Diskuze

Že jsou hry stále lepší? Dvacet let starý titul má největší svět vůbec

The Elder Scrolls II: Daggerfall je i z dnešního pohledu skoro až absurdně ambiciózní počin. Jeho svět je dvakrát větší než u hry Lord of the Rings Online, která se pyšní druhou největší plochou ve videohrách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KU

Tohle byla legenda.. jeden dung člověk prolézal třeba i týden. R^

0 0
možnosti
LV

Zrovinka vloni jsem si říkal, že si to zahraju, páč mě to v mládí nějak minulo, ale bylo to drsný. Fakt nekonečně rozlehlý, až nezábavný, sezbíral jsem si set Daedrického brnění a exit. Kupodivu je tu červené :-/ Dost mě vadila i zbytečná rozlehlost měst, v Areně to samý.

0 0
možnosti
OU
MK

Existuje projekt předělávky Daggerfallu v enginu Unity. Hráče zhýčkané moderní grafikou to asi neohromí, ale za mě musím říct, že to vypadá úžasně.

https://www.youtube.com/watch?v=wq2qZe1wJGI

2 0
možnosti
PS

Děkuji za info, skvělé! R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
RH

Daggerfall byl super. Bohužel cca po měsíci blbnutí po dungeonech apod. se mi začalo dělat špatně kvůli motion sickness, až se to dostalo do stavu že 5-10 minut hraní stačilo aby mi bylo zle. Po spoustě let se začal podobný problém projevovat i u WoW (ale naštěstí jen u worgena).

1 0
možnosti
JF

J47a74n 45F71r17ý59d24l

2. 2. 2017 16:47

Ty vaše automaticky generované témata mě nikdy nepřestanou bavit

Témata: Medvědi, software, Testování, Zbraně ve škole

7 1
možnosti

Já teď hraji Baldur's Gate II: EE a už mám nahráno 136 hodin a jsem teprve ve 4. kapitole. Také nesmírně časově náročná hra, ale stojí za to.

6 0
možnosti
MS

Jo, jenže tam je všechno pěkně předskriptované a má to svůj smysl, ne že procházíte tuny náhodně generovaných a nezajímavých lokací jako v Daggerfallu.

0 0
možnosti
PM

Zakouzlit, zasprintovat, zaskakat a spat! .. Jakoby to bylo včera :))

4 0
možnosti
JS

J16a75n 91S91o56u64k44u35p

2. 2. 2017 11:18

Super hra, škoda toho neskutečného množství chyb a kdejakých trablů. Generovaný svět byl ovšem dost jednotvárný, hlavně nahodilé procházení měst člověka víc deptalo, než motivovalo. Nicméně, na tu dobu neskutečný počin, vytvořit takový herní svět a udržet v něm aspoň částečnou logiku (ta havarovala v okamžiku, kdy sem měl pošramocenou pověst ve městě ́stovky kilometrů daleko ́ na základě nějaké nepovedené akce někdy ́už nevím kdy co sem udělal ́).

0 0
možnosti
MK

100000km2? A jak se to měří?

0 0
možnosti