Diskuze

GLOSA: Je No Man’s Sky podvod roku? Ne, jen oběť přehnaných ambic

Od ambiciózního vesmírného simulátoru No Man’s Sky se čekalo mnoho, tenhle druh slávy by si však autoři určitě rádi odpustili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alibistická poznámka kytaristy je asi to stejné, jako kdybych mu řekl, aby neřešil kytaru, koupil si z bazaru nějakou za dvě kila a prostě to neřešil..vždyť někde i padají bomby. Hlupák..

0 0
možnosti

Narozdíl od ostatních jsem v NMS dostal to, co jsem očekával. Že by tam toho mohlo být víc by bylo fajn, ale to v poslední aktualizaci mě zas ke hře přitáhlo a další hodiny plynou v graficky mnohem lepších světech, při stavbě základen, survival módu atd. K multiplayeru asi jen to, že bylo řečeno se s ostatními hráči jen potkávat. Bylo by supr provádět víc činností dohromady, ale tyto možnosti tu nejsou a nebyly slibovány. Takže o nějaké potkávání ostatních vlastně ani nestojím bo mě ostatní prostě nezajímají ;-D

0 0
možnosti

J93a28n 44S40o79u64k29u37p

6. 12. 2016 13:59

Je ten soundtrack fakt ok? 65dos je fajn kapelka, to jen tak mimochodem.

0 0
možnosti

Problém je v tom co hra slibovala, v tu chvíli by byla cena naprosto ospravedlnitelná a co skutečně hra ukázala. A to že Sean Murray lhal je fakt.

Prohlášení: Multiplayer bude, ale šance že někoho potkáte je minimální vzhledem k velikosti

Skutečnost: NENI tam multiplayer, viděl jsem legendární záznam těch 2 streamerů co se sešli na stejném místě v galaxii po několika hodinách a NEBYLI TAM. protože v tej hře multiplayer prostě neni.

Co tim chci říct že kdyby to prodával za 15 dolarů, je to v pohodě a řeknete si fajn indie projekt kterej potřebuje vypilovat. Jenže tohle je katastrofa a jeden z mála případů kdy steam vracel peníze i po uplynutí jejich standardní lhůty. A důvod proč se hráčská základna propadla skoro o 96%

2 0
možnosti
Foto

H16o88n65z45a 73S92r73p

6. 12. 2016 12:32

Snad se shodneme alespoň na tom, že cenu svého díla si prodejce může určit sám a je jen na zákazníkovi, zda-li je pro něj přijatelná anebo ne.

Pokud vím, informace o multiplayerové složce se na originálních krabicích přelepovali, jaké informace udávali jednotliví distributoři na svých internetových stránkách Hello/Sony nemohou ovlivnit. Nezávisla organizace na projdení stránce Steamu a PSN nic závadného nenašla.

Hráčská základna se propadá u drtivé většiny her, odvážím se tvrdit, že po novém patchi zase v posledních dnech o něco vzrostla.

2 0
možnosti

J43a38n 56S56t15e44h87l10í67k

6. 12. 2016 12:02

To klidně mohl být podvod roku, ale důkazy nejsou. A vývojáři se k tomu asi nepřiznají. Nemaloval bych si vývojářskou scénu, jako ráj na obláčku.

0 0
možnosti

Pro Autora: No srovnávat to s mekáčem, kde nevypadá produkt jako obrázek, víte že když si na to postěžujete, tak vám udělají nový, který vypadá už jako na obrázku? Na YouTube můžete i najít videa, jak to lidi zkouší :)

0 0
možnosti
Foto

H84o45n70z52a 59S21r55p

6. 12. 2016 12:19

Tak to by mě popravdě nenapadlo. :-)

0 0
možnosti

J74i44ř90í 36D62u62š69e30k

6. 12. 2016 11:03

Nezlobte se ale prezentovat hru jako multiplayer která je vlastně singleplayer není nějaká přehnaná ambice. To je prostě lež.

13 0
možnosti

Na NMS jsem s nijak netěšil a popravdě jsem o něm do vydání ani nevěděl, ovšem v článku jsem nezaznamenal jednu věc.

Hra se - alespoň na začátku, nevím jak teď - na Steamu prodávala s popisem, který neodpovídal realitě. V seznamu základních bodů hry, byly prvky, které finální verze prostě neobsahovala.

To už není jenom obyčejné ořezávání funkcí během vývoje, to je přinejlepším trestuhodný nedostatek komunikace, přinejhorším úmyslné lhaní a podvod.

2 0
možnosti
Foto

H61o80n31z71a 97S23r83p

6. 12. 2016 11:03

Britská organizace Advertising Standards Authority (ASA), která se zabývala oficiální stížností hráčů na podobu Steam stránky NMS, vydala před pár dny oficiální prohlášení, ve kterém lživost propagace vyloučila. Více viz http://bonusweb.idnes.cz/propagace-no-man-s-sky-zavery-vysetrovani-fin-/Novinky.aspx?c=A161130_120101_bw-novinky_anb

1 1
možnosti

Koupili jste si auto, jenom v něm není motor. To se přece nemůžete zlobit, na jiné lidi padají bomby. Skvělá argumentace. Určitě měl být early access. Snaha o pozdržení recenzí do data vydání nebo po něm, měla dost napovědět. Hello Games nemohlo dostát slibům, které Murray lidem dal. Přesto mohla hra mít daleko větší smysl, kdyby jí více dotáhli a dali jí indie cenovku( max 20 USD). Na vině je také Sony, které vůbec Murrayho odpovědi nekomentovalo a nechalo ho se v tom utopit. Tohle určitě není zkušený herní marketér, spíš klasický herní nadšenec, který si vývojem plnil sen, který z něj nakonec udělal nejvíce nenáviděnou osobu mezi vývojáři. Sony z tohohle titulu chtělo hodně vytřískat a hodně ho porodávat i v bundlech s PS4. Pokud se na to člověk kouká střízlivým pohledem nejde o úplně špatnou indie hru a také docela zajímavé technologické demo procedurální generace prostředí. Třeba v budoucnu někdo použije tu jejich okopírovanou rovnici biodiversity a dá k tomu i obsah a příběh, pak to bude hodně zajímavé( Třeba Bethesda, BioWare, Square Enix atp.). Ostatní můžou s napětím sledovat vývoj Star Citizen.;-)

4 1
možnosti

;-D To s tím motorem nemyslíte vážně? Copak hru nespustíte? Copak základní motor hry - objevování planet v nesmírně velké galaxii - chybí? To totiž byl a je motor hry a základní premisa.

Jinak vinu bych především sváděl na to, že Murray neuměl komunikovat s médii, která jeho slova z různých rozhovorů a představení hry dost obracela, a poté na to, že někdy tři měsíce před vydáním Murray neprohlásil jednoduché: "Hra vyjde, ale v zásadě je to tak komplexní záležitost, že obsah bude postupně doplňován v následujících patchích. Zadarmo. Momentálně nedokážeme do základní hry narvat všechno, co chceme." On to v podstatě i řekl, ale neřekl dost nahlas. Třetím viníkem je bezesporu Sony, které hype okolo hry ještě přiživovalo.

No Man's Sky není dokonalá hra, ale já dostal přesně to, co jsem čekal a chtěl, a přesně to, co jsem pochopil, že mi Sean Murray sliboval. Že to hloupounké ovečky nedokázaly pochopit, protože byly zmasírované kampaní, a protože si nedokázaly najít dost rozhovorů, v nichž se Sean Murray tím polo-autistickým způsobem snaží hru vysvětlit, to přeci není, jako když si ovečky koupí motor bez auta. Hru vyvíjelo 14 lidí. Čtrnáct. A stejně nějak Sony a média dokázaly hru prezentovat jako AAA titul, a Murrayho jediná chyba je, že prostě nevystoupil a neřekl: "Ne, AAA to není. Je to malej projekt."

Ta špatná hodnocení jsem nechápal, hra vyšla, jak vyšla, spousty hráčů byly zklamány, protože si nenašly dost info, nebo si info špatně vyložily, a hře i to dost ublížilo, nicméně o špatný auto bez motoru se nejedná. Sedmičková hodnocení by byla spíš na místě než ten zbytečnej hejt.

No Man's Sky mimochodem nedávno dostalo velký update, hra ještě mrtvá není. Procedurální generaci používá mimochodem dost her, jen ne na škále celé galaxie.

1 0
možnosti

Já bych neviděl největší problém v tom co kdo reálně nebo údajně nasliboval.Hlavní problém byl a stále je v marketingové oblasti.Malé nezávislé studio si v současné době nemůže dovolit vydat hru bez předběžného přístupu a následné zpětné vazby od hráčské komunity a to ještě za neospravedlnitelnou cenu.Ve fázi předběžného přístupu se dá ještě spousta věcí zachránit a komunita je tak nějak připravena,že vše nebude úplně ve stavu v jakém očekávala.Namísto toho vyšlo něco na úrovni neoptimalizovaného technologického dema s procedurálně generovaným prostředím,bez chuti a bez zápachu obecně presentované jako hotový produkt.Aktuálně sice vyšel patch s novýn obsahem,nicméně ten jen prodlužuje tu herní agónii.V herním průmyslu prostě existují specifická pravidla mezi vývojářem jako výrobcem produktu a hráčem jako jeho platícím odběratelem a ta byla v tomto případě v mnoha věcech porušena.

8 1
možnosti