Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda je studnicí nesmyslných animací

Mass Effect: Andromeda je již druhým týdnem pod palbou kritiky kvůli chybám v animacích. Hra v Evropě vyšla 23. března, a internet díky tomu zaplavila humorná videa, která na problémy hry poukazují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a34r68o28s54l41a80v 23J60a75k95u16b39o48v 8922375915587

co sa tyka toho Zaklinaca, tam stacilo savnut a reloadnut save, a bug sa stratil... kym to v Andromede, nepomoze od tych bugov prakticky nic... jeden znamy youtuber (lokiepoo) napr pocas hrania prisiel o teren, a nepomohlo ani hru nainstalovat nanovo...

https://www.youtube.com/watch?v=oGHW2_QFUi4

0/0
31.3.2017 13:53

J26a41n 60C92h40v97á89t17a31l 7433927427463

Tak to je otázka co doopravdy ten youtuber dělal. Ta hra možná má nějaké problémy, ale to co zmiňujete se neděje. Safe/load normálně funguje. Navíc ukládání je fakt, časté, takže opravdu nehrozí, že by člověk přišel o větší kus postupu. S tím jak je ta hra rozsáhlá nějaké drobná zaškobrtnutí nejsou problém.

+1/0
31.3.2017 15:42

J48a96r74o26s95l46a89v 85J67a46k66u70b38o94v 8602975735197

hral to na console.. ma to na videu.. skusal sa vraciat k starym savom, no hra sa stale loadne bez "podlahy"

0/0
31.3.2017 16:42

G27a17b53r26i38e95l 87H93o69r37t47e19n 9461299273394

To, co zmiňuje, se neděje VÁM. Stejně tak se vám patrně zatím ještě nestalo ani to, že by nešla uložená pozice načíst. To se zase stalo mě, hra mi spadla po zničení prvního Architekta. Došla jí prý virtuální paměť - bug, který by měl být opraven v další velké záplatě. Při pokusu o načtení pak prostě načítání trvalo nekonečně dlouho.

0/0
31.3.2017 18:22

D56a19v64i31d 96R89y12c71h58e93t92s31k11ý 9136391180570

36MB měl jen jeden .gif obrázek, vy vrazi :-) v práci mám 4Mbit a musel jsem asi na 3 minuty odejít..

+4/0
31.3.2017 12:56

M33a75r35e92k 32Š67e77b38e11s75t61a 2483571103477

https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU

Takové srandovní video které je spíš k pláči :D

0/0
31.3.2017 11:55

O52n98d47ř51e42j 51M22a36r15e80k 2662437132655

No nic počkáme si rok a snad to za tu dobu milionem patchů vychytají. Už sem si na to u EA zvyk takže žádná tragédie. Jen mě pořád zaráží ta arogance, že po testování kde se tohle muselo odhalit, tu hru stejně vydají s takovými chybami

+1/0
31.3.2017 10:16

G92a65b97r39i61e22l 52H91o45r33t50e86n 9921959233494

Nevychytají. Je třeba si uvědomit, že pokud jsou ve hře takové kiksy, jako je chybějící keybind pro quick save, byla hra vydána ve stavu "stable beta" a náklady na dodělání EA prostě neschválí.

+2/0
31.3.2017 10:57

V33i10t 93O54t77a12h65a87l 5745160219494

Animace Andromedy jsou na současnou dobu velice špatné i ve chvíli, kdy víceméně "sedí" na požadovanou akci. Nejtragičtější je obličej - některé gumové panny v asijských sexshopech vypadají uvěřitelněji.

Nebo chůze hlavního hrdiny, kdy se ruce nepřirozeně komíhají, jako by měly úplně jinak klouby, případně jako u hadrové panenky.

Chyba v animaci je třeba to, když ve Skyrimu letí drak pozpátku, nebo po úderu od obra je hrdina katapultován na oběžnou dráhu - ale zbytek pohybů vypadá uvěřitelně. Andromeda je příkladem buď nevhodně zvoleného engine pro daný typ akce nebo nedostatečných schopností animátora.

+3/0
31.3.2017 9:55

P30e22t65r 34J74a71n18e20č62e19k 3958868940604

to cos popsal za chyby ve skyrimu, fakt nejsou chyby v animaci, ale spatnej script... to jak scripter animaci zapoji v enginu, animator opravdu neovlivni, teda pokud nevyexportil let draka dopredu, jako let draka dozadu :-D a odlet hrdiny? Myslis, ze to je cele animovane, nebo se tam pouziva fyzika, ktera je v tebou popisovanem pripade spatne nastavena? Pred kritikou neci prace si o ni nejdriv trosku zjisti ;-)

0/0
31.3.2017 12:31

G62a23b10r55i58e25l 22H64o56r66t49e57n 9871899103204

S těmi podivnými animacemi běžného pohybu je domnívám se hlubší problém, engine si v některých případech prostě myslí, že je postava jinde, než ve skutečnosti je. Dobře je to vidět při vystupování z vozítka, kdy se členové týmu občas vynoří na nesmyslném místě a chvíli se pohybují se zjevně chybnými animacemi.

Nicméně - kéž by se nedodělanost ME:A odrážela jen v animacích...:-(

+1/0
31.3.2017 9:00

V63i54t 11O13t70a33h67a26l 5215300879134

Častý je i případ špatných "terrain tagů" - tzn. označení, co za terén je pod postavou a jaký typ chůze tedy má nyní používat. Nejvíce patrné je to u přechodu schody/rovina. Tag pro označení schodů často přesahuje kus za ně. Postava tedy už je "na rovině", ale animačně směšně nakračuje, jako by byla ještě na schodech. A naopak, ve třetině schodu se "narovná" a začne chodit, jako by schody už skončily.

+1/0
31.3.2017 9:59

G86a24b13r16i59e27l 49H51o86r28t56e95n 9361659643974

Řekl bych, že může jít o stejný problém, tedy že je postava na místě X a obsluha animací má pozici Y. Ať tak nebo tak, obávám se, že tohle EA opravovat nebude, kvůli nákladům.

0/0
31.3.2017 10:55



Najdete na iDNES.cz