- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ultimátky ve Skyrimu asi úplně zapotřebí nejsou si myslím. Taky jsem si to syslil do Sovngardu na Alduina, a ke svému překvapení jsem posléze běhal po celé mapě bezcílně, s lahvičkama v kapsách, plníc vedlejší questy, než vycházela DLC. Nejsem žádnej expert na RPG hry, ale všeobecně mi ty "nejlepší předměty" přijdou k ničemu, jelikož i bez nich se to dá dohrát. Zkrátka craftim a tvořim hodnoty a nejdu fullrush v hlavní questline, není to FPS, ale RPG, že. Když se něco nezadaří, všude je dost míst, kde ty všechny svoje pakárny mám na jedný hromadě a staminu (+ třeba backpack módy) natolik vysokou, že i při tý (a vlastně nic moc) váze toho unesu, jako Incredible Hulk (nemluvě o vytuněnejch daedrickejch, dračích a dalších zbrojích a zbraních) a tudíž už to dovede fungovat jako klasické konzolové "tgm". Aspoň mě to tak přišlo ... pár lahviček a Alduin byl fuč v podstatě ... ve finále to zamrzelo, čekal jsem poprvé fakticky nějakej gigantickej střet ... nakonec stačilo párkrát zařvat a bylo to ...
Rozhodne si nemyslim, ze je to spatne. Protoze tento "ultimatni" predmet s omezenym ucinkem neni nutny pro dohrani hry, nema smysl jej pouzivat. Pokud jej pouziju, umyslne si tim zmenim obtiznost situace, i kdyz vim, ze to zvladnu i bez nej. Takovy predmet se spise perfektne hodni na prodej za velke penize a misto nej si mohu koupit mnohem lepsi vybaveni s trvalym ucinkem. Ve vsech RPG hrach lahvicky a consumables automaticky nepouzivam, pokud mne hra nenuti (coz by byl velmi spatny koncept hry) a pripadne prodavam, pokud to hra dovoluje (dobry koncept hry).
Většinou na sebe nerad kladu omezení, jaké schopnosti či vybavení používat, pokud síla nějakého předmětu či schopnosti není evidentní bug. To raději hraji no-reload challenge,vysoké obtížnosti, či různé modifikované verse her, které obtížnost zvyšují.
Ale jinak také preferuji trvalý účinek a předměty na omezený počet použití někdy prodávám. Prostě tak nějak zvažuji, co je pro postavu nebo družinu přínosnější.
Tak to je přesně i můj problém. Je to podle mě základní instinkt, šetřit cenné věci na horší časy, a pokud nepřijdou, tak nic. Když je hra tak jednoduchá, že to jde i bez toho, tak co nadělaj, nic mě nenutí. Je to o obtížnosti!
Těžko říct, u Skyrimu jsem většinou zůstal s jednou výbavou po celou hru a stačilo to. Získat deadrickou zbroj a zbraně, vylepšit a pak už nic nesbírat, maximálně v Hearthfire do domácí sbírky na stojan
Problém je možná i v charakteru hry. Když uděláte RPG jako klikací akci ve stylu FPS, tak nikdo nebude chtít trávit čas dlouhou přípravou na boj a udělá jenom to nejnutnější.
V isometrickém RPG, co se hraje spíš jak strategie, je to jinak. Tam si to člověk rád promyslí a na boj se pořádně připraví
V izometrickém RPG, pokud nehraju no-reload challenge, postupuji asi takto:
1)prostě boj zkusim bez větší přípravy, buď to vyjde, nebo ne.
2)Pokud to nevyšlo, loadnu a nahodim pár boostů a využiju běžné jednorázové předměty. Zkusim různé taktiky.
3)Pokud se mi po chvíli nezdaří ani předchozí pokusy, začnu využívat vzácné předměty a lektvary.
No, ale Skyrim je prostě spíš o "strategii" naběhnout, rubat či smažit a když začne téct do bot, tak zdrhat a léčit se. Nějaké přípravy na boj jsem tam většinou neřešil.
nechapu v cem je problem, proste jim to zbyde nepouzite a co?
Pokud nějaký prvek ve hře nikdo nepoužije, tak tam nemusí být?
Nepochybujem ze vyvojari Bethesdy pridu s riesenim... napr ze vsetky taketo lektvary z dalsej hry odoberu a bude po probleme... ak si clovek porovna Morrowind a Skyrim co do funkcii a mechanik v hre, je krasne vidiet ako s kazdym pokracovanim je tam toho menej a menej... este ze je tu CDPR..
Když se podívám na bojový systém v Morrowindu, tak je dobře, že v dalších už není.
Vyresit to lze uplne jednoduse - bud budou mit max level nebo expiraci XX minut/hodin...
Mnoho zdolaných RPG mě naučilo předměty na omezený počet použití nesyslit. Je ale pravda, že zamlada mi jich také na konci zbýval plný inventář.
Syslení mě dost odnaučily záležitosti jako mody Tactics či ScS pro Baldur's Gate 2.
Člověk pak vlastně zjistil, že na normální obtížnosti není žádný boj tak obtížný, abych jednorázové předměty opavdu chyběly, pokud je použiju dřívě.
je to prostě moc lehké a tak to lidi zvládnou i bez toho v očekávání, že bude hůř... tak ať přitvrdí a hned se to bude využívat