Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Že jsou hry stále lepší? Dvacet let starý titul má největší svět vůbec

The Elder Scrolls II: Daggerfall je i z dnešního pohledu skoro až absurdně ambiciózní počin. Jeho svět je dvakrát větší než u hry Lord of the Rings Online, která se pyšní druhou největší plochou ve videohrách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K67a55r72e37l 17U58r66b31a86n 2964144351839

Tohle byla legenda.. jeden dung člověk prolézal třeba i týden. R^

0/0
6.2.2017 12:16

L58e36o53š 87V35e31r58n66e15r 4354530276753

Zrovinka vloni jsem si říkal, že si to zahraju, páč mě to v mládí nějak minulo, ale bylo to drsný. Fakt nekonečně rozlehlý, až nezábavný, sezbíral jsem si set Daedrického brnění a exit. Kupodivu je tu červené :-/ Dost mě vadila i zbytečná rozlehlost měst, v Areně to samý.

0/0
4.2.2017 23:38

Z32d44e88n61ě87k 52K86r94a39u64s 9246310922960

Prave proto me bavi cube world nekonecne generovanej svet s random questama jen by konecne po 4 letech zas mohl vyjit nejakej update:-)

0/0
3.2.2017 8:14

M40i41c95h58a88l 19K28r75e19j63č28í 1736410271563

Existuje projekt předělávky Daggerfallu v enginu Unity. Hráče zhýčkané moderní grafikou to asi neohromí, ale za mě musím říct, že to vypadá úžasně.

https://www.youtube.com/watch?v=wq2qZe1wJGI

+2/0
2.2.2017 22:46

P62e30t29r 19S40v35o32b41o35d18a 7613485889297

Děkuji za info, skvělé! R^R^R^R^R^R^

0/0
5.2.2017 19:16

R38a65d42e34k 27H34o19d75a63ň 9186567561353

Daggerfall byl super. Bohužel cca po měsíci blbnutí po dungeonech apod. se mi začalo dělat špatně kvůli motion sickness, až se to dostalo do stavu že 5-10 minut hraní stačilo aby mi bylo zle. Po spoustě let se začal podobný problém projevovat i u WoW (ale naštěstí jen u worgena).

+1/0
2.2.2017 20:03

J35a42n 23F20r69ý47d76l 1444938212625

Ty vaše automaticky generované témata mě nikdy nepřestanou bavit

Témata: Medvědi, software, Testování, Zbraně ve škole

+7/−1
2.2.2017 16:47

J70i18ř10í 70Š49l37e70m39r 7563472345622

Já teď hraji Baldur's Gate II: EE a už mám nahráno 136 hodin a jsem teprve ve 4. kapitole. Také nesmírně časově náročná hra, ale stojí za to.

+6/0
2.2.2017 15:35

M41i17r98o31s52l53a65v 11S82t78a95s15t91n94y 7514773506511

Jo, jenže tam je všechno pěkně předskriptované a má to svůj smysl, ne že procházíte tuny náhodně generovaných a nezajímavých lokací jako v Daggerfallu.

0/0
3.2.2017 7:47

P35a43v53e78l 63M19e34d48e36k 1350472271105

Zakouzlit, zasprintovat, zaskakat a spat! .. Jakoby to bylo včera :))

+4/0
2.2.2017 14:06

J86a11n 79S81o12u69k25u34p 1904384206785

Super hra, škoda toho neskutečného množství chyb a kdejakých trablů. Generovaný svět byl ovšem dost jednotvárný, hlavně nahodilé procházení měst člověka víc deptalo, než motivovalo. Nicméně, na tu dobu neskutečný počin, vytvořit takový herní svět a udržet v něm aspoň částečnou logiku (ta havarovala v okamžiku, kdy sem měl pošramocenou pověst ve městě ́stovky kilometrů daleko ́ na základě nějaké nepovedené akce někdy ́už nevím kdy co sem udělal ́).

0/0
2.2.2017 11:18

M91i21l93o77š 54K84r91u88m14p 2224897184

100000km2? A jak se to měří?

0/0
2.2.2017 9:37

K61a53t89e96ř14i26n39a 63D65r77a19h14o22k23o48u17p34i27l43o15v43á 9106701962393

Ve fotbalových stadionech? ;-)

+3/0
2.2.2017 10:01

M69a81r49t54i37n 94M74a20i70k29s58n78a28r 3294733988562

Ze by meritkem?

0/0
2.2.2017 10:11

J22i23ř12í 88D65u41š46e83k 8632861771843

Nevím jestli procedurelně genrovaný svět se dá počítat jako mapa. To pak můžete mezi to řadit i minecraft nebo No mans sky. Dělat krajinu ručně každý kámen je něco jiného.

+8/0
2.2.2017 9:34

J73a60k81u92b 66B44o44h88o18n37ě82k 8435926509927

Nojo, dodneška si vzpomínám, jak jsem raboval dungeony a pořád se vracel ven a nakládal kořist na povoz, který jsem si koupil ve městě. Tohle jsou detaily, co se dneska už asi jen tak neobjeví

+4/0
2.2.2017 9:17

J88a37r16o96s69l15a85v 87H57o94r49a14k 8507134707722

Pripadne nedosel k povozu, protoze ste se propadal a propadal a propadal :D . Ale jo, paradni hra to byla, neskutecnej bugfest, ale i zabava...

+1/0
2.2.2017 10:44

J17a96k35u96b 67B76o85h60o84n39ě20k 8485836409677

No jo, to už se tak někdy stává :-)

Vzpomínám si, že jsem někde před mnoha lety četl, že to byla hra s největším množstvím patchů vůbec. A to v době, kdy nebylo tak snadné se k nim dostat jako je to teď a nebylo zvykem věnovat se víc opravám než testování před vydáním

0/0
2.2.2017 11:13

M95a24r47e56k 55P57e89l18c 5789860726346

Zrovna minuly tyden jsem ho znovu rozehral :-)

0/0
2.2.2017 8:39

P97e27t39r 93S84o47k64o74l 8462671537341

První díl - The Elder Scrolls: Arena měla mapu ještě větší. Některé zdroje uvádí, že nekonečnou, protože se ondemand generuje okolí měst a vesnic a nedá se proto dojít z jednoho města do druhého bez použití funkce Fast travel. Jiné zdroje uvádí, že něco kolem 6 milionů km čtverečních. Co já pamatuji, tak jste opravdu mohli chodit celé hodiny po okolí každé vesnice a pořád jste objevovali nové stavby, dungeony, lesy.... celé je to umocněné tím, že v jedničce neexistuje kůň a všude musíte pěšky.

+2/0
2.2.2017 8:16

M22i51r54o21s40l94a47v 13S27t36a53s88t12n55y 7244253276871

Méně je někdy více.

+5/−1
2.2.2017 8:02

T56o19m93á51š 87K43o54z44l34í10k 4292641301378

Jo jo, Daggerfall, opravdu hra kolosálních rozměrů. Vždycky mě bavil, že bych ho zas po nějakém čase nainstaloval :). ... a konečně se pokusil ho dohrát :), nejdál jsem se v příběhu dostal za dung s Lichem a pak jsem naposledy nějak přestal hrát. Vždycky mě tam bavilo hlavně hledat mapky s místama dungeonů a lézt po světě hledat poklady ukryté v podzemí.

0/0
2.2.2017 6:48

T69o22m44á14š 13D77u77š83e48j68o17v70s72k50ý 3917383327480

Jooo, RPG ze staré školy.

Dnes se hry vydávají za 2x tolik času a některé mají stejné technické problémy. A ta zmiňovaná nahota. Dnes se dělají patche, aby se do hry vrátila. :-) (Oblivion ... Skyrim...)

Jak se říká v jednom známém animáku. "Strašné a krvavé násilí nevadí, když se při něm nemluví sprostě." ;-):-)

+9/0
2.2.2017 6:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.