Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Historie Blizzardu: Zrušené hry a úspěch, který nikdo nemohl očekávat

Vývojářské studio Blizzard mělo vždy jednu unikátní vlastnost. Masám totiž dokázalo přiblížit jinak hardcore hry. Klíčem bylo přívětivější ovládání a občasné zjednodušování principů. Nikdo ve firmě, ani mimo ni však nemohl předvídat, jaký hit bude z on-line hry World of Warcraft.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26a69r52t33i72n 37B70e11r55a78n 6769255966571

Ohledně Warcraft Adventures bych asi doplnil nějakou zmínku o "vydané", kompletně hratelné, pirátské verzi hry...

+3/0
15.2.2017 7:31
Foto

M66i92c96h43a12l 11B14r72e89š74k84o84v47e58c 4491528624546

Tak, tak, Lord of the Clans se dá při troše snahy stáhnout a docela pěkně se hraje.

Docela by mě potěšilo, kdyby to Blizzard trochu oprášil a za pár šestáků vydal.

0/0
15.2.2017 9:47

Z75d22e74n81ě63k 68K39r67a66u43s 9136820332220

myslim ze to chteli puvodne vydat kolem 2006 nebo tak nejak jenze nastal problem ze ta hra nebyla dokoncena a ty lidi co to dabovali uz nemeli cas a blizzardu se to nechtelo predabovavat

0/0
15.2.2017 14:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.