Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59a94r27t18i70n 80B32a67ž37a14n53t 3364336631

Doporučil bych všem, ať si pořádně přečtou zmiňovaný rozhovor http://www.roadtovr.com/star-citizen-senior-dev-vr-support-dont-hold-breath/

Nic o možnosti, že by ve SC nebyla podpora virtuální reality se tam nepíše. Parry mluví o tom, že si na podporu virtuální reality budou muset hráči o něco déle počkat. A dále, že udělat hru tak, aby fungovala ve VR je náročné bez ohledu na použitý engine. A jak posléze reagoval Parry na redditu (odkaz ve stejném článku), podporu VR v žádném případě nesmetli ze stolu.

K samotnému enginu: upravený CryEngine = Lumberyard (kdy už si to uvědomíte).

A k samotné podpoře VR v enginu Lumberyard z FAQ Amazonu:

Q. Does Lumberyard support VR?

Yes. We currently support Oculus Rift, HTC Vive, and OSVR. Because VR is a rapidly evolving area, we've built Lumberyard's VR support to be modular, meaning you can add support for new HMDs without writing code, helping you support new HMDs as they are released. To find out more about our modular VR system, check out our blog here.

+1/0
7.2.2017 15:43







Najdete na iDNES.cz