Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve Valve by řada lidí pracovat nemohla. Postupy firmy prý nezvládají

Valve vývojářům boří představy. Spousta lidí totiž věří, že preferuje samostatnou práci a nulový dohled. Studio má však zkušenosti s tím, že řada tvůrců v takovém prostředí nefunguje příliš dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L19u50k50á67š 79D95u96d47a 9582393878825

Zajímá mě to ? .... eee NE . Já chci Half Life 3 :D

+1/0
21.2.2017 22:11

O88n39d81r45a 55P64š31e28n70i66č97k45a 7222296111618

"Musíte totiž často reagovat na připomínky hráčů, ze kterých vyplývá, že jste se zmýlili."

Tak dlouho jsem se nesmál :D

+4/0
20.2.2017 22:22

G26a88b10r12i50e52l 79H51o19r69t28e46n 9201429433934

Škoda že ve Valve nikoho nebaví vyřešit jejich otřesný helpdesk. Poslední zkušenost mám takovou, že mít ty bezmozky po ruce...

1) Mám problém se stremováním audia u her spuštěných přes SteamLink, posílám přesnou specifikaci včetně logů X, Y a Z, které vím, že chtějí při jakémkoliv technickém problému

2) Po třech týdnech dostávám sáhodlouhou odpověď, reagující na něco úplně jiného, obratem vysvětluji, že hry mi spustit jdou, nefunguje zvuk

3) Po měsíci dostávám velezdvořilou omluvu a žádost o zaslání logu X, odpovídám, že byl přiložen k první zprávě, ale raději ho posílám znovu

4) Po dalších třech týdnech mě informují, že v logu X nic zajímavého nenašli a chtějí zaslat log Y..;-€

+1/0
20.2.2017 21:52

J80a29n 66K15a26r61e37l 71N98o49v81a51k 5516144558606

:) to není problém jen stamu.. takhle funguje vetsina supportu.. no neni se cemu divit.. obcas jim tam pisou divni lide :D

0/0
20.2.2017 21:57

G93a45b30r69i38e85l 42H46o59r39t36e85n 9451849183374

To bych neřekl. Jedinou ještě horší průběžnou zkušenost za posledních řekněme deset let jsem měl jen na českém helpdesku LG.:-)

0/0
20.2.2017 23:17

J32a14k64u92b 61G94r44i63s61a 4388121106698

Taky s nima mám zážitek:

Omylem jsem koupil ke hře jiné DLC, než které jsem chtěl.

1) Okamžitě jsem zaslal žádost o refund. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráné 3 hodiny, což je víc, jak stanovené 2 hodiny.

2) vysvětluji, že mám nahráno ve hře. Ne v DLC. -> Po několika hodinách, jsem dostal zprávu, která požadavek zamítla protože mám ve hře nahráno 7 hodin, což je víc, jak stanovené 2 hodiny. -> Poznámku u refundu nikdo očividně ani nepřečetl.

3) Jdu na support a vysvětluji podrobně situaci s tím, že na refundu nikdo nečte poznámky. -> Po několika dnech mi přichází odpověď, že situace byla napravena, jenže já zjišťuji, že mi refundovali samotnou hru a inkriminované DLC a všechna ostatní DLC mi zůstala.

4) Jdu znova na support a znovu podrobně situaci s tím, že na refundu, ani na supportu si nikdo není schopen pořádně přečíst zprávu popisující problém. -> Po dalších cca 4 dnech mi přichází zpráva, kde si sypou popel na hlavu, vrací mi hru a odebírají DLC s tím

Nakonec jsem z toho vyšel ještě lépe, než jsem do toho vešel, protože když mi odebírali hru, tak mi za ni vrátili peníze, ale když mi vraceli hru zpět, tak mi už nic neodečetli...

0/0
21.2.2017 7:55

H38o10n14z24a 67P51a73n21s73k64ý 3943862300550

I vy handlíři R^;-D

+1/0
21.2.2017 16:42

O86n35d51ř36e24j 41Š53i29n47d49l61e97r 2977118656175

Kdyby tu dobu a námahu běnoval pracovní činnosti, vydělal by si možná i víc :-/

+1/−1
21.2.2017 18:59

M10a82r42t75i30n 39M31a70i77k42s44n25a58r 3494693168412

Chci videt nejaky dobry a pouzitelny support, nechapu. O2, mam problem ze mi nejde net, operatorka - vse funguje, musi to byt modemem, reklamce modemu - vse v poradku, musi to byt nekde v siti, operatorka - vse ok, musi to byt modemem... :D po 2 reklamacich modemu (mame porad ten samej, zadna zmena) tak to v posledni dobe funguje, ale porad nevim kde byl problem.

V praci mame taky support, popis ticketu nectou (presne jako u vas s Logama), anglictinu maji lamanou tak jim neni rozumet, a casto ani nezvladnou veci, ktere by jsme meli uz davno hotove, jen na ne nemame systemove prava. Proste k breku...

0/0
21.2.2017 10:50

F56i38l20i12p 87G68r26e19g61o64r 6615689537723

Například ke konci (vývoje) Haf-Lifu jsme se rozdělili (na skupiny) podle chyb. - hezkej překlep :D ale jinak je má zkušenost taková, že na míře dohledu také nezáleží tak úplně. Já už pracoval s dohledem dobře, s dohledem špatně, bez dohledu dobře a bez dohledu špatně, a to s téměř stejnými technologiemi

0/0
20.2.2017 21:15







Najdete na iDNES.cz