Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pohyb hráče v původním Quakeovi byl pomalý, aby mapy vypadaly větší

Jeden z autorů legendární hry prozradil jednoduché tajemství, kterým natáhli herní dobu legendární střílečky, aniž by jim to dalo příliš práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z43d87e90n37ě20k 22K92r57a10u45s 9926630272750

vzhledem k tomu ze kazdej v ty dobe se hrabal v konzoli tak se rychlost pohybu dost casto upravovala druhy nejpouzivanejsi byla zmena gravitace a naslednej masakr v desetinovy gravitaci s raketometama :-).

Jinak nevim jestli jako prvni, ale pomoci prikazu se dala hra nahravat a pak i zpetne prehravat. To druhy sem dal spis jako zajimavost s clankem to nijak nesouvisi.

+1/0
1.8.2017 21:08

V60l93a98d85i23s46l69a37v 26N26o23h21e35j52l 7318667178641

nahravat a prehravat uz sel Doom

0/0
1.8.2017 22:45

Z84d87e93n42ě96k 31K78r81a82u77s 9586640162730

jj to je mozny proto sem psal ze si nejsu jistej

0/0
2.8.2017 3:29







Najdete na iDNES.cz