Diskuze

Nechte hráče na pokoji, obořil se australský politik na vládu

Australská cenzura přiměla senátora David Leyonhjelma k razantnímu vystoupení. Kritizoval v něm přístup státu k videohrám a volal po změnách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cenzura her je samozřejmě hovadina, protože jen podporuje pirátství. Napadlo mě ale, respektuje třeba GOG nějaká regionální omezení?

1 0
možnosti
Foto

Upravit zákon. Odmítnou klasifikovat -> automaticky 18+ nebo jejich ekvivalent dospělosti. Stejnak se k tomu dostane každej, kdo chce. Když to povolí, tak na tom můžou aspoň něco vyrejžovat.

BTW: Pan senátor si očividně chce získat mladé voliče. :D

1 0
možnosti

Nejsem si jist, jestli jde o mladé voliče, v dnešní době, hrají prakticky všechny věkové kategorie, vždyť i těm, kteří byly prakticky u zrodu je dne 50+ Táta taky paří (56)

0 0
možnosti

CEnzura her ma jedno plus, cenzurovane hry jsou vetsinou v dane zemi o to oblibenejsi :)

4 0
možnosti
Foto

J12a63k60u98b 74R11a66i22d23a

23. 3. 2017 20:35

Nikdy jsem příliš nechápal hysterii ohledně násilných počítačových her. Násilí vždy bylo součástí umění a kultury, protože příběhy vždy byly o překonávání překážek, nepřátel a nebezpečí. To, že většina postav v Titu Andronikovi zemře, taky přitom neslouží zrovna nějakému většímu poselství (nad rámec tragičnosti). Snad by obstál argument, že je ve hrách násilí až příliš propojeno se zábavou, ale i ten by se dal dost silně rozporovat. Umění, i to nejvyšší, mělo vždy též zábavnou funkci a věřím, že spoustu lidí budou na Titu Andronikovi bavit právě ty vraždy. Navíc s takovou bychom museli zakázat taky asi 90 % filmů, knih, komiksů... A proč vlastně? Většina dospělých a vyspělých lidí si umí "vychutnat" násilí v umění a přitom si být vědomi jeho zvrácenosti v reálném světě. A naopak, kolik lidí páchajících největší zvěrstva, dnes i v minulosti, k nim bylo přivedeno jakoukoliv formou uměleckého vyprávění nebo přímo her?

8 1
možnosti

Nemyslím si, že nezasvěceným lidem vadí přílišné propojení se zábavou. Spíš jim vadí to, že se na násilí hráči jen nekoukají, ale přímo ho konají (byť nepřímo skrze myš a klávesnici/ovladač na obrazovce). Ale nám je jasné, že normálního, psychicky zdravého člověka (a dle mého názoru to může být i dítě) to ovlivnit nemůže.

0 0
možnosti

tak pomylit si ghoula s Alghoulom je fakt celkom kriticke... :) hlavne ked je tych potvoriek viac pokope

4 1
možnosti

Tento omyl přinesl smrt mnohem víc zaklínačů než kdy bylo úmrtí způsobených hrami. (ano jsem si vědom že nejde srovnávat skutečnou smrt s úmrtím postavy, ale v rámci přirovnání se nad to povzneste.)

3 0
možnosti