- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímá mě to ? .... eee NE . Já chci Half Life 3 :D
"Musíte totiž často reagovat na připomínky hráčů, ze kterých vyplývá, že jste se zmýlili."
Tak dlouho jsem se nesmál :D
Škoda že ve Valve nikoho nebaví vyřešit jejich otřesný helpdesk. Poslední zkušenost mám takovou, že mít ty bezmozky po ruce...
1) Mám problém se stremováním audia u her spuštěných přes SteamLink, posílám přesnou specifikaci včetně logů X, Y a Z, které vím, že chtějí při jakémkoliv technickém problému
2) Po třech týdnech dostávám sáhodlouhou odpověď, reagující na něco úplně jiného, obratem vysvětluji, že hry mi spustit jdou, nefunguje zvuk
3) Po měsíci dostávám velezdvořilou omluvu a žádost o zaslání logu X, odpovídám, že byl přiložen k první zprávě, ale raději ho posílám znovu
4) Po dalších třech týdnech mě informují, že v logu X nic zajímavého nenašli a chtějí zaslat log Y..
:) to není problém jen stamu.. takhle funguje vetsina supportu.. no neni se cemu divit.. obcas jim tam pisou divni lide :D
Například ke konci (vývoje) Haf-Lifu jsme se rozdělili (na skupiny) podle chyb. - hezkej překlep :D ale jinak je má zkušenost taková, že na míře dohledu také nezáleží tak úplně. Já už pracoval s dohledem dobře, s dohledem špatně, bez dohledu dobře a bez dohledu špatně, a to s téměř stejnými technologiemi