Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warcraft by nefungoval bez neviditelných zajíců

Programátoři World of Warcraft šetří díky neviditelným zajícům čas. Ve hře jich je tisíc a zajišťují řadu zásadních funkcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a59k14u54b 15D43u16š96á77n62e87k 4289924454595

Takže hra cheatuje. Jsem zvědav, co se postupně dozvíme o naprosto tragickém RNG ve World Of Tanks.

0/0
28.1.2017 19:11

R23o47m74a70n 33Š37i97m44ů68n11e80k 4329238331

RNG ve wot je ciry podvod.

0/0
28.1.2017 20:32

H66y68n71e63k 22Š80l94a31h20ů91n96e66k 4889253506619

Jak RNG ve World of Tanks souvisí s neviditelnými králíky ve WoW?

0/0
28.1.2017 23:40

J72a95n 30V21o79n23d65r63á25č70e47k 4832438309778

Tak, že obojí může ve skutečnosti fungovat trochu jinak, než se na první pohled zdá..

+2/0
29.1.2017 14:52

J44a70k38u75b 80B65o14h68o78n89ě50k 8825626899387

Že není 100% random, což je nakonec vlastnost každého RNG?

0/0
30.1.2017 8:46

R15o86m52a71n 44Š91i16m72ů70n93e72k 4519528411

Jejich RNG je ale umyslne poskozovani ci podporovani hracu. Dava hrace s -RNG do jedne grupy a tim jim snizuje sanci na vyhru, jejich strely letaji vedle ci za 0 dmg, to uz je spis pain nez zabava.

0/0
30.1.2017 21:39

T66o38n67d94a 31H58e81j55l93í72k 1268113669537

Jojo, i v Minecraftu si člověk na takové věci pořídí dummy neviditelný ArmorStand. Není to jen věc WoWka, řekl bych, že podobný princip používají v spoustě her. No jen v WoW je zajímavé, že to jsou zrovna "zajíci" :)

+4/0
28.1.2017 12:58

M39a23r18e96k 83Š34i29m63o30n 2524917728578

Zajíc je jen jméno, ten neviditelný element může mít jakýkoli tvar (zřejmě co nejjednodušší).

0/0
28.1.2017 21:52

R28o66m40a87n 58Š41i96m84ů27n98e40k 4319328981

Je zajimave videt, ze pouzivaji stejnou cestu jako free servery.

0/0
28.1.2017 9:17
Foto

P46a90v30e22l 62Č46e22r98n54í91k 1158965220270

Je to presne opacne - free servery vyuzivaji stejnou cestu jako oficialni, protoze databazi itemu,objektu,npc a spellu musi mit kompatibilni s originalnim klientem.

+6/0
28.1.2017 13:36

R57o41m82a69n 11Š93i60m12ů12n10e68k 4829108221

Není to opacne, ocividne vůbec nechapes o cem pisu. Neviditelne triggery pouzivaji i jiné hry, v pripade wow free DB se vytvori objecty ci NPC, ktere nemaji s officialnim serverem nic spolecneho, unikatni ID kterou nenajdes v DB oficiálního wow....... u NPC mají nejčastěji visual ID pekelniku :-) coz je samozrejme jedno, pac jim muzes pridat jakoukoliv. Proto slovo kompatibilni s databazi offic wow zde není vhodne používat, protože si tu muzes vytvořit co chces uplne mimo offic db.......

0/−1
28.1.2017 18:04

H51y63n76e98k 98Š17l30a33h98ů29n92e35k 4659963536779

To, co jste teď napsal - jak to vyvrací to, co napsal pan Černík?

0/0
28.1.2017 19:07

R51o46m41a52n 91Š22i11m27ů13n74e66k 4639318291

Jednoduse receno DB nemusi byt kompatibilni s oficialnim clientem.

Krom toho co jsem jiz psal můžete i upravovat dbc soubory v oficialnim clientu a vytvořit tak jinou verzi nez je oficialni client.

Ted pro p. Slahunka, to co napsal p. Cernik po protože.... jsem prave vyvratil.To proste není pravda.

0/0
28.1.2017 20:28

H28y11n43e19k 98Š84l18a15h83ů70n62e80k 4429833626809

Ve větě pana Černíka jsou dvě tvrzení: 1) "Free servery využívají stejnou cestu jako oficiální" a 2) "Databáze itemů, objektů a npc musí být kompatibilní s originálním klientem".

Vy jste reagoval na druhou část věty p. Černíka, že ID itemů, npc, atd. ve hře může být jakékoliv. Možná to je pravda, ale v kontextu s vaším prvním příspěvkem ("... používají stejnou cestu jako free servery"), na který pan Černík reagoval, je to zcela irelevantní.

Pokud originální servery využívají neviditelné králíky, tak je musí využívat i free servery, protože musí fungovat stejně jako originální servery.

0/0
28.1.2017 21:45

R69o60m81a19n 73Š12i85m55ů44n10e27k 4449568161

:-) Nemusi fungovat stejne. Neviditelne triggery se pouzivaji jen z pohodlnosti, neb to je jednoduche a ucelne. Pouzivali se v ruznych hrach i před vznikem wow. Muzou si implementovat jinou cestu. Dulezity je jen výsledek, ne jakou cestou se k nemu dostanes.

Je to jako kdyby jste trvrdili, ze někdo udelal kopii auta skoda 120.

Kopie jezdi na benzin a vseci tu tvrdi , ze musí jezdit na benzin, pac i original preci jezdi na benzin. Tech moznosti je preci ale vice v zavislosti na motoru..... Dulezite je jak to vypada, ne na co to jezdi.

Stejne to je i zde, moznosti free emulatoru a jejich DB nejsou omezeny originálem......

Podivejte se na nostalrius vs Blizzard. Blizzard byl během schůzky fascinovany technologiemi, které pouzival free server k detekci cheateru a jejich eliminaci, daleko prevysoval officialni reseni, které bylo k smichu. ti lide se nenechali omezovat originálem a sli mnohem dále a stejne to je i v samotnem emulatoru a jeho DB.

+1/0
29.1.2017 9:59

V93á28c15l95a54v 35T70o44m77e35k 1755172363427

A až se přemnoží, jsme připraveni vypustit neviditelné lišky... :-)

+14/0
28.1.2017 1:52

J66o83s17e26f 56K49a92r34f79í67k 7472575506610

Zajíci jsou příliš rychlí. Jednodušší bude lovit pomalé hráče;-)

0/0
30.1.2017 13:21



Najdete na iDNES.cz