Diskuse k článku

Strategická legenda baví i po 19 letech. Recenze StarCraft: Remastered

Blizzard ohlásil něco, co snad každého hráče z devadesátých let muselo zahřát na duši. Remaster nejproslulejších her, na kterých už se, buďme upřímní, zub času silně podepsal. Celou tu parádu rozjíždí tím nejlepším, strategií StarCraft z roku 1998.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75e28t13r 53S33v89o25b12o84d42a 7683335359937

tak nejak jsem cekal o neco vic. klidne si obcas zahraji original, ale zkusim to. to reklamni video je ale kazdopadne SUPER!

0/0
25.8.2017 16:55

P50a89v53e31l 73K64a91f15k82a 8264903371315

Pro fanoušky větší "modernizace" připomínám existenci projektu "Starcraft: Mass Recall", tj. vlastně původních kampaní ze S1 v enginu S2- tam to funguje v podstatě jako mod...

https://www.sc2mapster.com/projects/starcraft-mass-recall

0/0
25.8.2017 9:00

I44v69a47n 86P11r95o41c92h46á54z92k94a 3211544695695

Jediné, co stojí za zmínku, jsou kvalitnější videa. Přesycené barvy působí kýčovitě a co se týče hry na BattleNetu, bohužel se nezměnilo nic - stále nelze založit hru, pokud nemám veřejnou IP nebo možnost forwardování portů. Za mě je tedy o něco lepší ta původní verze.

0/0
24.8.2017 17:50

I81v63a48n 65P15r56o42c59h67á98z35k28a 3701454855615

hmm tak ani ta videa nic moc, beru zpět

0/0
24.8.2017 17:56

R94o67s79t41i46s54l66a36v 93M11a13j44e59r 2363622199318

Tohle je nostalgie, na dvojku to mít ale nikdy nebude :)))

0/0
24.8.2017 14:54

Z45d10e62n51ě70k 26V87a37n87i29c12k69ý 1236311112689

Jaký vzpomínky? Občas si to zahraji dodnes.:-)

+1/0
24.8.2017 13:39
Foto

N41o98l52e 73F37r32a37n95k 6223712133

No Skoda tech cut scenes. Do ted vzpominam na prepadeni marinaku zergy na vesmirne stanici :)

+1/0
24.8.2017 11:56

I52v97a98n41k45a 26P95o35s44p33í20š33i51l91o14v58á 8354648652797

Nebo přepadení v pustině:

"I love you, sarge...!"

"He?"

:-)

0/0
24.8.2017 23:43

T78o11n75d28a 36H19e45j93l22í72k 1658393989227

Tenkrát mne to moc neoslovilo, zůstal jsem zakopaný hlavně u warcraftu, civilizací a pak C&C...Je fajn, že tomu dávají péči, ale i jak autor článku zmiňuje, to staré ovládání je dnes tím hlavním, co by i mě bránilo se k těmto starým hrám vrátit. Stejně tak bych asi už nehrál CIV1, i když jsem ji měl velmi rád. Dneska mám trochu i "problém" s velmi perfektním RA2, mám na mysli to, že to prostě je na starým enginu, že to neumí vzít si tolik paměti, kolik by mohlo...a že pokud člověk hraje v trochu větších rozměrech (s pár dalšíma lidma, jednotky se nasčítají), že se hra pak začne zpomalovat, protože je postavená tak, že víc výkonu nepobere. Nebo načítací doby, počítače mají výkon a rychlost všechno načíst perfektně rychle, ale hra prostě je napsaná tak, že víc prostředků nevezme a i dnes to trvá minuty...

Osobně bych tedy uvítal spoustu z tědletěch pecek i převedených na 64bit/nové enginy. Za mne to totiž není jen o tom, že můžu mít lepší grafiku (i když i to je velmi důležité, hlavně rozlišení, aby se na to dalo koukat bez bolesti očí po nějaké době), ale aby hra šlapala, jak má. Možná o řád líp, než původně kdo vůbec plánoval....ale prostředky na to jsou. Jen bohužel takové přepsání je velmi náročné a je jednodušší napsat novou hru rovnou. Ale ta pak většinou už není ono :-(

+5/0
24.8.2017 11:55

V44á38c87l87a66v 53M27á95c66h44a 1302743119817

proč píšete, že se příkazy pro scv nedají dát do fronty? normálně, zmáčknete shift...

+2/0
24.8.2017 9:51

J33a73k11u41b 56M91i34c51h32á79l14e35k 3797123237713

Nic mi nechybělo víc než nahánět Goliathy a Dragoony 

0/0
24.8.2017 9:39

I66g79n34á38c 56M74r69k47v96i21č61k82a 2448402969605

Redaktor nepochopil, že právě to ovládání vytváří propastný rozdíl mezi "skillery" a "lamkama"

+4/0
24.8.2017 9:34

J18a62k69u48b 70B33o82h16o86n92ě16k 8175826409737

Vzhledem k tomu, že na profi úrovni je silná korelace mezi počtem kliků za minutu a procentem vítězství, tak si takové "skilly" rád nechám ujít :-)

+2/−2
24.8.2017 9:40

R25o81s93t76i50s50l71a34v 58M13a63j43e44r 2393512169908

Ano, v APM je právě ten rozdíl. Ten sklil je právě o tom reagovat na vše co se děje na mapě. To píšu jako rekreační hráč StarCraftu 2 s APM kolem 100.

0/0
24.8.2017 10:02

M82i52r27o27s41l73a10v 42H96a28š50p63l 9671619635669

Já se s Ondrou shodnu na 95%. Jakákoliv modernizace by z toho udělala jinou hru. Myslím, že třeba i tvoření větších skupin by někde mohlo mít vliv na vyváženost hry. Já jsem spokojený a vyvolávání vzpomínek na hry s kamarády je k nezaplacení - třeba na to jak si Majklíček hodin atomovku na základnu, protože byl skoro konec a byli jsme u něj skoro všichni. :)

+1/0
24.8.2017 9:12

J47a46k10u49b 62B56o20h45o37n21ě44k 8175896479767

Takže promarněná příležitost hru opravdu převést do 21. století.

Škoda.

Aspoň že za to nechtějí moc peněz

0/−9
24.8.2017 9:07

O45n86d24r34a 39H22ů55ď82a 5186931438528

Za me 95%. Vadi mi to, co bylo zminovano. Nekdy je az do oci bijici, jak malo v kampani pocitac utoci...nedavno jsem hral puvodni SC a to bylo jiny kafe..ale jsem teprve v pulce kampane zergu...tak uvidim. Jinak grafika super, hudba super, ovladani puvodni, chce to trochu klikat, ale o to vetsi sranda to je. A za 15 ecek....za me naprosta spokojenost. Ale je to i tim, ze jsem na SC vyrostl.

+3/0
24.8.2017 7:37

J32a30k70u89b 51M98i75c96h92á50l65e38k 3357423807883

Pokud si to pamatuju dobře, tak až Broodwar bylo psycho

0/0
24.8.2017 9:36

O30n39d92r52a 59H51ů14ď76a 5526361348548

No nevim..treba ted sem hral za zergy misi, kde nesmi utect zadny Dark templar. Ted je to uplne v pohode a v puvodnim sem se dostal tak do desaty minuty a pak mi proklouzl...ale je.mozny, ze si to pletu s BW...tam jsem byl obcas na prasky, no :)

0/0
24.8.2017 10:20

Najdete na iDNES.cz