Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nechte hráče na pokoji, obořil se australský politik na vládu

Australská cenzura přiměla senátora David Leyonhjelma k razantnímu vystoupení. Kritizoval v něm přístup státu k videohrám a volal po změnách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K45a35r59e60l 88C68h42a83r55v35á37t 3786917560

Cenzura her je samozřejmě hovadina, protože jen podporuje pirátství. Napadlo mě ale, respektuje třeba GOG nějaká regionální omezení?

+1/0
25.3.2017 17:49
Foto

M52i33c12h86a43l 31M85e39r55d62a 2480801269132

Upravit zákon. Odmítnou klasifikovat -> automaticky 18+ nebo jejich ekvivalent dospělosti. Stejnak se k tomu dostane každej, kdo chce. Když to povolí, tak na tom můžou aspoň něco vyrejžovat.

BTW: Pan senátor si očividně chce získat mladé voliče. :D

+1/0
24.3.2017 12:48

M53i84l50o10š 43J85i28r18á93k 3220239504913

Nejsem si jist, jestli jde o mladé voliče, v dnešní době, hrají prakticky všechny věkové kategorie, vždyť i těm, kteří byly prakticky u zrodu je dne 50+ Táta taky paří (56)

0/0
24.3.2017 20:17

M36a11r81t37i58n 72M68a87i60k74s36n91a88r 3204883718202

CEnzura her ma jedno plus, cenzurovane hry jsou vetsinou v dane zemi o to oblibenejsi :)

+4/0
23.3.2017 23:22
Foto

J78a72k65u87b 97R15a35i92d91a 5728486579204

Nikdy jsem příliš nechápal hysterii ohledně násilných počítačových her. Násilí vždy bylo součástí umění a kultury, protože příběhy vždy byly o překonávání překážek, nepřátel a nebezpečí. To, že většina postav v Titu Andronikovi zemře, taky přitom neslouží zrovna nějakému většímu poselství (nad rámec tragičnosti). Snad by obstál argument, že je ve hrách násilí až příliš propojeno se zábavou, ale i ten by se dal dost silně rozporovat. Umění, i to nejvyšší, mělo vždy též zábavnou funkci a věřím, že spoustu lidí budou na Titu Andronikovi bavit právě ty vraždy. Navíc s takovou bychom museli zakázat taky asi 90 % filmů, knih, komiksů... A proč vlastně? Většina dospělých a vyspělých lidí si umí "vychutnat" násilí v umění a přitom si být vědomi jeho zvrácenosti v reálném světě. A naopak, kolik lidí páchajících největší zvěrstva, dnes i v minulosti, k nim bylo přivedeno jakoukoliv formou uměleckého vyprávění nebo přímo her?

+8/−1
23.3.2017 20:35

J87á46c50h94y84m 57K27v14a75s21n37i52č77k58a 9571218336955

Nemyslím si, že nezasvěceným lidem vadí přílišné propojení se zábavou. Spíš jim vadí to, že se na násilí hráči jen nekoukají, ale přímo ho konají (byť nepřímo skrze myš a klávesnici/ovladač na obrazovce). Ale nám je jasné, že normálního, psychicky zdravého člověka (a dle mého názoru to může být i dítě) to ovlivnit nemůže.

0/0
24.3.2017 20:53

J55a97r24o49s57l61a92v 30J75a87k45u84b34o20v 8772715385847

tak pomylit si ghoula s Alghoulom je fakt celkom kriticke... :) hlavne ked je tych potvoriek viac pokope

+4/−1
23.3.2017 19:33

J96a13k61u70b 67M43a66t45o22u20š 3495562242683

Tento omyl přinesl smrt mnohem víc zaklínačů než kdy bylo úmrtí způsobených hrami. (ano jsem si vědom že nejde srovnávat skutečnou smrt s úmrtím postavy, ale v rámci přirovnání se nad to povzneste.)

+3/0
23.3.2017 22:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.