Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tradiční velkorozpočtové hry zažívají temné časy, říká zkušený tvůrce

Krabicové hry s ohromnými rozpočty prý využívají zkostnatělý model, se kterým je dnes obtížné uspět. O stavu herního průmyslu se v souvislosti s tím rozhovořil Steve Goldstein, ředitel studia Turtle Rock, tedy autorů prvního Left 4 Dead a projektu Evolve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V56l61a21d76i42s89l15a30v 69Ž95i24d19e84k 3418810970

Asi by se měli vrátit hráči (i tvůrci) nohama na zem, co se týká grafiky. Dnešní realistická grafika sebere většinu času a rozpočtu. Stejně hlavní jsou ve hře jiné věci.

PS: ... a já bych si nikdy nekoupil nový počítač, jen protože pro můj počítač (CPU Core2 Quad 9400) moc toho nevychází novéhp. To bych si koupil starší hru či hru, kde můžu hrát i s tímto.

0/0
14.12.2016 12:32

J11a20k14u64b 41B62o49h16o61n19ě96k 8525196149977

Tahle snaha kopírovat filmy mě začíná docela štvát. Film a hra jsou úplně jiná média a jiný druh zábavy. Nejde aplikovat stejné postupy a čekat, že to bude stejně fungovat.

Teď se nejvíc bojím, že po éře x-tých pokračování přijde éra komiksových her...

+2/0
14.12.2016 9:23

T79o68m54á52š 41D36u37š97e97j39o93v63s24k39ý 3107623517830

Ať omezí marketing (třeba u Falloutu 4 to dělalo polovičku za "vývoj" hry) a drahé proti-pirátské ochrany, a raději se soustředí na obsah a formu (což byl u F4 docela pr..er naproti tomu u Witcher 3 super).

Pak nebude muset hra stát 17 stovek a více lidí si ji koupí.

Dneska stačí, když firma na netu oznámí vydání "A" titulu a fanoušci s herními magazíny udělají reklamu za ně.

+3/−1
13.12.2016 19:15

V59l30a46d22i72s48l90a29v 58Ž36i36d37e94k 3338260850

Zrovna Fallout 4 i Zaklínač 3 jsou pokračování zavedených titulů, což není předmět článku.

+1/0
14.12.2016 12:24

K19a21r15o72l 37Š54e68f83č76í65k 5434329558518

tenhle trend videt i v Hollywoodu, vydavaji to sami dookola dokonca okopiruji original a vytvori z toho neco jako "remaster" vid. Baywatch, Ghost Busters atd.. Spis si myslim, ze sme uz vsechno videli a je obtizne vyjit s necim novym co by zaujalo divaky. Co se tyce cen... to je problem kapitalizmu, vsechno je drahsi a drahsi a jeste drahsi pak to raz praskne, bude vojna a vznikne neco noviho

0/0
13.12.2016 15:13

P46a78v95e88l 67D29o47l59e31ž41a79l 3913456175496

Tak předně, honit si ego tím, že oni jsou zaměření na F2P po to fiasku se jménem Evolve je celkem úsměvné... Možná za to mohl vydavatel to nikdo neví.

Ale vývoj her je v dnešní době strašně drahá záležitost. Naštěstí se zvedá nezávislá tvorba, kde i zkušení tvůrci sazí radši na menší projekty. A tak to má být. Trh je absolutně přesycený a hráči unudění. Asi by to chtělo zase nějaký ten crash.

+2/0
13.12.2016 15:01

O70n12d65r67a 89Z23d23r53a39h78a86l 4915910535881

Tak když každý rok naservírujou okopčené CoD a okopčený Battlefield, tak to holt lidi časem nasere no...

+4/0
13.12.2016 14:46

Z70d34e85n35ě80k 84K90r25a37u36s 9276890732540

tk ono i kdyby cod bezelo furt na jednom enginu tak se nic nedeje grafika byla od CoD 2 pekna stacilo by jen vymejslet novy pribehy, jenze u nekterych dilu bohuzel ty pribehy byly dost podobny vcetne animaci.

0/0
13.12.2016 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.