. V dané hře cílí obě konzole na 60 fps, PS4 Pro jenom má menší propady. Sony tvrdila a stále tvrdí, že nenastane situace, kdy hra u PS4 bude mít lock na 30 fps a PS4 Pro pojede na 60 fps. Pokud vývojáři tvrdí, že PS4 standard má zvládat Battlefield na 60 fps (a on většinou zvládá vyjma velkých map s hodně lidmi), tak je to problém vývojářů a nikoliv Sony.

+1/0
18.11.2016 0:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.