Diskuse k článku

Microsoft ukázal nejvýkonnější konzoli na světě Xbox One X

Show Microsoftu v rámci herní akce E3 2017 se nesla ve znamení Xboxu One X, tedy na nějaký čas nejvýkonnější herní konzole na světě. Akci jsme sledovali v přímém přenosu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27o85s77e53f 72K28a95r34f31í85k 7982615366810

...propustnost paměti 326 GB/s...

To jako fakt? To přes ty ramky je schopno prolítnout 26 klasických Blu-ray disků za jednu sekundu?8-o

0/0
14.6.2017 15:36

D82a71v57i91d 51D33l13o14u55h78ý 5584367757371

Je to hezké, ale nemám 4K televizi a tak mi určitě bude ještě nějakou dobu stačit XO :-)

0/0
13.6.2017 23:18

J28o55s27e36f 13P84a74l81a20t58a 1383172921265

Vypadá to hezky, ale není nad myš a klávesnici

+2/−2
12.6.2017 13:27

J86o88s20e63f 31K80o61l30a91r14i44k 4564533226405

Po PS3 jsem si koupil i xbox360 a na ovladač jsem si prostě nezvykl a tak jsem pořídil ps4 a o xboxu už neuvažuju .... Sice je to "prkotina" ale mám to holt takhle :)

+1/0
12.6.2017 9:13

P97e93t45r 51S68v16o75b68o72d58a 5512175118601

Ovladac XBOXu je podstatne lepsi. Mico$oft do nej vrazil 100m dolaru.

+3/−2
12.6.2017 10:59

J98a62k43u40b 85P27e65e68t 7943148932741

Mě teda taky vyhovuje mnohem, mnohem, mnohem více PS ovladače. X-boxáckej je podle mě tragédie.

+2/−1
12.6.2017 15:11

J96a63n 23V90á55c40l61a50v22í63k 3922646331209

Nevím, kolik do něj vrazili, ale už od 360ky mi seděl dost lépe než konkurenční.

+1/0
12.6.2017 19:04

M21a29r47e14k 78S73e60l68i91n50g10e25r 5669947736386

Konference jako celek byla pro me znacne zklamani. Microsoftu zoufale chybi exkluzivity, a dnes to bylo ohromne videt. Forza ani Crackdown to nezachrani. Vlastne nam ani nebylo receno, proc bychom si ten novy Xbox One X meli koupit, Microsoft nedal poradne argumenty (krom 4K). Ale par svetlych momentu konference mela - Anthem, nove Metro a prequel Life is Strange, ktery mi udelal uprimnou radost.

+4/−6
12.6.2017 1:22

M98a41r57e93k 18M22a55h80d12a21l 9557603489455

A není těch X v názvu málo, Antone Pavloviči?

+7/0
12.6.2017 1:12

P69a77t17r75i16c46k 31D90o34l30e24ž38a70l 6719903409735

X BOX může mít mega super specifikace, nicméně nemá jednu důležitou věc, která u hráčů vítězí, a to jsou pořádný exkluzivity. Last of us, Uncharted, Crash Bandicoot, God of War, Ratchet and Clank... To si hold zastánci Microsoftu nezahrají...

+7/0
12.6.2017 0:48

P65e75t82r 64L61e17b39l 9129978739652

Mají exkuzivku na space engineers to bude dost lidem stačit

0/0
12.6.2017 7:45

J11a67n 27P10r30o56k80o31p 8182902889378

Je to pouze na konzole a po dobu 12měsíců takže taková exkluzivita neexkluzivita

0/0
12.6.2017 10:17

J17a18n 16P36a79v78e50l82k89a 1711463884832

mají ještě Ori 2, sea of thieves, State of Decay 2, Super Luckys Tale,

Ashen,Black desert, Playerunknowns battlegrounds a další a další, takže nedělej ze sebe joudu a nemlž na internetu, opravdu nemusí lidem stačit pouze space engineers...:-P

0/0
13.6.2017 13:01

J65a79n 18P70a77v72e17l71k64a 1881653124232

A kolik si z nich zahraješ letos? max. Uncharted, Crashe nemá smysl ani uvádět, jedná se o remaster staré hry, která za rok bude dostupná na všech platformách, Last of us je super, ale kdy bude další díl? asi až na PS5 za dlouhý čas, mimojiné fandové sony si zase nikdy nezahrají super Forzu, Gears of War, Halo, State of Decay atd., je to věc vkusu a hlavně peněženky, tím, ale nechci tvrdit, že má Sony špatné hry, některé jsou pecky!

0/0
13.6.2017 12:55

D18a24v90i68d 32D81l76o47u74h55ý 5544797597321

Možná tak ještě ten GoW. Jinak nezajímavé. Po P1,P2 a P3 mám XO a nelituji.

0/0
13.6.2017 23:17

F57i89l75i39p 30N38e25s64p75o72r 6607407288802

A cena?

0/0
12.6.2017 0:00

M65a52r28e49k 34S65e70l36i91n30g49e64r 5219457896346

499 dolaru.

+2/0
12.6.2017 1:19

O62n89d27ř49e59j 80Z88a59c44h 3733960523472

Česká cena byla stanovena na 13 490 korun.

0/0
12.6.2017 11:01

D28a18n91i63e94l 81K32r36o15n55e92r 7614304976557

Hry renderované ve 4K mají vypadat lépe i na klasických Full HD televizích. - jak je tohle mozne?

+2/0
11.6.2017 23:46

F89i65l26i78p 73N51e19s69p22o77r 6317837628682

Tak treba lepsi stinovani, detalnejsi propocet textur atd. Rozlisenim to samozrejme nebude.

+5/−1
12.6.2017 0:00

A14n59d67r27e88j 73B21r56a10b26e63c 4672961577434

Kdyz neco vykreslite ve vetsim rozliseni a zmensite to, bude to mit lepsi obraz. Presne tohohle principu vyuzivaji oficialni videa a screenshoty z her, ktere jsou renderovane v mnohem vetsim rozliseni. Ve finale to vypada ostreji.

+5/0
12.6.2017 0:11

Z34d87e38n82ě43k 69K78r56a27u78s 9946180472790

ale nevzniknou kdyz prevedu 4k na 1080p chyby v pixelech?

0/0
12.6.2017 1:29

D85r72a97h68o67m10í95r 34S43t41r33o43u42h65a10l 4255168542614

Právě naopak. Pokud generujete obraz klasicky 1:1, jsou vidět ostré přechody, často působí zubatě. Jemné linky, jako například antény apod. se ztrácejí a obecně to dělá psí kusy. Pokud zvýšíte počet generovaných pixelů a z těchto potom složíte jejich průměrný pixel, dostanete mnohem vyšší kvalitu. Říká se tomu antialiasing.

Tato forma antialiasingu je ten nejlepší způsob, jak udělat kvalitní obraz. Pokud například pro 1920x1080 děláte AA4x, tak to znamená, že vygenerujete obraz 3840x2160. Antialiasing je nejlepší způsob, jak se dostat k přirozenému obrazu.

Klasická fotka, kterou fotíte i hloupým mobilem, má totiž běžně lepší kvalitu, než generovaný snímek právě díky tomu, že optika pro daný pixel nesnímá nějaký konkrétní bod, ale bere světlo z prostorového úhlu.

AA má ale své nevýhody. Především je násobně náročnější. Proto se v poslední době hodně používá postprocesing v kombinaci s anizotropním filtrováním. Anizotropní filtrování dělá to, že rozmázne na objektu texturu podle úhlu pohledu. Postprocesing na vygenerovaném obrazu nalezne hrany a ty vyhladí.

Tyto dvě metody se sice antialiasingu blíží, ale nezvládnou pořádně zobrazit právě tenké dráty, anténky a podobně.

+4/0
12.6.2017 14:32

L36u86k88á92š 10M29a98l35v12i49n48s92k65y 2728764243528

tomu nějak nevěřím, podle mne je nejlepší renderovat přímo do rozlišení, které se ve finále použije. Ale rád si nechám vysvětlit proč se mýlím.

+1/−1
12.6.2017 2:08

J64i97ř38í 57M47r98á54z96e59k 4989369223561

Prosím:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/31905-amd-catalyst-omega-nova-generace-nove-funkce-vyssi-vykon?start=3

U nvidie DSR u AMD VSR v článku vysvětleno

+1/0
12.6.2017 7:21

L12u71k50á56š 21M91a95l79v97i48n67s73k92y 2848934483678

Aha, supersampling. Ale než supersampling je vždy lepší antialiasing (to jsem měl na mysli). Ten ovšem musí být podporován přímo aplikací (hrou).

0/0
12.6.2017 10:05

D70r64a50h56o60m17í25r 14S87t87r44o94u49h30a72l 4225558472764

Typický názor Applistů s retina disleji ;-D

Ne vážně, vygenerování obrazu ve vyšším rozlišení s následným přepočtem na nižší je způsob, jak udělat mnohem lepší obraz. Dokonce i na retině.

0/0
12.6.2017 14:38

Najdete na iDNES.cz