Diskuze

Spanilá jízda Pillars of Eternity 2 pokračuje. Hra vybrala 110 milionů

Ačkoliv Pillars of Eternity patřilo mezi nejúspěšnější hry na Kickstarteru, druhý díl v komunitním financování vybral ještě více. Číslovka na serveru Fig se zastavila na částce 4,4 milionu dolarů (zhruba 110 milionů korun).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

PoE II si pravděpodobně koupím. Na prvním dílu se mi líbil originální příběh i propracovaný herní systém, který se inspiroval dobrými prvky z Baldur's Gate či IWD, ostranil ty otravné prvky a přidal vlastní.

Největší rezervu prvního dílu jsem viděl v ne příliš putavém podání jinak zajímavého příběhu. Prostě v příběhu chybělo napětí a schopnost vtáhnout do děje. Třeba 2. díl přinese zdokonalení i v tomto směru. Také by neškodila trocha nadsázky. V příběhu mi chyběly výrazné nezapomenutelné postavy typu Minsc nebo nějaký šašek jako Jan Jansen z Baldur's Gate II.

1 0
možnosti
MS

Hlavní kámen úrazu podle mě spočíval v tom, že ústřední příběh zřejmě vypadal výborně na papíře, ale jeho převedení do počítačové hry se úplně nepovedlo. Autoři se ale poučili a už datadisk White March má ústřední příběh podle mě vynikající, takže o kvalitách dvojky v tuhle chvíli nemám pochyby.

Většinu postav jsem si osobně hodně oblíbil, třeba roli Jansena asi supluje druid Hiravias, i když ten se mi moc nelíbil. Humoru a odlehčenějších situací prý přibude.

0 0
možnosti
MS

Při případném dosažení 5 milionů dolarů přibude do hry 8. společník.

0 0
možnosti
KC

Asi bych uvítal víc společníků. Na druhou stranu, pokud si vyhrajou s osobností, lepší pár propracovanejch, než 50 takovejch, kteří se liší jen portrétem.

Navíc předpokládám, že vydají později nějaký datadisk a pár společníků přibude.

Jinak dění kolem PoE II moc nesleduj, ale počítám s tím, že stejně jako v prvním dílu bude možné vytvořit a najmout NPC.

Takže pokud to čas dovolí, viděl bych to minimálně na 2 průchody. Jeden na standardní obtížnost, kde člověk v partě protočí většinu společníků a splní jejich questy a potom na těžkou obtížnost, kde si udělám pořádnou power gaming party z vlastních NPC. :-)

0 0
možnosti
MH

po úspěchu prvního dílu by si člověk řekl, že další díl už si zvládnou zaplatit.

A ne zase žebrat na vývoj od hráčů Rv

0 0
možnosti
MS

A Vás někdo nutil přispívat? Nějak nerozumím těmhle rozhořčeným reakcím.

Vytvářet hry bez vstupu vydavatele nenutí vývojáře dělat kompromisy ve hře, ale nutí je dělat kompromisy při financování a 33 tisícům lidí tato forma zjevně vyhovuje a ostatně to není nic proti ničemu. Hra je už rok ve vývoji, není to tak, že by na ni sami nedali vůbec nic.

0 0
možnosti