Diskuse k článku

Ready or Not bude notně krvavá simulace práce zásahové jednotky

Prakticky zaniklý žánr taktických týmových stříleček à la Rainbow Six či SWAT oživuje v nově oznámené hře malé nezávislé studio. A první informace vypadají více než dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94i44l25a87n 36B47u58r69i20á50n50e13k 6303461719637

Tak to se těším a půjdu klidně do early accessu. Tenhle typ taktické akce tu chybí,byť je teď nějakou dobu na gog.com SWAT4 a jsou k ní mody...

+3/0
14.5.2017 23:17

L14e15o41š 12V40e55r54n81e18r 4404940456253

No hurá, snad se to povede. Moje TOP #1 Best Game Ever: Rainbow Six 3!

+1/0
14.5.2017 10:19

M27a38r92t92i23n 57Š71m83í69d10a 3714338527380

Sh*t up and take my money! Taky se bojím AI, nicméně první dojem je velmi dobrý. Možná od dob Commandos hra, u které bude potřeba pořádně plánovat.

+3/0
14.5.2017 0:21

K72a74r86o93l 13Š42e18f59č11í29k 5904879598638

Njn napad super ale kamen urazu je AI. Kdyz bude AI stupidny tak hra nema sanci zaujmout a ruku na srdce takove male studio urcite nevytvori super AI za rok... ani za dva takze :-P

+2/0
14.5.2017 0:12

T72o34n35í77k 85K59u95t54t53m73a39n71n 6953468402

Vzhledem k logickýmu map designu se dá očekávat, že AI bude skriptovaná. V takovým případě existuje celý řada silných nástrojů, jak mít i s nulovým rozpočtem a minimálním týmem solidní AI.

0/0
14.5.2017 8:48

T92o43n59í40k 15K79u27t28t46m23a30n70n 6573198142

celá*

+ ještě dodám, že některé herní enginy v sobě "AI engine" mají taktéž, případně umožňují AI skriptování na stejné bázi jako nástroje zmiňované výše. Dnes vytvoření AI není otázkou dlouhýho a špatnýho vývoje jako před deseti nebo více lety. Existuje celá řada možností a AI můžete v klidu pořešit na koleně sám a zadarmo a s dobrým výsledkem :-P

+2/0
14.5.2017 8:52

Najdete na iDNES.cz