Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Strategická legenda baví i po 19 letech. Recenze StarCraft: Remastered

Blizzard ohlásil něco, co snad každého hráče z devadesátých let muselo zahřát na duši. Remaster nejproslulejších her, na kterých už se, buďme upřímní, zub času silně podepsal. Celou tu parádu rozjíždí tím nejlepším, strategií StarCraft z roku 1998.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e38t54r 86S70v44o67b87o68d18a 7493775489677

tak nejak jsem cekal o neco vic. klidne si obcas zahraji original, ale zkusim to. to reklamni video je ale kazdopadne SUPER!

0/0
25.8.2017 16:55

P78a74v41e87l 60K80a12f62k84a 8264383251805

Pro fanoušky větší "modernizace" připomínám existenci projektu "Starcraft: Mass Recall", tj. vlastně původních kampaní ze S1 v enginu S2- tam to funguje v podstatě jako mod...

https://www.sc2mapster.com/projects/starcraft-mass-recall

0/0
25.8.2017 9:00

I13v26a22n 25P35r45o89c18h34á87z30k55a 3601714265305

Jediné, co stojí za zmínku, jsou kvalitnější videa. Přesycené barvy působí kýčovitě a co se týče hry na BattleNetu, bohužel se nezměnilo nic - stále nelze založit hru, pokud nemám veřejnou IP nebo možnost forwardování portů. Za mě je tedy o něco lepší ta původní verze.

0/0
24.8.2017 17:50

I41v82a12n 92P30r93o29c37h37á59z10k21a 3231104395165

hmm tak ani ta videa nic moc, beru zpět

0/0
24.8.2017 17:56

R66o27s54t72i43s72l58a68v 24M79a58j28e79r 2263442599698

Tohle je nostalgie, na dvojku to mít ale nikdy nebude :)))

0/0
24.8.2017 14:54

Z78d82e33n17ě30k 60V75a88n61i24c24k32ý 1896781282309

Jaký vzpomínky? Občas si to zahraji dodnes.:-)

+1/0
24.8.2017 13:39
Foto

N12o11l87e 37F52r70a72n68k 6323432113

No Skoda tech cut scenes. Do ted vzpominam na prepadeni marinaku zergy na vesmirne stanici :)

+1/0
24.8.2017 11:56

I23v13a92n76k89a 31P37o88s91p18í54š90i38l91o57v29á 8504688892947

Nebo přepadení v pustině:

"I love you, sarge...!"

"He?"

:-)

0/0
24.8.2017 23:43

T58o55n27d91a 87H90e88j96l19í60k 1888163169567

Tenkrát mne to moc neoslovilo, zůstal jsem zakopaný hlavně u warcraftu, civilizací a pak C&C...Je fajn, že tomu dávají péči, ale i jak autor článku zmiňuje, to staré ovládání je dnes tím hlavním, co by i mě bránilo se k těmto starým hrám vrátit. Stejně tak bych asi už nehrál CIV1, i když jsem ji měl velmi rád. Dneska mám trochu i "problém" s velmi perfektním RA2, mám na mysli to, že to prostě je na starým enginu, že to neumí vzít si tolik paměti, kolik by mohlo...a že pokud člověk hraje v trochu větších rozměrech (s pár dalšíma lidma, jednotky se nasčítají), že se hra pak začne zpomalovat, protože je postavená tak, že víc výkonu nepobere. Nebo načítací doby, počítače mají výkon a rychlost všechno načíst perfektně rychle, ale hra prostě je napsaná tak, že víc prostředků nevezme a i dnes to trvá minuty...

Osobně bych tedy uvítal spoustu z tědletěch pecek i převedených na 64bit/nové enginy. Za mne to totiž není jen o tom, že můžu mít lepší grafiku (i když i to je velmi důležité, hlavně rozlišení, aby se na to dalo koukat bez bolesti očí po nějaké době), ale aby hra šlapala, jak má. Možná o řád líp, než původně kdo vůbec plánoval....ale prostředky na to jsou. Jen bohužel takové přepsání je velmi náročné a je jednodušší napsat novou hru rovnou. Ale ta pak většinou už není ono :-(

+5/0
24.8.2017 11:55

V82á22c71l92a85v 42M97á69c72h39a 1732183399187

proč píšete, že se příkazy pro scv nedají dát do fronty? normálně, zmáčknete shift...

+2/0
24.8.2017 9:51

J12a12k81u72b 72M87i82c31h25á11l87e91k 3217763987843

Nic mi nechybělo víc než nahánět Goliathy a Dragoony 

0/0
24.8.2017 9:39

I12g96n18á25c 30M63r43k17v70i30č32k29a 2808192629795

Redaktor nepochopil, že právě to ovládání vytváří propastný rozdíl mezi "skillery" a "lamkama"

+4/0
24.8.2017 9:34

J88a85k25u46b 86B11o32h84o41n80ě34k 8785816189427

Vzhledem k tomu, že na profi úrovni je silná korelace mezi počtem kliků za minutu a procentem vítězství, tak si takové "skilly" rád nechám ujít :-)

+2/−2
24.8.2017 9:40

R22o66s74t30i58s86l74a73v 93M40a60j50e53r 2163732679448

Ano, v APM je právě ten rozdíl. Ten sklil je právě o tom reagovat na vše co se děje na mapě. To píšu jako rekreační hráč StarCraftu 2 s APM kolem 100.

0/0
24.8.2017 10:02

M22i11r76o74s89l97a62v 26H65a36š89p51l 9811349745589

Já se s Ondrou shodnu na 95%. Jakákoliv modernizace by z toho udělala jinou hru. Myslím, že třeba i tvoření větších skupin by někde mohlo mít vliv na vyváženost hry. Já jsem spokojený a vyvolávání vzpomínek na hry s kamarády je k nezaplacení - třeba na to jak si Majklíček hodin atomovku na základnu, protože byl skoro konec a byli jsme u něj skoro všichni. :)

+1/0
24.8.2017 9:12

J62a57k97u32b 32B86o16h93o54n63ě95k 8425936579267

Takže promarněná příležitost hru opravdu převést do 21. století.

Škoda.

Aspoň že za to nechtějí moc peněz

0/−9
24.8.2017 9:07

O96n67d33r12a 17H28ů43ď58a 5506191928678

Za me 95%. Vadi mi to, co bylo zminovano. Nekdy je az do oci bijici, jak malo v kampani pocitac utoci...nedavno jsem hral puvodni SC a to bylo jiny kafe..ale jsem teprve v pulce kampane zergu...tak uvidim. Jinak grafika super, hudba super, ovladani puvodni, chce to trochu klikat, ale o to vetsi sranda to je. A za 15 ecek....za me naprosta spokojenost. Ale je to i tim, ze jsem na SC vyrostl.

+3/0
24.8.2017 7:37

J45a92k48u28b 81M97i91c55h83á50l80e38k 3287553237783

Pokud si to pamatuju dobře, tak až Broodwar bylo psycho

0/0
24.8.2017 9:36

O56n13d14r10a 67H68ů66ď48a 5746161408108

No nevim..treba ted sem hral za zergy misi, kde nesmi utect zadny Dark templar. Ted je to uplne v pohode a v puvodnim sem se dostal tak do desaty minuty a pak mi proklouzl...ale je.mozny, ze si to pletu s BW...tam jsem byl obcas na prasky, no :)

0/0
24.8.2017 10:20



Najdete na iDNES.cz