Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Overwatch byl pro vývojáře útěkem od beznaděje

Skupina tvůrců z Blizzardu měla po zrušení velkolepého projektu Titan dva týdny na to, aby vymyslela novou hru. A během těchto čtrnácti dní se zrodil koncept, který postupně opracovali až do Overwatche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a37n 68C69h40v54á32t89a38l 7673217917283

Overwatch jako positivní budoucnost...no ty jo. To ani ne no.

V určitém čase budoucnosti se stalo, že lidstvo vytvořilo AI. A AI se vzbouřila a začala zabíjet lidi. Armády jednotlivých států se s tím rvaly po svém, ale hezké to rozhodně nebylo. (masakr u Eichenwaldu, z Austrálie radioaktivní pustina, rusko stále v problémech při boji s omniky(roboti), Korea dostávající docela dost od obřích strojů.

Do toho příběh organizace Overwatch samotné, která byla zrušena a zakázána po nepěkném incidentu na ústředí ve Švýcarsku (při kterém oficiálně zahynuli dva zakládající členové Gabriel Reyes (nyní Reaper) a Jack Morrison (Soldier 76). Od té doby ve světě narůstá terorismus a organizace Talon postupně začíná posouvat svět k horšímu (např. úspěšný atentát na omnického mnicha Mondattu).

Ač hra je pěkná a mám ji rád, život v tom světě je ve skutečnosti stejný/horší než v tom našem. :)

+2/0
23.2.2017 17:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.