Diskuse k článku

RECENZE: Hearthstone: Journey to Un’Goro je plný nových nápadů i nudy

Karetní expanze Hearthstone: Journey to Un’Goro přidává zajímavé herní mechanismy, ale i prvky z minula, které bychom oželeli.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14i39c97h50a61l 89T67o55m24á50n68e88k 9577689936

hs mam rad, pekne se na nej i diva, bavi mne, ale moc se nemeni, blizzse porad snazi zpomalit hru a stejne porad se hraji aggro baliky jsou proste vyhodnejsi, leda ze by zavedli pocet hvezdicek co hrac ziska podle casu straveneho v danem duelu, ci neco podobne aby to proste motivovalo hrat pomale decky

0/0
21.4.2017 17:29

J93a78n 24K87o12n63e80č72n97ý34J31a21n 3148461309894

Mně přijde, že tyhle recenze na expanze jsou vždycky typu "Nastoupily nové typy decků, nevím co proti nim hrát, tak se tu aspoň vybrečím".

0/0
21.4.2017 9:19

O96n83d14ř40e53j 65Z56a85c96h 3173370523132

Tak nebrečte a stavte dál :)

+1/0
21.4.2017 11:18
Foto

I75v63a27n 46S18t77r49a62k44a 4371924499586

Pěkně jsi to sepsal, Ondro. Jednoznačně jsi to vystihl větou, že je to jako povídání v hospodě o fotbale. Já jsem spokojenej, nejvíc mě irituje ta Quest Roguna, když to hraju já, tak to kombo prostě nedopadne rychle, ale zato mám pocit, že jakmile hhraju proti jiný, tak to tam vysype do 5. kola a jsem KO. Do ranku 10 jsem se dostal s Quest mágem... pak do ranku 8, a pak už jen bída, bída... ale baví mě to a hrju stejně dál jak vzteklej.

+3/0
20.4.2017 10:38

O35n51d36ř67e55j 50Z77a30c77h 3913730643622

Quest Rogue a Quest Mage jsou důvod, proč jsem zase začal hrát midrange/aggro. Čím dál tím víc se přikláním k myšlence, že by hře prospěl vynucenej discard, i když se tomu Blizzard brání.

0/0
21.4.2017 11:17

M50a22r66t11i14n 56C53h30o94v58a67n93č67í37k 9518490439483

Do JtUG jsem nebyl vysloveně na určitou kombinaci alergický, ale konkrétně Quest rogue je na odstřel ;-€ Opravdu mi není jasné, jak mohl projít přes testy do stabilní verze. V podstatě proti němu není rozumná obrana. Ne, že by se mi proti quest roguovi nepodařilo nikdy vyhrát, ale v podstatě nemáte šanci, jak rozumně zabránit splnění questu. Splnění questu se dá v podstatě jen oddálit a tak potřebujete vyhrát jak nejrychleji můžete, což strašně omezuje výběr stategií a balíčků, čímž je zase o něco více omezena herní různorodost :-/

Adaptace na druhou stranu je zajímavým oživením této hry.

+3/0
20.4.2017 0:15

Z76d47e13n17ě31k 44N69e49h81o11n34s54k84ý 4355724532242

Myslím, že hlavní problém JtUG je, že moc nepromíchal metu. Pirate war a Miracle rogue jsou top a právě to jsem doufal, že JtUG změní. Agrro decky jsou trapárna, když jsem dělal climb na r5 tak skoro 40% decků proti kterým jsem hrál byl pirate war. To je z mého pohledu to co je na hře největší nuda. Obzvláště na vyšších rancích hrajete proti 3-4 deckům pořád dokola (čest vyjímkám).

Kromě tak dvou tří nových decku je zbytek spíše o doplnění pár karet, do stávajících archtypů, za ty co byly ze standardu vyřazeny. Questy jsou krom roguny, wara a maga (mozna shamana) k ničemu. Ohledně toho co píše autor o Miracle roguně a quest magovi se jen usmívám a docela by mě zajímalo, zda je hrál, protože to rozhodně není tak easy jak se může z článku zdát.

+1/0
19.4.2017 9:02

H13o81n68z94a 82K36o49v93á70ř 5502580196111

S questama si dovoluji oponovat, respektive bych tam přidal ještě priesta. Na začátku to vypadalo, že to je pěkně na prd, nicméně poté co jsem se dostal do legendy, tak jsem si dal hodně záležet na zkoušení všeljakých variant a aktuální varianta mi funguje naprosto výtečně (n'zoth + c'thun) a jediné co je velký problém je nyní quest rogue (pokud mu to přijde, tak ani dva dragon fire potiony nic nezmůžou) a quest mage (u kterého mě může zachránit jen ukradnutí ice blocku nebo toho druhého secretu). A s druid questem jsem hrál do +/- 8 ranku, takže ten se také dá, ale u toho souhlasím, že není tak hratlený jako ostatní.

Jinak souhlasím, že miraclu roguna rozhodně není OP a co se týče quest maga, tak toho jsem skoro nepotkal, když jsem lezel do legendy (asi jen třikrát) z důvodu většiny aggro balíků. Bohužel v legendě se už hraje více, ale to většinu hráčů, kteří nehrajou do legendy nemusí trápit a tak bych si nedovolil tvrdit, jak strašně to kazí hru. Rozhodně mi přijde nejvíce otravný quest rogue, pač se mi málo kdy stane, že by quest neměl hotový ve 4. kole..

0/0
19.4.2017 10:52

O25n87d90ř49e30j 29Z83a76c56h 3763470653982