Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spanilá jízda Pillars of Eternity 2 pokračuje. Hra vybrala 110 milionů

Ačkoliv Pillars of Eternity patřilo mezi nejúspěšnější hry na Kickstarteru, druhý díl v komunitním financování vybral ještě více. Číslovka na serveru Fig se zastavila na částce 4,4 milionu dolarů (zhruba 110 milionů korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K22a86r28e95l 94C91h37a34r16v98á80t 3946327120

PoE II si pravděpodobně koupím. Na prvním dílu se mi líbil originální příběh i propracovaný herní systém, který se inspiroval dobrými prvky z Baldur's Gate či IWD, ostranil ty otravné prvky a přidal vlastní.

Největší rezervu prvního dílu jsem viděl v ne příliš putavém podání jinak zajímavého příběhu. Prostě v příběhu chybělo napětí a schopnost vtáhnout do děje. Třeba 2. díl přinese zdokonalení i v tomto směru. Také by neškodila trocha nadsázky. V příběhu mi chyběly výrazné nezapomenutelné postavy typu Minsc nebo nějaký šašek jako Jan Jansen z Baldur's Gate II.

+1/0
27.2.2017 20:11

M21i73r57o78s49l54a45v 13S32t92a72s46t50n53y 7754493616791

Hlavní kámen úrazu podle mě spočíval v tom, že ústřední příběh zřejmě vypadal výborně na papíře, ale jeho převedení do počítačové hry se úplně nepovedlo. Autoři se ale poučili a už datadisk White March má ústřední příběh podle mě vynikající, takže o kvalitách dvojky v tuhle chvíli nemám pochyby.

Většinu postav jsem si osobně hodně oblíbil, třeba roli Jansena asi supluje druid Hiravias, i když ten se mi moc nelíbil. Humoru a odlehčenějších situací prý přibude.

0/0
28.2.2017 9:02

K73a54r23e36l 16C41h51a47r59v69á85t 3666687620

Ne že by ty postavy byly špatné, ale žádná mě nechytla za srdce tak jako Minsc a Boo se svými hláškami ."Butt kicking for goodness!", nebo "No effect?! I need a bigger sword!"

Nostalgie je svině. :-)

0/0
28.2.2017 23:26

M30i67r89o95s62l32a30v 78S18t63a34s33t58n51y 7834583656461

To je asi pravda, není to první příspěvek tohoto typu, který na internetu čtu, jen nevím jestli je to úplně férové srovnání :-)

Na druhou stranu možná naposledy v Planescape: Torment jsem viděl tak divné a zajímavé postavy jako byli Durance, Grieving Mother nebo Devil of Caroc. A to se počítá

0/0
1.3.2017 7:18

K10a97r58e56l 96C47h50a47r96v17á85t 3436467360

Grieving Mother jsem v družině moc neměl, takže osobnost neznám Durance je zajímavej svéráz, to ano.

Taky jsem si celkem oblíbil Kana Rua. Jednak občas pronese nějakou vtipnou hlášku a jednak je povolání Chanter celkem originální koncept, kterým se PoE odlišuje od jiných RPG.

0/0
1.3.2017 8:44

M13i82r29o84s84l52a98v 57S75t94a46s59t12n81y 7814103626101

Jo, chanter je v podstatě takový užitečnější bard :) Ještě se mi líbil cipher.

Kanu jsem měl v partě taky, ve dvojce bude možnost přibrat do party jeho sestru Maiu :-)

0/0
1.3.2017 9:16

K13a49r65e70l 14C73h69a52r55v25á34t 3236917740

Na chanterovi i cipherovi jsem oceňoval to, že jim v dlouhejch střetnutích "nedojde šťáva", narozdíl od wizarda, druida a priesta.:-)

Navíc chanter dokáže bejt neuvěřitelně universální, poslouží i jako sekundární tank, při určité konfiguraci dokáže summonovat, mrazit nepřátele....

Kana mnohokrát zachraňoval zadnici celé partě. :-)

+1/0
1.3.2017 9:54

M26i96r30o74s31l97a72v 23S47t52a31s62t20n47y 7444683646961

Při případném dosažení 5 milionů dolarů přibude do hry 8. společník.

0/0
27.2.2017 16:26

K53a84r39e95l 70C41h78a55r25v42á96t 3826327620

Asi bych uvítal víc společníků. Na druhou stranu, pokud si vyhrajou s osobností, lepší pár propracovanejch, než 50 takovejch, kteří se liší jen portrétem.

Navíc předpokládám, že vydají později nějaký datadisk a pár společníků přibude.

Jinak dění kolem PoE II moc nesleduj, ale počítám s tím, že stejně jako v prvním dílu bude možné vytvořit a najmout NPC.

Takže pokud to čas dovolí, viděl bych to minimálně na 2 průchody. Jeden na standardní obtížnost, kde člověk v partě protočí většinu společníků a splní jejich questy a potom na těžkou obtížnost, kde si udělám pořádnou power gaming party z vlastních NPC. :-)

0/0
1.3.2017 8:54

M12i70r42o14s61l16a77v 63S36t88a12s22t49n50y 7624313176861

Společníci mají být tentokrát mnohem, mnohem propracovanější a vytvořili kolem toho celý nový systém. Navíc budou ve hře i 4 "sidekickové", kteří jsou v podstatě méně propracovaní společníci. Tudíž všechna povolání budou zastoupena. Možnost vytvořit vlastní společníky zůstane. Navíc tentokrát přibyl i multiclass (max dvě povolání).

S datadiskem se počítá, však už jsem za něj dal při kampani na Figu dopředu 20 dolarů :)

0/0
1.3.2017 10:33

M59i37l68a16n 44H30a36v87í95ř 4749824405

po úspěchu prvního dílu by si člověk řekl, že další díl už si zvládnou zaplatit.

A ne zase žebrat na vývoj od hráčů Rv

0/0
27.2.2017 15:54

M26i63r30o68s60l48a15v 40S16t57a28s88t58n49y 7934573916371

A Vás někdo nutil přispívat? Nějak nerozumím těmhle rozhořčeným reakcím.

Vytvářet hry bez vstupu vydavatele nenutí vývojáře dělat kompromisy ve hře, ale nutí je dělat kompromisy při financování a 33 tisícům lidí tato forma zjevně vyhovuje a ostatně to není nic proti ničemu. Hra je už rok ve vývoji, není to tak, že by na ni sami nedali vůbec nic.

0/0
27.2.2017 16:20

J91a92n 34P20r32o94k92o94p 8352222769728

Obsidian druhý díl nebude vydávat pod Paradoxem?

0/0
27.2.2017 16:37

K20a12r79o95l 72Š47e91f80č88í24k 5264769798118

Njn ale vy zaplatite vyvoj, pak oni zbohatnou jeste na predajich a vy jsi za hotovou hru jeste jednou zaplatite. Ani mne se to nelibi a neni to fair voci prispivatelum protoze vacsina her nikdy nedosahne to, co slibovali vyvojari a jeste jsi priplatite 2x. No ale kdyz mate penize na rozhadzovani tak fajn. Takovy je zivot. Nekdo si vytira dupku s bankovkou, jini nemaji dostatek na skolu nebo jidlo, nebo oboji :-/

0/−3
27.2.2017 17:14

M18a78r57e94k 35Š77e95b68e82s89t16a 2163401353747

no, tak hlavně že máte čas na to lhát na diskusích....hru dvakrát platiti nemusíte! když podpoříte za 29E máte hru v den vydání a žádný další placení.....

0/0
27.2.2017 18:57

M65i22r92o62s43l47a25v 19S61t76a56s65t21n47y 7774753566401

Proč o tom vůbec mluvíte, když o tom zjevně víte kulový? Nic dvakrát neplatíte. Lidi, kteří hru finančně podpoří samozřejmě dostanou minimálně digitální kopii hry. A zpravidla je to vyjde levněji, než jaká je potom zaváděcí retailová cena.

0/0
28.2.2017 6:31

M31i85c24h46a40l 85K98v76a51k 8297890885663

ke? kepasa? co to meles? je to jen vetsi jistota, ze hra na sebe vydela, oni stale odvedou tu skvelou praci, a ty vkladas duveru do produktu, navic zrovna tihle borci si to echt zaslouzi, nikdo tu roky klasicka rpgcka nedelal a je to bomba

+1/0
27.2.2017 21:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.