Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrce Skyrimu: Lidé nejlepší předměty nepoužívají. Nevíme, co s tím

Mnohdy se stává, že si hráči například lahvičky s ultimátním posílením nechávají až do konce hry. Většinou jim totiž jejich konzumace přijde jako plýtvání, a tak mocné předměty šetří v inventáři až do chvíle, kdy spatří závěrečné titulky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70a79t80t85e58o 87K78o97u37n18o39v17s31k63y 1600661858383

Ultimátky ve Skyrimu asi úplně zapotřebí nejsou si myslím. Taky jsem si to syslil do Sovngardu na Alduina, a ke svému překvapení jsem posléze běhal po celé mapě bezcílně, s lahvičkama v kapsách, plníc vedlejší questy, než vycházela DLC. Nejsem žádnej expert na RPG hry, ale všeobecně mi ty "nejlepší předměty" přijdou k ničemu, jelikož i bez nich se to dá dohrát. Zkrátka craftim a tvořim hodnoty a nejdu fullrush v hlavní questline, není to FPS, ale RPG, že.:-) Když se něco nezadaří, všude je dost míst, kde ty všechny svoje pakárny mám na jedný hromadě a staminu (+ třeba backpack módy) natolik vysokou, že i při tý (a vlastně nic moc) váze toho unesu, jako Incredible Hulk (nemluvě o vytuněnejch daedrickejch, dračích a dalších zbrojích a zbraních) a tudíž už to dovede fungovat jako klasické konzolové "tgm".;-D Aspoň mě to tak přišlo ... pár lahviček a Alduin byl fuč v podstatě ... ve finále to zamrzelo, čekal jsem poprvé fakticky nějakej gigantickej střet ... nakonec stačilo párkrát zařvat a bylo to ...

0/0
25.11.2016 3:23

A18l95e35š 70K25o26p56e14c74k74ý 2232896745678

Rozhodne si nemyslim, ze je to spatne. Protoze tento "ultimatni" predmet s omezenym ucinkem neni nutny pro dohrani hry, nema smysl jej pouzivat. Pokud jej pouziju, umyslne si tim zmenim obtiznost situace, i kdyz vim, ze to zvladnu i bez nej. Takovy predmet se spise perfektne hodni na prodej za velke penize a misto nej si mohu koupit mnohem lepsi vybaveni s trvalym ucinkem. Ve vsech RPG hrach lahvicky a consumables automaticky nepouzivam, pokud mne hra nenuti (coz by byl velmi spatny koncept hry) a pripadne prodavam, pokud to hra dovoluje (dobry koncept hry).

0/0
24.11.2016 7:18

K25a66r66e23l 72C20h46a94r91v53á39t 3856737840

Většinou na sebe nerad kladu omezení, jaké schopnosti či vybavení používat, pokud síla nějakého předmětu či schopnosti není evidentní bug. To raději hraji no-reload challenge,vysoké obtížnosti, či různé modifikované verse her, které obtížnost zvyšují.

Ale jinak také preferuji trvalý účinek a předměty na omezený počet použití někdy prodávám. Prostě tak nějak zvažuji, co je pro postavu nebo družinu přínosnější.

0/0
24.11.2016 10:31

L27e92o26š 13V82e49r41n94e52r 4104640636393

Tak to je přesně i můj problém. Je to podle mě základní instinkt, šetřit cenné věci na horší časy, a pokud nepřijdou, tak nic. Když je hra tak jednoduchá, že to jde i bez toho, tak co nadělaj, nic mě nenutí. Je to o obtížnosti!

+2/0
23.11.2016 23:00

K54a22r13e84l 47P42á70ž90e 4630956470932

Těžko říct, u Skyrimu jsem většinou zůstal s jednou výbavou po celou hru a stačilo to. Získat deadrickou zbroj a zbraně, vylepšit a pak už nic nesbírat, maximálně v Hearthfire do domácí sbírky na stojan :-)

+1/0
23.11.2016 11:43

J75a91k22u13b 80B40o38h51o70n85ě80k 8585196179357

Problém je možná i v charakteru hry. Když uděláte RPG jako klikací akci ve stylu FPS, tak nikdo nebude chtít trávit čas dlouhou přípravou na boj a udělá jenom to nejnutnější.

V isometrickém RPG, co se hraje spíš jak strategie, je to jinak. Tam si to člověk rád promyslí a na boj se pořádně připraví

+2/0
23.11.2016 11:04

K35a30r24e66l 57C18h79a91r82v88á68t 3916527130

V izometrickém RPG, pokud nehraju no-reload challenge, postupuji asi takto:

1)prostě boj zkusim bez větší přípravy, buď to vyjde, nebo ne.

2)Pokud to nevyšlo, loadnu a nahodim pár boostů a využiju běžné jednorázové předměty. Zkusim různé taktiky.

3)Pokud se mi po chvíli nezdaří ani předchozí pokusy, začnu využívat vzácné předměty a lektvary.

No, ale Skyrim je prostě spíš o "strategii" naběhnout, rubat či smažit a když začne téct do bot, tak zdrhat a léčit se. Nějaké přípravy na boj jsem tam většinou neřešil.

+3/0
23.11.2016 15:55

J92a62k96u77b 19P17o56k28o90r70n68ý 7369216673677

nechapu v cem je problem, proste jim to zbyde nepouzite a co?

0/0
23.11.2016 10:49

R40u54d74a 39S17l44a70v49í39k 5883848946101

Pokud nějaký prvek ve hře nikdo nepoužije, tak tam nemusí být?

+2/0
23.11.2016 11:14

J39a24r21o48s84l48a76v 33J83a79k10u98b77o17v 8382525965317

Nepochybujem ze vyvojari Bethesdy pridu s riesenim... napr ze vsetky taketo lektvary z dalsej hry odoberu a bude po probleme... ak si clovek porovna Morrowind a Skyrim co do funkcii a mechanik v hre, je krasne vidiet ako s kazdym pokracovanim je tam toho menej a menej... este ze je tu CDPR..

0/0
23.11.2016 7:53

R96u21d34a 51S44l93a61v45í67k 5313238666881

Když se podívám na bojový systém v Morrowindu, tak je dobře, že v dalších už není.

+1/0
23.11.2016 11:15

J21a56k88u76b 59B30o50h72o89n44ě55k 8735736399397

Přesně tak. Skyrim byl sice proti Morrowindu dost zjednodušený, ale to ještě neznamená, že byl i zhoršený.

PS: konzoli nemám, tak nezkoušejte nápady, že to říkám kvůli tomu :-)

+1/0
23.11.2016 16:24

M37i42l95a41n 67P87a82c74e86k 6790273852493

Vyresit to lze uplne jednoduse - bud budou mit max level nebo expiraci XX minut/hodin...

0/0
23.11.2016 3:58

K80a54r19e26l 90C75h86a30r27v61á92t 3766797330

Mnoho zdolaných RPG mě naučilo předměty na omezený počet použití nesyslit. Je ale pravda, že zamlada mi jich také na konci zbýval plný inventář.

Syslení mě dost odnaučily záležitosti jako mody Tactics či ScS pro Baldur's Gate 2.

Člověk pak vlastně zjistil, že na normální obtížnosti není žádný boj tak obtížný, abych jednorázové předměty opavdu chyběly, pokud je použiju dřívě. :-)

+1/0
22.11.2016 22:51

V31á88c94l69a29v 31S15v39o88b27o35d30a 3451389800110

je to prostě moc lehké a tak to lidi zvládnou i bez toho v očekávání, že bude hůř... tak ať přitvrdí a hned se to bude využívat :-)

0/0
22.11.2016 22:37
Foto

D96a41v43i11d 91V44o34b39e82c96k51ý 7196206793127

Lišácky je to vyřešeno v Zaklínači, kde je stěžejní (a mnohdy zdaleka nejnáročnější) ten lektvar namíchat a pak ho můžete používat po nějakém čase znovu a znovu.

+12/0
22.11.2016 21:38

D64a87v63i61d 85Š90t19a97m64b43e50r65a 4912904694406

Problém je možná v tom, že se hráčům nedostává v hrách od Bethesdy dost základních informací. U zbraní ve Falloutu nejsou jejich výhody jasné dokud se nepitváte na internetu, Ve Skyrimu jsou zase exkluzivní zbraně a předměty od daeder vlastně k ničemu. Lidi tak schraňují kde co v domnění, že se užitečnost něčeho ukáže až s pozdějšími levely či perky. V každé hře, i když stejné řady se vlastnosti jednoho předmětu mění i dramaticky a vzácná lahvička se pak jeví jako vzácná, i když nakonec je k ničemu. :-)

+6/0
22.11.2016 18:31

K58a48r25e64l 61N42o78v41o85t64n65y 2861315789950

Nevim, proc je to vnimano jako problem. Je jasne, ze vzacne ci dokonce unikatni predmety si lidi budou setrit za kazdou cenu, to je proste v lidske povaze.

Takze pokud s tim chteji vyvojari neco delat, tak at tam nedavaji unikatni super silne predmety, at jsou treba slabsi, ale daji se casteji nalezt (koupit).

Pokud vyvojari chteji na konkretnim miste pouzit konkretni predmet, no tak at je to proste soucast questu a ten predmet at je od zacatku oznaceny jako quest item.

+14/0
22.11.2016 17:59

G29a19b24r69i42e80l 75H94o19r86t42e78n 9661509783424

Ultravzácné předměty s dočasným účinkem, pokud po použití zmizí, jsou jednoduše chybným konceptem, to je celé. Každý zkušený hráč už někdy zažil situaci, kdy mu do vítězství chybělo něco, co předtím tak trochu lehkovážně spotřeboval, čili je to šetření naprosto logické. Pryč s nimi - zrovna ve Skyrimu je možností tolik, že by to určitě nevadilo.

+19/0
22.11.2016 17:55

J47i22ř66í 92Ř69e93h25o50ř 9318198326758

já potvrzuji tuto tendenci. V podstatě v jakékoliv hře, kterou jsem kdy hrál, včetně zmíněných, si nechávám nejen ty nejlepší předměty. V podstatě syslím jakékoliv předměty. Lahvičky hlavně.

+17/0
22.11.2016 16:37

J31i35ř32í 75Ř84e46h30o56ř 9768308376588

nedávno jsem po roce zase zavítal do wow. Kamarád mi pomohl s čištěním banky a inventáře. Přestože nakouknu do každého datadisku na pár měsíců. Tak mi objevil v bance bordel ještě z původního wow. Je to v povaze :-)

+3/0
22.11.2016 16:38
Foto

H81a52n16a 76A28n63t21o89n16o31v27á 6747649854354

Ach jo, ve wow jsem měla plnou banku různých kostýmů, které se daly sehnat třeba na valentýna nebo o vánocích.

0/0
25.11.2016 17:35

J35a92k72u48b 33B58o10h73o83n64ě65k 8925296309327

Snad to neznamená, že nás odteď kromě neustálých šipek a cestiček na mini-mapě hra ještě povede za ručičku i v tom, co a kdy použít.

Pozor, třetí nejsilnější boss hry za 5...4...3...

Řešení je jednoduché. Nedávat supersilné spotřební předměty. V Baldur's Gate jsem taky tahal plné inventáře lahviček, ale před bojem jsem je taky poctivě bumbal. Za prvé to kvůli obtížnosti bylo třeba a za druhé si nevzpomínám, že bych někdy narazil na tak super vzácnou, že bych se jí bál použít

+12/0
22.11.2016 16:30

P64e26t83r 17A20n27d86r48ý32s67e96k 5413692983173

U Skyrimu i posledního Falloutu jsem byl zklamaný hlavně z jalových příběhů, než z prkotin, které podle článku vlastně ani nejsou potřeba...

+5/0
22.11.2016 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.