Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Charisma, či výdrž? Fallout rozhodoval o sexuálních dovednostech vzorcem

Ve Falloutu 2 existoval úkol, ve kterém jste se měli stát pornohvězdou. Vývojáři proto museli vymyslet vzorec, který rozhodoval o sexuálních dovednostech postavy. A na základě toho umožňoval či naopak zabraňoval splnění úkolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O84n27d75ř25e19j 33Š87i30n29d54l70e69r 2157428416905

Na youtube se dají najít vide kde lidi hrají FO2 za psotavu s velice nízkou inteligencí. Vřele doporučuju, je to k potrhání ;-) ;-D

+1/0
22.2.2017 10:44

M41a16r82t11i32n 57B37e40r44a24n 6419795116931

S nízkou inteligencí postav, nebo hráčů? :-)

+3/0
22.2.2017 11:50

J55a21n 21C96h46v26á29t10a12l 7253177417553

Hlavně to jak se najednou naprosto špicově domluvila třeba se Sulikem. :)

0/0
23.2.2017 16:52

K98a23r24e32l 20U25r46b10a64n 2224414571379

zručnost je také důležitá

+1/0
22.2.2017 10:29

T89o45m79á93š 90D18u28š35e98j59o58v17s94k25ý 3707403147660

Fallouty 1 a 2 neměli chybu (dohrán každý snad 10x). Humor, nadsázka, ironie, postavy a principy řešené do detailu,společníci , znovu-hratelnost. Prostě krása. Izometrie této RPG slušela víc než 3D, boje byly o mnoho zábavnější a taktičtější než v té dnešní poslední střílečce, kde s trochou štěstí a uhýbání zabijete kdykoli cokoli s trapným příběhem, slabými prvky RPG a na dnešní dobu ubohou grafikou. :-(

+5/−3
22.2.2017 9:51

M93i90r11o37s27l30a91v 30S64t63a92s90t97n79y 7494193356831

Dřív bych asi souhlasil, ale vydáním New Vegas se celkem potvrdilo, že 2D nebo 3D není úplně rozhodující, rozhodující je jenom jací lidé to píšou a vyvíjejí.

+2/0
22.2.2017 11:47

J30a17k34u97b 22P30e10e62t 7653248252981

New Vegas bylo/je supr, ale na dvojku to nemá ani z daleka.

+1/0
22.2.2017 12:19

J75a68k60u54b 46P65e35e62t 7283588122691

Jednička byla pecka, ale dvojka to už dotáhla k dokonalosti. Za mě jedno z nejlepších RPG všech dob co se do promakanosti a atmosféry týče. A právě ta grafika tomu dodávala na atmosféře fakt hodně.

+1/0
22.2.2017 12:22

M52i63r41o17s60l78a67v 85S88t85a20s95t42n94y 7784803366631

Souhlas, dvojka je pro mě taky nejlepší a díky Restoration Projectu zase ještě o další stupínek výš.

Ale zase spousta hráčů ti řekne, že nejlepší je jednička, že ona měla nejlepší atmosféru postapo světa. Je totiž pravda, že ve dvojce už je toho humoru, nadsázky a parodií na úplně všechno opravdu hodně, ne všem to vyloženě sedlo, já mezi ně nepatřím.

+2/0
22.2.2017 13:30

J64a76k15u64b 87B33o40h53o42n82ě82k 8725656709157

Tak já přesně patřím k těm druhým Restoration Project mi ukázal, že tehdejší vývojáři udělali dobře, když tenhle obsah vystřihli. Ten materiál už podle mě šel hodně za hranici snesitelného a posouval Fallout až moc k parodii, což se podle mě do celkového konceptu nehodilo.

0/0
22.2.2017 13:49

M63i55r57o87s91l12a85v 56S38t20a88s58t63n21y 7514863536351

Kde konkrétně zrovna RP posouval F2 k větší parodii?

Podotýkám, že už v základní hře máme gangstery s tommy guny ve fedorách, duchy, prezidenta USA jménem Dick Richardson nebo "Hubologisty" :-)

0/0
22.2.2017 14:37

J64a93k34u64b 86B75o17h76o17n45ě83k 8135256309497

Pokud si dobře vzpomínám, tak EPA základna byla na můj nabitá až příliš velkým množstvím narážek na Červeného Trpaslíka.

Ano, Fallout má svojí nadsázku, ale tohle byla až moc očividná a díky tomu křečovitá parodie

0/0
22.2.2017 15:47

M89i78r49o30s92l43a60v 77S30t76a54s97t74n75y 7414903956381

Byl tam jen mluvící toaster a hologramy, ale nevím, kterou verzi RP jsi hrál, dost to pak překopali. Poslední inkarnace je velmi dobrá. Ona většina věcí byla z dvojky vystřižená spíš z časových důvodů, než že by ty nápady zavrhly, tak jak se to stalo třeba mluvícím mývalům v jedničce :-)

0/0
22.2.2017 16:13

J46a11k75u80b 97P67e81e79t 7253938502721

Co se RP týče, tak ten je sice super, ale F2 kvůli němu neni lepší...jen obsáhlejší :)

Co se jedničky týče, tak bych souhlasil, ale vyloženě mě tam s...lo, že nebyla možnost odstrčit NPC či kumpány z cesty. Jináč v mém názoru hraje roli i vynikající čeština pro oba díly :) V tý době jsem totiž anglicky nerozuměl skoro ani prd :D

Pak tu je ještě nějakej MegaMod. Víte někdo něco víc/hráli jste?

0/0
22.2.2017 17:50

M34i93r68o19s72l42a12v 66S60t91a13s26t14n87y 7424763426111

Ještě k RP, myslím, že by mělo zaznít, že RP přidal nejen spoustu nového obsahu, ale v prvé řadě opravil tuny a tuny chyb, které v původní hře zůstaly. Ona existuje možnost nainstalovat jen ten fixpack bez RP a to je podle mě dnes nutnost (+ hi-res patch)

No, tak ve 12-13 letech jsem byl za tu češtinu přirozeně taky vděčnej, na druhou stranu je potřeba říct, že češtiny k oběma dílům byly v naprosto katastrofálním stavu, kdy jednotlivé věty často ani nedávaly smysl. Na Madbrahmin je v jednom fóru celkem pěkný výčet těch největších překladatelských kopanců :-)

Pokud se nepletu tak MegaMod spojuje několik významnějších obsahových modů do jednoho. Nikdy jsem nezkoušel, obecně na fanmody moc nejsem.

0/0
23.2.2017 7:29

J75a54k87u73b 77B29o72h19o79n80ě47k 8225286669377

Tak já s se díky Falloutu naopak učil anglicky. Na začátku jsem rozuměl hodně bídně, ale s každým dalším hraním to bylo lepší a lepši.

Ona ta textová bohatost měla svoje další výhody

0/0
23.2.2017 9:00

J57a51k60u39b 65B12o98h87o38n77ě54k 8975596759207

A na konci základ mohl člověk oživit Kocoura. Detaily už se po letech těžko pamatují, ale pocit, že "tahle koncentrace je už přes čáru" se nezapomíná :-)

0/0
23.2.2017 8:59

M35i15r46o23s28l94a83v 59S25t48a45s63t61n30y 7284473736461

Tak narážka tam byla jen na jméno, charakterově byl úplně jinej. Já stejně oživil Kitsune, ta měla naprosto perfektně napsanou backstory.

0/0
23.2.2017 11:19

M87i56r46o81s46l76a97v 75S66t58a95s33t31n22y 7424693556421

Tak to netvrdím, ale stačí porovnat ten brutálně diametrální mezi Fallout 3 a Fallout New Vegas. New Vegas je pravý Fallout 3 a na spoustu věcí z jedničky a dvojky navazuje velmi.

+1/0
22.2.2017 13:25

J74a14k47u42b 72B90o44h89o29n48ě47k 8675196399797

Na první pohled ano, ale základní system hry nasazený Bethesdou neumožňoval košaté a větvené dialogy.

Já osobně tomuhle systému říkal výslechový. Hráč položí krátkou otázku a dostane na ní odpověď. Dialog se to opravdu nazývat nedá.

Takže jakoliv bylo New Vegas lepší než základní Fallout 3, tak ke kvalitě dvou prvních se prostě nepřiblížilo

+3/0
22.2.2017 12:22

M60i71r29o73s53l68a69v 25S51t38a34s63t90n27y 7324303906731

Nemůžu úplně souhlasit. Třeba dialogy s chiefem Hanlonem nebo Ulyssesem v Lonesome Road patří mezi ty úplně nejlepší dialogy ze všech Falloutů :-)

0/0
22.2.2017 13:36

J85a71k69u97b 55B82o54h46o55n56ě59k 8385976489667

Tak perlička asi vždycky problikne, nemůžu posoudit. Je to už pár let co jsem hrál a žádný dialog v paměti neutkvěl. Je spíš otázka, jestli to byl zajímavý dialog a nebo zajímavý monolog. Jinými slovy sdělil něco zajímavého a zásadního i Courier nebo to teklo z jedné strany?

Ono se na to při prvním hraní těžko narazí. Člověk je ponořený do objevování světa a tak, ale když si to chce zahrát podruhé a v hlavě si vytvoří nějaký typ postavy, tak najednou zjistí, že v tomhle hodně zjednodušeném dialogovém systému prostě není na nějaké "role playing" místo. Rozhovory se skoro vůbec nevětví podle odpovědí, člověk prostě přijde k postavě a vyčerpá všechny možnosti v dialogu. Odklikne krátkou větu za svojí postavu, která je většinou otázka, a pak čeká než skončí monolog protějšku.

+1/0
22.2.2017 13:46

M53i69r50o23s95l12a72v 15S87t94a14s47t37n53y 7724963276551

Já netvrdím, že forma dialogů je výborná a celkově mi engine Bethesdy vůbec nesedí, ale ty dva dialogy jsem uvedl jenom jako příklady, jsou tam i další skvělé dialogy a celkově je kvalita psaní na vysoké úrovni a možná i proto až tak mě tahle forma dialogů netrápila a byl jsem velice spokojený.

0/0
22.2.2017 14:45

J92a33k66u19b 61B25o45h28o16n22ě22k 8645236399847

V tom případě se v podstatě shodneme, bohužel právě tohle pro mě sráží NV pod úroveň prvních dvou her :-)

0/0
22.2.2017 15:46

M95i47r57o80s17l93a70v 23S66t80a13s50t44n27y 7924823596411

Na druhou stranu NV má zase lépe zpracované prozkoumávání pustiny (z logických důvodů), která je narvaná až k prasknutí zajímavými mini lokacemi. Podle mě taky důležitá složka Falloutů.

0/0
22.2.2017 16:18

J81a14k25u98b 43B17o34h76o77n94ě59k 8915326819737

Ale jak říkám, tohle hochům z Obsidianu nevyčítám. Ti dělali v rámci daných možností dobrou práci. Na vině je Bethesda, které to trvalo až do Skyrimu, než pochopila, že dialog není totéž co výslech

+1/0
22.2.2017 13:52

M61a40r15t24i25n 20B60e31r20a10n 6389585736101

Je škoda, že takovýhle techničtější informace z vývoje her se na veřejnost moc nedostávají. Vždycky je zajímavý přečíst si zákulisní informace ohledně přístupu řešení jednotlivých aspektů hry (zvlášť pokud je to takhle kultovní titul)...

+3/0
22.2.2017 7:48

M10i23r39o61s33l40a34v 69S96t13a50s55t40n26y 7754623736571

Data z Falloutů už jsou dávno vykuchaná a všechna tajemství dlouho zveřejněná. Ani tohle není výjimkou. Na Fallout wikii najdeš prakticky všechno.

Titul Gigolo (jedná se o karmický titul) můžete dostat i v případě, že máte sex s několika postavami (a nemusíte naplnit žádná jiná kritéria).

0/0
22.2.2017 8:27

O31n76d82ř85e86j 67Š44i31n30d81l15e97r 2157578596755

Já jsem viděl pár přednášek Dana Vávry, kde to rozebíral dost do hloubky jak to funguje u nich. Rozhodně to bylo zajímavý.

+1/0
22.2.2017 10:48

O76n81d29ř40e98j 50Š48i91n43d11l73e68r 2787448556565

Jakože na YT - videa myslím

0/0
22.2.2017 10:48

M36a79r37t96i27n 24B36e71r27a11n 6199515636971

Jojo, jeho přednášky znám. Takové bych ale uvítal i od cizích tvůrců s českými titulky...

0/0
22.2.2017 11:48



Najdete na iDNES.cz