Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hráči zahodili zbraně a rozhodli hru pěstním soubojem

Místo klasické přestřelky skončila dlouhá bitva v populární hře PlayerUnknown’s Battlegrounds soubojem na pěsti. Vyzyvatel sice prohrál, ale za tu srandu to prý stálo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20a78k17u46b 38B34o58h82o60n76ě50k 8855226889107

Jako nápad ta hra vypadá zajímavě, ale nevím jestli bych na ní měl čas. Nevíte jak dlouho tak trvá jedno kolo?

0/0
12.7.2017 11:03

H84o45n86z22a 56K47o27v24á27ř 5942350356601

Pokud hrajete do konce, tak zhruba 30-35m.

0/0
12.7.2017 13:26

P72a50t68r55i87k 71S72p90i53t29z62b93a49r79t 1524946644325

Trochu připomínka toho kdy v CSku skončíte 1v1 a slyšíte brousení nožů o zeď :)

+1/0
11.7.2017 18:03
Foto

J18a68k48u22b 73R10a83i45d92a 5638896509134

Nic moc nového, už před mnoha lety v CSku jsme někdy na konci kola šli na nože. :)

+1/−1
11.7.2017 8:43

J97i97ř25í 86D36u81š39e34k 8262371931913

tak v csku se po smrti respawneš. Tady máš 100 lidí co se eliminují a nakonec může zustat jen jeden. Riskovat výhru jen kvuli bravadu na nože má tady trochu jinou váhu než v CSku kde o nic nejde.

+3/0
11.7.2017 11:13

P66e59t61r 97S46v70o31b39o12d26a 7902291604

Takze v CSku o nic nejde zatimco v Battlegrounds "O NECO JDE" .. o neco velkeho, uzasneho, duleziteho .. proste o neco uplne jineho nez jen o PC hru. Jste me pobavil. :D

+1/−3
11.7.2017 15:00

J75o67s71e51f 77Č18i11h13á26k 7631959330916

Na tradice opravdu nezáleží. Kdo to myslí s hrou vážně má detaily na minimum.

+1/−3
11.7.2017 4:40

J26o23s34e97f 91Č41i54h30á17k 7501319470566

Sakra grafice. Zatracený telefon :-)

0/0
11.7.2017 12:45

J91a68n 20R10u81d16o95l36f 9596233673813

Takže když mám pc na to, aby to v pohodě utáhnout na max, tak to mám hrát na low jen abych dokázal že to myslím vážně? Tuhle logiku slyším poprvé :-D

0/0
11.7.2017 14:29

J47a29n 92H87l50a94h64ů73l53e54k 2183146142343

Opravdu? no kolikrát různé odlesky, stínování a jiné parády ztěžovaly viditelnost. Taky mi v CSS hra krásně vypadala a kdybych hrál kampaň, tak si to užiji, jak se ve stínech schovává soupeř, ale pokud člověk chtěl hrát vážněji a chtěl mít lepší výsledky, tak prostě podobné blbosti zrušil.

+2/0
11.7.2017 15:11

J59o74s39e68f 27K50a14r31f25í42k 7922255816890

Přesně :-) A taky není od věci vytáhnout kontrast... Nějaké odlesky hladiny třepotající se listí či stíny mraků, to všechno je pěkné, ale ruší a rozptyluje.

0/0
11.7.2017 15:38

M37i64l66a98n 66H25a53v22í60ř 4419664545

vůbec vtipný to bylo u nějaký střílečky, už nevím v jaký, kde se snížením detailů vypnulo zobrazení vegetace - trávy, keře atd. Takže týpek co to měl na max si říkal jak je skvěle schovanej v keříku, a druhej co to měl vypnutý vidí týpka na bobku uprostřed pláně ;-D

+4/0
11.7.2017 15:50



Najdete na iDNES.cz