Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Valve by řada lidí pracovat nemohla. Postupy firmy prý nezvládají

Valve vývojářům boří představy. Spousta lidí totiž věří, že preferuje samostatnou práci a nulový dohled. Studio má však zkušenosti s tím, že řada tvůrců v takovém prostředí nefunguje příliš dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L22u23k98á24š 45D63u42d61a 9972853348835

Zajímá mě to ? .... eee NE . Já chci Half Life 3 :D

+1/0
21.2.2017 22:11

O32n18d65r14a 55P17š87e46n70i94č43k18a 7712656621628

"Musíte totiž často reagovat na připomínky hráčů, ze kterých vyplývá, že jste se zmýlili."

Tak dlouho jsem se nesmál :D

+4/0
20.2.2017 22:22

G66a35b63r18i34e53l 94H46o74r82t30e12n 9651559353424

Škoda že ve Valve nikoho nebaví vyřešit jejich otřesný helpdesk. Poslední zkušenost mám takovou, že mít ty bezmozky po ruce...

1) Mám problém se stremováním audia u her spuštěných přes SteamLink, posílám přesnou specifikaci včetně logů X, Y a Z, které vím, že chtějí při jakémkoliv technickém problému

2) Po třech týdnech dostávám sáhodlouhou odpověď, reagující na něco úplně jiného, obratem vysvětluji, že hry mi spustit jdou, nefunguje zvuk

3) Po měsíci dostávám velezdvořilou omluvu a žádost o zaslání logu X, odpovídám, že byl přiložen k první zprávě, ale raději ho posílám znovu

4) Po dalších třech týdnech mě informují, že v logu X nic zajímavého nenašli a chtějí zaslat log Y..;-€

+1/0
20.2.2017 21:52

J18a40n 59K69a75r97e64l 69N67o79v33a67k 5446144488186

:) to není problém jen stamu.. takhle funguje vetsina supportu.. no neni se cemu divit.. obcas jim tam pisou divni lide :D

0/0
20.2.2017 21:57

G74a37b90r90i17e59l 12H45o48r27t17e36n 9261559323134

To bych neřekl. Jedinou ještě horší průběžnou zkušenost za posledních řekněme deset let jsem měl jen na českém helpdesku LG.:-)

0/0
20.2.2017 23:17

J22a77k69u25b 24G86r19i71s58a 4378231316578

Taky s nima mám zážitek:

Omylem jsem koupil ke hře jiné DLC, než které jsem chtěl.

1) Okamžitě jsem zaslal žádost o refund. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráné 3 hodiny, což je víc, jak stanovené 2 hodiny.

2) vysvětluji, že mám nahráno ve hře. Ne v DLC. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráno 7 hodin, což je víc, jak stanovené 2 hodiny. -> Poznámku u refundu nikdo očividně ani nepřečetl.

3) Jdu na support a vysvětluji podrobně situaci s tím, že na refundu nikdo nečte poznámky. -> Po několika dnech mi přichází odpověď, že situace byla napravena, jenže já zjišťuji, že mi refundovali samotnou hru a inkriminované DLC a všechna ostatní DLC mi zůstala.

4) Jdu znova na support a znovu podrobně situaci s tím, že na refundu, ani na supportu si nikdo není schopen pořádně přečíst zprávu popisující problém. -> Po dalších cca 4 dnech mi přichází zpráva, kde si sypou popel na hlavu, vrací mi hru a odebírají DLC s tím

Nakonec jsem z toho vyšel ještě lépe, než jsem do toho vešel, protože když mi odebírali hru, tak mi za ni vrátili peníze, ale když mi vraceli hru zpět, tak mi už nic neodečetli...

0/0
21.2.2017 7:55

H89o38n53z21a 56P30a48n22s55k33ý 3433122680250

I vy handlíři R^;-D

+1/0
21.2.2017 16:42

O60n50d19ř84e77j 41Š24i36n44d18l42e65r 2537368236545

Kdyby tu dobu a námahu běnoval pracovní činnosti, vydělal by si možná i víc :-/

+1/−1
21.2.2017 18:59

M96a79r47t14i38n 61M56a46i81k60s58n39a16r 3904193908452

Chci videt nejaky dobry a pouzitelny support, nechapu. O2, mam problem ze mi nejde net, operatorka - vse funguje, musi to byt modemem, reklamce modemu - vse v poradku, musi to byt nekde v siti, operatorka - vse ok, musi to byt modemem... :D po 2 reklamacich modemu (mame porad ten samej, zadna zmena) tak to v posledni dobe funguje, ale porad nevim kde byl problem.

V praci mame taky support, popis ticketu nectou (presne jako u vas s Logama), anglictinu maji lamanou tak jim neni rozumet, a casto ani nezvladnou veci, ktere by jsme meli uz davno hotove, jen na ne nemame systemove prava. Proste k breku...

0/0
21.2.2017 10:50

F60i52l50i82p 69G64r50e35g49o18r 6565759127153

Například ke konci (vývoje) Haf-Lifu jsme se rozdělili (na skupiny) podle chyb. - hezkej překlep :D ale jinak je má zkušenost taková, že na míře dohledu také nezáleží tak úplně. Já už pracoval s dohledem dobře, s dohledem špatně, bez dohledu dobře a bez dohledu špatně, a to s téměř stejnými technologiemi

0/0
20.2.2017 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.