Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Charisma, či výdrž? Fallout rozhodoval o sexuálních dovednostech vzorcem

Ve Falloutu 2 existoval úkol, ve kterém jste se měli stát pornohvězdou. Vývojáři proto museli vymyslet vzorec, který rozhodoval o sexuálních dovednostech postavy. A na základě toho umožňoval či naopak zabraňoval splnění úkolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O63n50d50ř34e70j 83Š85i11n87d32l31e19r 2767138686925

Na youtube se dají najít vide kde lidi hrají FO2 za psotavu s velice nízkou inteligencí. Vřele doporučuju, je to k potrhání ;-) ;-D

+1/0
22.2.2017 10:44

M77a96r25t57i52n 81B97e97r11a60n 6179915816141

S nízkou inteligencí postav, nebo hráčů? :-)

+3/0
22.2.2017 11:50

J23a27n 41C30h88v62á46t21a84l 7613837687323

Hlavně to jak se najednou naprosto špicově domluvila třeba se Sulikem. :)

0/0
23.2.2017 16:52

K25a93r17e39l 14U42r51b41a96n 2654804551659

zručnost je také důležitá

+1/0
22.2.2017 10:29

T89o27m78á11š 80D86u70š89e10j30o24v65s56k17ý 3257233557350

Fallouty 1 a 2 neměli chybu (dohrán každý snad 10x). Humor, nadsázka, ironie, postavy a principy řešené do detailu,společníci , znovu-hratelnost. Prostě krása. Izometrie této RPG slušela víc než 3D, boje byly o mnoho zábavnější a taktičtější než v té dnešní poslední střílečce, kde s trochou štěstí a uhýbání zabijete kdykoli cokoli s trapným příběhem, slabými prvky RPG a na dnešní dobu ubohou grafikou. :-(

+5/−3
22.2.2017 9:51

M36i87r89o67s95l27a65v 60S84t48a42s70t75n80y 7984443676191

Dřív bych asi souhlasil, ale vydáním New Vegas se celkem potvrdilo, že 2D nebo 3D není úplně rozhodující, rozhodující je jenom jací lidé to píšou a vyvíjejí.

+2/0
22.2.2017 11:47

J13a74k22u77b 32P94e78e50t 7813968272381

New Vegas bylo/je supr, ale na dvojku to nemá ani z daleka.

+1/0
22.2.2017 12:19

J84a71k38u91b 64P96e51e71t 7613278262421

Jednička byla pecka, ale dvojka to už dotáhla k dokonalosti. Za mě jedno z nejlepších RPG všech dob co se do promakanosti a atmosféry týče. A právě ta grafika tomu dodávala na atmosféře fakt hodně.

+1/0
22.2.2017 12:22

M54i10r24o28s30l78a96v 46S13t49a10s77t13n41y 7194493846981

Souhlas, dvojka je pro mě taky nejlepší a díky Restoration Projectu zase ještě o další stupínek výš.

Ale zase spousta hráčů ti řekne, že nejlepší je jednička, že ona měla nejlepší atmosféru postapo světa. Je totiž pravda, že ve dvojce už je toho humoru, nadsázky a parodií na úplně všechno opravdu hodně, ne všem to vyloženě sedlo, já mezi ně nepatřím.

+2/0
22.2.2017 13:30

J10a36k75u22b 19B49o15h77o38n36ě82k 8505926709307

Tak já přesně patřím k těm druhým Restoration Project mi ukázal, že tehdejší vývojáři udělali dobře, když tenhle obsah vystřihli. Ten materiál už podle mě šel hodně za hranici snesitelného a posouval Fallout až moc k parodii, což se podle mě do celkového konceptu nehodilo.

0/0
22.2.2017 13:49

M22i63r13o73s98l52a45v 92S76t37a17s68t96n81y 7254223526711

Kde konkrétně zrovna RP posouval F2 k větší parodii?

Podotýkám, že už v základní hře máme gangstery s tommy guny ve fedorách, duchy, prezidenta USA jménem Dick Richardson nebo "Hubologisty" :-)

0/0
22.2.2017 14:37

J34a51k14u32b 14B93o45h88o92n94ě56k 8535426299867

Pokud si dobře vzpomínám, tak EPA základna byla na můj nabitá až příliš velkým množstvím narážek na Červeného Trpaslíka.

Ano, Fallout má svojí nadsázku, ale tohle byla až moc očividná a díky tomu křečovitá parodie

0/0
22.2.2017 15:47

M23i98r66o20s95l49a16v 32S98t67a53s22t66n89y 7654853646581

Byl tam jen mluvící toaster a hologramy, ale nevím, kterou verzi RP jsi hrál, dost to pak překopali. Poslední inkarnace je velmi dobrá. Ona většina věcí byla z dvojky vystřižená spíš z časových důvodů, než že by ty nápady zavrhly, tak jak se to stalo třeba mluvícím mývalům v jedničce :-)

0/0
22.2.2017 16:13

J97a87k47u26b 28P27e23e79t 7133958902591

Co se RP týče, tak ten je sice super, ale F2 kvůli němu neni lepší...jen obsáhlejší :)

Co se jedničky týče, tak bych souhlasil, ale vyloženě mě tam s...lo, že nebyla možnost odstrčit NPC či kumpány z cesty. Jináč v mém názoru hraje roli i vynikající čeština pro oba díly :) V tý době jsem totiž anglicky nerozuměl skoro ani prd :D

Pak tu je ještě nějakej MegaMod. Víte někdo něco víc/hráli jste?

0/0
22.2.2017 17:50

M57i50r92o68s39l71a28v 72S45t49a35s82t60n19y 7464143796121

Ještě k RP, myslím, že by mělo zaznít, že RP přidal nejen spoustu nového obsahu, ale v prvé řadě opravil tuny a tuny chyb, které v původní hře zůstaly. Ona existuje možnost nainstalovat jen ten fixpack bez RP a to je podle mě dnes nutnost (+ hi-res patch)

No, tak ve 12-13 letech jsem byl za tu češtinu přirozeně taky vděčnej, na druhou stranu je potřeba říct, že češtiny k oběma dílům byly v naprosto katastrofálním stavu, kdy jednotlivé věty často ani nedávaly smysl. Na Madbrahmin je v jednom fóru celkem pěkný výčet těch největších překladatelských kopanců :-)

Pokud se nepletu tak MegaMod spojuje několik významnějších obsahových modů do jednoho. Nikdy jsem nezkoušel, obecně na fanmody moc nejsem.

0/0
23.2.2017 7:29

J38a46k57u64b 93B13o68h95o84n85ě17k 8105576559747

Tak já s se díky Falloutu naopak učil anglicky. Na začátku jsem rozuměl hodně bídně, ale s každým dalším hraním to bylo lepší a lepši.

Ona ta textová bohatost měla svoje další výhody

0/0
23.2.2017 9:00

J57a74k83u82b 94B70o92h50o25n33ě25k 8375376789247

A na konci základ mohl člověk oživit Kocoura. Detaily už se po letech těžko pamatují, ale pocit, že "tahle koncentrace je už přes čáru" se nezapomíná :-)

0/0
23.2.2017 8:59

M47i21r51o66s47l35a65v 53S81t96a83s52t64n27y 7244883746761

Tak narážka tam byla jen na jméno, charakterově byl úplně jinej. Já stejně oživil Kitsune, ta měla naprosto perfektně napsanou backstory.

0/0
23.2.2017 11:19

M18i75r36o50s42l86a61v 23S22t42a36s65t33n54y 7574733446501

Tak to netvrdím, ale stačí porovnat ten brutálně diametrální mezi Fallout 3 a Fallout New Vegas. New Vegas je pravý Fallout 3 a na spoustu věcí z jedničky a dvojky navazuje velmi.

+1/0
22.2.2017 13:25

J62a31k89u30b 75B77o10h39o40n52ě77k 8605506569177

Na první pohled ano, ale základní system hry nasazený Bethesdou neumožňoval košaté a větvené dialogy.

Já osobně tomuhle systému říkal výslechový. Hráč položí krátkou otázku a dostane na ní odpověď. Dialog se to opravdu nazývat nedá.

Takže jakoliv bylo New Vegas lepší než základní Fallout 3, tak ke kvalitě dvou prvních se prostě nepřiblížilo

+3/0
22.2.2017 12:22

M61i11r37o80s60l58a38v 53S15t98a98s30t36n48y 7194183246641

Nemůžu úplně souhlasit. Třeba dialogy s chiefem Hanlonem nebo Ulyssesem v Lonesome Road patří mezi ty úplně nejlepší dialogy ze všech Falloutů :-)

0/0
22.2.2017 13:36

J91a98k54u10b 40B75o96h20o88n18ě10k 8715656359747

Tak perlička asi vždycky problikne, nemůžu posoudit. Je to už pár let co jsem hrál a žádný dialog v paměti neutkvěl. Je spíš otázka, jestli to byl zajímavý dialog a nebo zajímavý monolog. Jinými slovy sdělil něco zajímavého a zásadního i Courier nebo to teklo z jedné strany?

Ono se na to při prvním hraní těžko narazí. Člověk je ponořený do objevování světa a tak, ale když si to chce zahrát podruhé a v hlavě si vytvoří nějaký typ postavy, tak najednou zjistí, že v tomhle hodně zjednodušeném dialogovém systému prostě není na nějaké "role playing" místo. Rozhovory se skoro vůbec nevětví podle odpovědí, člověk prostě přijde k postavě a vyčerpá všechny možnosti v dialogu. Odklikne krátkou větu za svojí postavu, která je většinou otázka, a pak čeká než skončí monolog protějšku.

+1/0
22.2.2017 13:46

M64i94r72o95s25l15a95v 56S32t89a98s48t38n90y 7314253876841

Já netvrdím, že forma dialogů je výborná a celkově mi engine Bethesdy vůbec nesedí, ale ty dva dialogy jsem uvedl jenom jako příklady, jsou tam i další skvělé dialogy a celkově je kvalita psaní na vysoké úrovni a možná i proto až tak mě tahle forma dialogů netrápila a byl jsem velice spokojený.

0/0
22.2.2017 14:45

J61a94k56u75b 84B13o27h90o52n57ě65k 8875796339447

V tom případě se v podstatě shodneme, bohužel právě tohle pro mě sráží NV pod úroveň prvních dvou her :-)

0/0
22.2.2017 15:46

M34i63r51o93s13l27a18v 69S18t54a60s11t84n75y 7934113326481

Na druhou stranu NV má zase lépe zpracované prozkoumávání pustiny (z logických důvodů), která je narvaná až k prasknutí zajímavými mini lokacemi. Podle mě taky důležitá složka Falloutů.

0/0
22.2.2017 16:18

J75a19k58u88b 60B77o81h53o66n48ě18k 8765986549747

Ale jak říkám, tohle hochům z Obsidianu nevyčítám. Ti dělali v rámci daných možností dobrou práci. Na vině je Bethesda, které to trvalo až do Skyrimu, než pochopila, že dialog není totéž co výslech

+1/0
22.2.2017 13:52

M84a85r95t28i97n 79B25e53r50a94n 6749105376321

Je škoda, že takovýhle techničtější informace z vývoje her se na veřejnost moc nedostávají. Vždycky je zajímavý přečíst si zákulisní informace ohledně přístupu řešení jednotlivých aspektů hry (zvlášť pokud je to takhle kultovní titul)...

+3/0
22.2.2017 7:48

M88i29r19o88s78l30a43v 83S55t80a97s36t63n19y 7404703626781

Data z Falloutů už jsou dávno vykuchaná a všechna tajemství dlouho zveřejněná. Ani tohle není výjimkou. Na Fallout wikii najdeš prakticky všechno.

Titul Gigolo (jedná se o karmický titul) můžete dostat i v případě, že máte sex s několika postavami (a nemusíte naplnit žádná jiná kritéria).

0/0
22.2.2017 8:27

O74n25d87ř57e95j 31Š17i93n35d23l83e87r 2327558916345

Já jsem viděl pár přednášek Dana Vávry, kde to rozebíral dost do hloubky jak to funguje u nich. Rozhodně to bylo zajímavý.

+1/0
22.2.2017 10:48

O56n59d38ř55e64j 70Š29i14n87d69l63e87r 2487548896715

Jakože na YT - videa myslím

0/0
22.2.2017 10:48

M29a58r22t79i35n 67B22e24r63a64n 6469545606981

Jojo, jeho přednášky znám. Takové bych ale uvítal i od cizích tvůrců s českými titulky...

0/0
22.2.2017 11:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.