Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejsme ve finanční tísni, vyvrací autoři Star Citizen

Chris Roberts a jeho tým vyvracejí domněnky, že by hra, která vybrala od fanoušků přes tři miliardy korun, byla ve finančních potížích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a88n 46J95e52ř37á16b50e28k 9616709893650

Vyjde - nevyjde. Přispěl jsem, ale cca tolik, kolik by stála hotová hra. To mi rozpočet nezruinuje :-). Věřím tomu, že to nakonec vyjde, protože i kdyby šel Roberts do kopru, tak to někdo převezme ... na to je to dostatečně unikátní a zajímavý projekt. Kdy to ale vyjde, to suď bůh. Možná ten account jednou předám svým dětem :-). Uvidíme co přinese alfa 3.0, která by měla výrazně rozšířit alfa gameplay. Každopádně jsou hry, u kterých trval vývoj déle, jen tady, jak se na tom podílí a testuje to komunita, je prostor pro frustraci z délky vývoje, protože to hráči již mají k dispozici.

2.7.2017 18:03

S57l42á80v66e51k 17F15o85l76t19ý27n 7418733914172

dle mého je to vysvětlení přijetí toho bankovního úvěru nevěrohodný blábol. Křížová rizika, pokud jsou nějakým vůbec reálně vystaveni, lze zajistit i jiným způsobem než přijetím úvěru, kde jako zástavu poskytnu vše co mám. Ten úvěr má zřejmě jiný účel.

28.6.2017 12:45

S89l79á73v23e39k 49F23o77l19t92ý52n 7428283384182

Kurzová

28.6.2017 12:46

J12á30n 54A61m41b94r35ó34š 8173889339298

Nikdy to nevyjde... A ambiciózní projekt skončí jak rychle začal

27.6.2017 18:07

P35a79v28e63l 78K45a97f60k47a 8874563591265

19.11.2012: Komunitou sponzorované hry mají nového rekordmana, získal 110 milionů

3.3.2014: V akci Star Citizen mohou být možnosti nekonečné, vybrala 780 milionů

19.8.2014: Star Citizen vybral přes miliardu, čtyři miliony získal prodejem lodí

30.5.2014: Nejúspěšnější hra komunitního financování Star Citizen se odkládá

15.10.2014: Na šedém trhu pro nevydanou Star Citizen si lidé vydělávají na živobytí

23.1.2015: Šéf vývoje Star Citizen odhalil, kdy vyjdou jednotlivé části

25.2.2015: Star Citizen přestane být jednohubkou. Jeho prvky se mají skloubit

1.7.2015: Vývojáři vysvětlují, proč se střílecí část Star Citizen opozdí

22.7.2015: Šéf Star Citizen říká: Nebojte se, že máme přehnané ambice

19.8.2015: Externí studio s vývojem Star Citizen končí. Práce dokončí majitel

27.6.2017 15:18

P43a64v70e73l 98K74a85f56k68a 8164953861215

15.12.2015: Hra pokořila rekordy a nezpomaluje. Rozpočet přesáhl 2,4 miliardy

11.2.2016: Star Citizen vyjde jako dvě hry, řada lidí je bude muset koupit zvlášť

5.10.2016: Sen za tři miliardy může skončit slzami. Vývoj Star Citizen se komplikuje

10.10.2016: Příběhová část akce Star Citizen se opozdí, tvůrci přiblížili detaily

6.2.2017: Star Citizen nakonec nemusí podporovat virtuální realitu

27.6.2017: Nejsme ve finanční tísni, vyvrací autoři Star Citizen

Pokračování neznámé, ale osobně se bojím velkého průšvihu...

27.6.2017 15:19

M59a22r64t54i66n 34B16a30ž87a97n89t 3384726951

Obavy nejsou podložené pevnými fakty..

A např. "6.2.2017: Star Citizen nakonec nemusí podporovat virtuální realitu" - nejde o to, že by hra neměla podporovat VR, ale že v této fázi vývoje to není na pořadu dne (pořád se bavíme o alfě - hře ve stádiu, ke kterému se u běžných vydavatelů smrtelník ani nepřiblíží, u SC máme možnost nahlížet pod pokličku v rané fázi vývoje).

27.6.2017 18:16



Najdete na iDNES.cz