- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by mě zajímalo, jak bychom dneska hráli nějaké herní klasiky staré tak 20 let, kdyby vyžadovaly neustálé připojení k serveru, který by už dneska dávno nefungoval. :/
I když se asi sotva čeká od dnešních her, že se stanou klasikami.
Říkám to pořád, že protipirátská ochrana je pouze způsob jak zajistit dostatečný prodej u nekvalitní hry, nebo u hry jejíž kvalitou si výrobce není jistý. Jako příklad vždy uvádím Zaklínače......dá se to vztáhnout na všechny tři díly, ale u prvního je to pro mě asi nejmarkantnější. Vývojáři ještě druhým rokem po vydání vydávali rozšířenou edici a patche (samozřejmě pro majitele originálky zdarma). Za takovou hru a podporu ze strany vydavatele nejen že jsem nelitoval dát tisícovku, ale nelitoval bych dát ani dva tisíce.
Nevidím v tom problém. On ještě někdo hraje bez připojení k síti?
Možná ten problém pochopíte, až v SP nějaké hry, ideálně po zvládnutí obtížné části, uvidíte něco jako "cannot connect to XXX", kde XXX je název herního serveru. Pak následuje odchod do hlavního menu a podle nátury hráče více či méně agresivní reakce.
Kdo by to čekal? Hry s denuvo se postupně crackují (far cry primal překvapivě drží), a jedná protipirátská ochrana která zůstává funkční je nutnost online připojení (diablo 3, nový need for speed apod.).
Nutnost instalovat uplay je trapná - jako někdo, kdo má všechny hry na steamu tento přístup považuju za nesmysl. S ubi jsem skončil dávno, takže pro mě žádná změna... jen důvod svůj postoj k nim neměnit.
je toho totiz moc, jen ja mam origin, steam a bnet, z toho proste steam a origin ted vubec nepouzivam, uplay sem mel tkay ale slo uz davno do haje a jen tak ho instalovat nebudu
od doby zprasaneho uplay pri vydani homam 6 jsme s nima vicemen zkoncil, to bylo hrozne peklo a takovou nasranost na novou hru sem dlouho nemel