Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warcraft by nefungoval bez neviditelných zajíců

Programátoři World of Warcraft šetří díky neviditelným zajícům čas. Ve hře jich je tisíc a zajišťují řadu zásadních funkcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a83k12u56b 86D30u72š33á87n61e35k 4839914814905

Takže hra cheatuje. Jsem zvědav, co se postupně dozvíme o naprosto tragickém RNG ve World Of Tanks.

0/0
28.1.2017 19:11

R50o84m17a16n 35Š61i55m43ů94n79e95k 4129868831

RNG ve wot je ciry podvod.

0/0
28.1.2017 20:32

H57y38n65e86k 92Š90l73a84h23ů61n41e31k 4959553766809

Jak RNG ve World of Tanks souvisí s neviditelnými králíky ve WoW?

0/0
28.1.2017 23:40

J62a49n 92V12o34n30d14r23á61č27e27k 4382678609168

Tak, že obojí může ve skutečnosti fungovat trochu jinak, než se na první pohled zdá..

+2/0
29.1.2017 14:52

J33a70k45u13b 13B96o28h15o87n10ě75k 8105926549937

Že není 100% random, což je nakonec vlastnost každého RNG?

0/0
30.1.2017 8:46

R39o58m86a28n 98Š42i61m92ů81n33e18k 4609728411

Jejich RNG je ale umyslne poskozovani ci podporovani hracu. Dava hrace s -RNG do jedne grupy a tim jim snizuje sanci na vyhru, jejich strely letaji vedle ci za 0 dmg, to uz je spis pain nez zabava.

0/0
30.1.2017 21:39

T72o55n55d54a 10H35e97j34l19í72k 1768653309877

Jojo, i v Minecraftu si člověk na takové věci pořídí dummy neviditelný ArmorStand. Není to jen věc WoWka, řekl bych, že podobný princip používají v spoustě her. No jen v WoW je zajímavé, že to jsou zrovna "zajíci" :)

+4/0
28.1.2017 12:58

M23a33r53e13k 30Š17i33m87o78n 2804427178898

Zajíc je jen jméno, ten neviditelný element může mít jakýkoli tvar (zřejmě co nejjednodušší).

0/0
28.1.2017 21:52

R19o52m30a79n 87Š66i42m55ů36n29e53k 4479538671

Je zajimave videt, ze pouzivaji stejnou cestu jako free servery.

0/0
28.1.2017 9:17
Foto

P41a33v76e54l 31Č76e40r15n68í98k 1648565520340

Je to presne opacne - free servery vyuzivaji stejnou cestu jako oficialni, protoze databazi itemu,objektu,npc a spellu musi mit kompatibilni s originalnim klientem.

+6/0
28.1.2017 13:36

R48o67m76a73n 67Š27i17m25ů66n52e96k 4779628551

Není to opacne, ocividne vůbec nechapes o cem pisu. Neviditelne triggery pouzivaji i jiné hry, v pripade wow free DB se vytvori objecty ci NPC, ktere nemaji s officialnim serverem nic spolecneho, unikatni ID kterou nenajdes v DB oficiálního wow....... u NPC mají nejčastěji visual ID pekelniku :-) coz je samozrejme jedno, pac jim muzes pridat jakoukoliv. Proto slovo kompatibilni s databazi offic wow zde není vhodne používat, protože si tu muzes vytvořit co chces uplne mimo offic db.......

0/−1
28.1.2017 18:04

H66y95n33e59k 81Š62l64a55h55ů13n86e85k 4239773466619

To, co jste teď napsal - jak to vyvrací to, co napsal pan Černík?

0/0
28.1.2017 19:07

R79o33m19a89n 31Š87i61m76ů73n84e50k 4349178191

Jednoduse receno DB nemusi byt kompatibilni s oficialnim clientem.

Krom toho co jsem jiz psal můžete i upravovat dbc soubory v oficialnim clientu a vytvořit tak jinou verzi nez je oficialni client.

Ted pro p. Slahunka, to co napsal p. Cernik po protože.... jsem prave vyvratil.To proste není pravda.

0/0
28.1.2017 20:28

H12y34n97e76k 59Š11l12a40h96ů69n70e83k 4219303706809

Ve větě pana Černíka jsou dvě tvrzení: 1) "Free servery využívají stejnou cestu jako oficiální" a 2) "Databáze itemů, objektů a npc musí být kompatibilní s originálním klientem".

Vy jste reagoval na druhou část věty p. Černíka, že ID itemů, npc, atd. ve hře může být jakékoliv. Možná to je pravda, ale v kontextu s vaším prvním příspěvkem ("... používají stejnou cestu jako free servery"), na který pan Černík reagoval, je to zcela irelevantní.

Pokud originální servery využívají neviditelné králíky, tak je musí využívat i free servery, protože musí fungovat stejně jako originální servery.

0/0
28.1.2017 21:45

R41o93m47a30n 90Š26i53m52ů64n45e18k 4719818181

:-) Nemusi fungovat stejne. Neviditelne triggery se pouzivaji jen z pohodlnosti, neb to je jednoduche a ucelne. Pouzivali se v ruznych hrach i před vznikem wow. Muzou si implementovat jinou cestu. Dulezity je jen výsledek, ne jakou cestou se k nemu dostanes.

Je to jako kdyby jste trvrdili, ze někdo udelal kopii auta skoda 120.

Kopie jezdi na benzin a vseci tu tvrdi , ze musí jezdit na benzin, pac i original preci jezdi na benzin. Tech moznosti je preci ale vice v zavislosti na motoru..... Dulezite je jak to vypada, ne na co to jezdi.

Stejne to je i zde, moznosti free emulatoru a jejich DB nejsou omezeny originálem......

Podivejte se na nostalrius vs Blizzard. Blizzard byl během schůzky fascinovany technologiemi, které pouzival free server k detekci cheateru a jejich eliminaci, daleko prevysoval officialni reseni, které bylo k smichu. ti lide se nenechali omezovat originálem a sli mnohem dále a stejne to je i v samotnem emulatoru a jeho DB.

+1/0
29.1.2017 9:59

V76á23c31l47a92v 83T60o24m10e85k 1595762913227

A až se přemnoží, jsme připraveni vypustit neviditelné lišky... :-)

+14/0
28.1.2017 1:52

J29o59s13e49f 55K12a14r19f39í69k 7882215176530

Zajíci jsou příliš rychlí. Jednodušší bude lovit pomalé hráče;-)

0/0
30.1.2017 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.