Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hráči zahodili zbraně a rozhodli hru pěstním soubojem

Místo klasické přestřelky skončila dlouhá bitva v populární hře PlayerUnknown’s Battlegrounds soubojem na pěsti. Vyzyvatel sice prohrál, ale za tu srandu to prý stálo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a38k80u16b 64B93o55h76o12n85ě84k 8555236179227

Jako nápad ta hra vypadá zajímavě, ale nevím jestli bych na ní měl čas. Nevíte jak dlouho tak trvá jedno kolo?

0/0
12.7.2017 11:03

H87o20n79z57a 50K83o67v50á89ř 5262900266261

Pokud hrajete do konce, tak zhruba 30-35m.

0/0
12.7.2017 13:26

P16a92t98r40i19k 91S92p83i11t29z38b47a36r69t 1404576604335

Trochu připomínka toho kdy v CSku skončíte 1v1 a slyšíte brousení nožů o zeď :)

+1/0
11.7.2017 18:03
Foto

J29a91k33u14b 11R35a46i19d76a 5348216749234

Nic moc nového, už před mnoha lety v CSku jsme někdy na konci kola šli na nože. :)

+1/−1
11.7.2017 8:43

J65i63ř45í 83D18u11š82e35k 8842691851273

tak v csku se po smrti respawneš. Tady máš 100 lidí co se eliminují a nakonec může zustat jen jeden. Riskovat výhru jen kvuli bravadu na nože má tady trochu jinou váhu než v CSku kde o nic nejde.

+3/0
11.7.2017 11:13

P78e31t96r 27S64v75o27b85o25d65a 7782171384

Takze v CSku o nic nejde zatimco v Battlegrounds "O NECO JDE" .. o neco velkeho, uzasneho, duleziteho .. proste o neco uplne jineho nez jen o PC hru. Jste me pobavil. :D

+1/−3
11.7.2017 15:00

J67o86s64e95f 35Č39i48h27á21k 7361639100846

Na tradice opravdu nezáleží. Kdo to myslí s hrou vážně má detaily na minimum.

+1/−3
11.7.2017 4:40

J70o71s42e53f 97Č93i15h48á34k 7181599920216

Sakra grafice. Zatracený telefon :-)

0/0
11.7.2017 12:45

J54a14n 45R54u78d97o49l57f 9776623653243

Takže když mám pc na to, aby to v pohodě utáhnout na max, tak to mám hrát na low jen abych dokázal že to myslím vážně? Tuhle logiku slyším poprvé :-D

0/0
11.7.2017 14:29

J57a15n 84H42l18a58h63ů73l66e80k 2213466902563

Opravdu? no kolikrát různé odlesky, stínování a jiné parády ztěžovaly viditelnost. Taky mi v CSS hra krásně vypadala a kdybych hrál kampaň, tak si to užiji, jak se ve stínech schovává soupeř, ale pokud člověk chtěl hrát vážněji a chtěl mít lepší výsledky, tak prostě podobné blbosti zrušil.

+2/0
11.7.2017 15:11

J29o24s27e23f 82K28a50r56f41í97k 7682425726970

Přesně :-) A taky není od věci vytáhnout kontrast... Nějaké odlesky hladiny třepotající se listí či stíny mraků, to všechno je pěkné, ale ruší a rozptyluje.

0/0
11.7.2017 15:38

M85i36l65a86n 98H45a48v40í41ř 4819524965

vůbec vtipný to bylo u nějaký střílečky, už nevím v jaký, kde se snížením detailů vypnulo zobrazení vegetace - trávy, keře atd. Takže týpek co to měl na max si říkal jak je skvěle schovanej v keříku, a druhej co to měl vypnutý vidí týpka na bobku uprostřed pláně ;-D

+4/0
11.7.2017 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.