Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Že jsou hry stále lepší? Dvacet let starý titul má největší svět vůbec

The Elder Scrolls II: Daggerfall je i z dnešního pohledu skoro až absurdně ambiciózní počin. Jeho svět je dvakrát větší než u hry Lord of the Rings Online, která se pyšní druhou největší plochou ve videohrách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K69a63r40e24l 81U32r97b71a71n 2414964131449

Tohle byla legenda.. jeden dung člověk prolézal třeba i týden. R^

0/0
6.2.2017 12:16

L54e78o41š 38V91e93r24n39e51r 4164550416333

Zrovinka vloni jsem si říkal, že si to zahraju, páč mě to v mládí nějak minulo, ale bylo to drsný. Fakt nekonečně rozlehlý, až nezábavný, sezbíral jsem si set Daedrického brnění a exit. Kupodivu je tu červené :-/ Dost mě vadila i zbytečná rozlehlost měst, v Areně to samý.

0/0
4.2.2017 23:38

Z83d25e86n78ě27k 15K79r64a82u39s 9676320872870

Prave proto me bavi cube world nekonecne generovanej svet s random questama jen by konecne po 4 letech zas mohl vyjit nejakej update:-)

0/0
3.2.2017 8:14

M87i94c15h90a35l 17K62r44e50j80č45í 1896440461663

Existuje projekt předělávky Daggerfallu v enginu Unity. Hráče zhýčkané moderní grafikou to asi neohromí, ale za mě musím říct, že to vypadá úžasně.

https://www.youtube.com/watch?v=wq2qZe1wJGI

+2/0
2.2.2017 22:46

P27e57t84r 82S57v48o81b83o91d23a 7903335799707

Děkuji za info, skvělé! R^R^R^R^R^R^

0/0
5.2.2017 19:16

R49a73d16e13k 16H35o43d46a25ň 9296347691493

Daggerfall byl super. Bohužel cca po měsíci blbnutí po dungeonech apod. se mi začalo dělat špatně kvůli motion sickness, až se to dostalo do stavu že 5-10 minut hraní stačilo aby mi bylo zle. Po spoustě let se začal podobný problém projevovat i u WoW (ale naštěstí jen u worgena).

+1/0
2.2.2017 20:03

J74a15n 43F37r70ý43d96l 1644818812495

Ty vaše automaticky generované témata mě nikdy nepřestanou bavit

Témata: Medvědi, software, Testování, Zbraně ve škole

+7/−1
2.2.2017 16:47

J39i49ř16í 20Š22l76e44m83r 7823722115172

Já teď hraji Baldur's Gate II: EE a už mám nahráno 136 hodin a jsem teprve ve 4. kapitole. Také nesmírně časově náročná hra, ale stojí za to.

+6/0
2.2.2017 15:35

M39i86r37o20s32l80a41v 65S58t86a97s16t78n58y 7854293886811

Jo, jenže tam je všechno pěkně předskriptované a má to svůj smysl, ne že procházíte tuny náhodně generovaných a nezajímavých lokací jako v Daggerfallu.

0/0
3.2.2017 7:47

P15a66v90e65l 72M66e29d32e33k 1470832491865

Zakouzlit, zasprintovat, zaskakat a spat! .. Jakoby to bylo včera :))

+4/0
2.2.2017 14:06

J75a72n 96S13o49u42k32u74p 1834494266905

Super hra, škoda toho neskutečného množství chyb a kdejakých trablů. Generovaný svět byl ovšem dost jednotvárný, hlavně nahodilé procházení měst člověka víc deptalo, než motivovalo. Nicméně, na tu dobu neskutečný počin, vytvořit takový herní svět a udržet v něm aspoň částečnou logiku (ta havarovala v okamžiku, kdy sem měl pošramocenou pověst ve městě ́stovky kilometrů daleko ́ na základě nějaké nepovedené akce někdy ́už nevím kdy co sem udělal ́).

0/0
2.2.2017 11:18

M52i50l98o41š 63K90r24u93m11p 2664437264

100000km2? A jak se to měří?

0/0
2.2.2017 9:37

K72a23t70e90ř98i56n93a 80D18r10a32h43o80k54o45u86p66i16l31o26v74á 9746301262293

Ve fotbalových stadionech? ;-)

+3/0
2.2.2017 10:01

M90a69r55t69i55n 85M18a38i80k40s36n71a41r 3744373558442

Ze by meritkem?

0/0
2.2.2017 10:11

J82i51ř28í 65D60u18š55e37k 8362931451273

Nevím jestli procedurelně genrovaný svět se dá počítat jako mapa. To pak můžete mezi to řadit i minecraft nebo No mans sky. Dělat krajinu ručně každý kámen je něco jiného.

+8/0
2.2.2017 9:34

J51a97k91u53b 70B18o85h47o21n61ě23k 8235146989247

Nojo, dodneška si vzpomínám, jak jsem raboval dungeony a pořád se vracel ven a nakládal kořist na povoz, který jsem si koupil ve městě. Tohle jsou detaily, co se dneska už asi jen tak neobjeví

+4/0
2.2.2017 9:17

J18a24r35o41s93l70a39v 91H77o96r63a39k 8607104427282

Pripadne nedosel k povozu, protoze ste se propadal a propadal a propadal :D . Ale jo, paradni hra to byla, neskutecnej bugfest, ale i zabava...

+1/0
2.2.2017 10:44

J91a71k21u39b 42B43o27h69o65n50ě17k 8335306379147

No jo, to už se tak někdy stává :-)

Vzpomínám si, že jsem někde před mnoha lety četl, že to byla hra s největším množstvím patchů vůbec. A to v době, kdy nebylo tak snadné se k nim dostat jako je to teď a nebylo zvykem věnovat se víc opravám než testování před vydáním

0/0
2.2.2017 11:13

M61a60r93e46k 22P11e61l51c 5559210166236

Zrovna minuly tyden jsem ho znovu rozehral :-)

0/0
2.2.2017 8:39

P55e17t77r 34S47o78k42o31l 8502911697801

První díl - The Elder Scrolls: Arena měla mapu ještě větší. Některé zdroje uvádí, že nekonečnou, protože se ondemand generuje okolí měst a vesnic a nedá se proto dojít z jednoho města do druhého bez použití funkce Fast travel. Jiné zdroje uvádí, že něco kolem 6 milionů km čtverečních. Co já pamatuji, tak jste opravdu mohli chodit celé hodiny po okolí každé vesnice a pořád jste objevovali nové stavby, dungeony, lesy.... celé je to umocněné tím, že v jedničce neexistuje kůň a všude musíte pěšky.

+2/0
2.2.2017 8:16

M74i96r64o74s53l62a16v 70S50t92a11s78t66n63y 7294273396301

Méně je někdy více.

+5/−1
2.2.2017 8:02

T65o27m35á29š 70K62o87z25l69í53k 4862151631688

Jo jo, Daggerfall, opravdu hra kolosálních rozměrů. Vždycky mě bavil, že bych ho zas po nějakém čase nainstaloval :). ... a konečně se pokusil ho dohrát :), nejdál jsem se v příběhu dostal za dung s Lichem a pak jsem naposledy nějak přestal hrát. Vždycky mě tam bavilo hlavně hledat mapky s místama dungeonů a lézt po světě hledat poklady ukryté v podzemí.

0/0
2.2.2017 6:48

T22o71m24á46š 86D97u91š15e44j72o62v15s98k67ý 3837583257910

Jooo, RPG ze staré školy.

Dnes se hry vydávají za 2x tolik času a některé mají stejné technické problémy. A ta zmiňovaná nahota. Dnes se dělají patche, aby se do hry vrátila. :-) (Oblivion ... Skyrim...)

Jak se říká v jednom známém animáku. "Strašné a krvavé násilí nevadí, když se při něm nemluví sprostě." ;-):-)

+9/0
2.2.2017 6:45







Najdete na iDNES.cz