Diskuse k článku

Blíží se konec emotikonů? Star Citizen přenese do hry i hráčovu mimiku

Díky unikátní technologii FOIP budou postavy v megalomanské hře Star Citizen dokonale napodobovat hráčovu skutečnou mimiku. Bude to znamenat revoluci v (nejen) herní komunikaci, nebo jen další nepodstatnou vychytávku v už tak předimenzovaném titulu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H49o33n43z82a 26V75e44s90e31l50ý 4131111695

Ono taky chtít nějakou grafickou optimalizaci v alfa 2.6.3 ....vždyť tam nejde nic nastavit ani ubrat :)

0/0
31.8.2017 5:06

P47e34t46r 61S52v67o25b35o95d22a 7193555749687

Takže si koupím virtuální brejle, abych si je pak sundal kvůli kameře? 8-o

+1/0
29.8.2017 17:41

D61r93a58h87o88m10í25r 52S33t34r81o39u75h80a44l 4165968142924

Na co speciální kamera?

https://facerig.com/

0/0
29.8.2017 14:01

P96e64t65r 61J13a66n15e51č94e81k 3178178850134

se jim jen nechtej animovat facialky, pac od vydani Andromedy, hraci nesmyslne kritizujou facial animace ve vsech hrach ;-)

0/0
29.8.2017 10:41

A66d88a25m 61T87u19r51e80k 3587343314193

Bez většího ohlasu to zavádělo SOE v roce 2012 pro Everquest 2

+1/0
29.8.2017 10:22

T28o42m43á95š 30K40u73c49h77a63ř 3677951938321

Proč jen mimiku, proč ne celý obličej? ;-)

+1/0
29.8.2017 8:06

V36o95j57t46ě81c39h 98R31ů67ž93e40k 1497182884412

Nepřenese, protože ta hra nikdy nevyjde a nikdo ji navíc ani nespustí.

Už teď je na těch pár věcí, co tam jsou, potřeba superpočítač.

+3/−3
29.8.2017 2:37

J19a55n 23M80a54l42ý 1835429764488

Souhlas, od té hry je takové očekávání, že ji raději budou pilovat do nekonečna, aby neztratili tvář, že dělají něco bombastického.

+1/−1
29.8.2017 6:12

A73d21a65m 72T91u49r47e97k 3297223574573

Na druhou stranu z toho třeba vznikne něco, co vydrží hráčům po 2-3 dekády - s trochou nadsázky i WoW dost "přesluhuje" - od spuštění je to již cca 13 let? Hry dnes zastarají mnohem pomaleji (nebo obráceně, spíš se zpomalily nějaké větší skoky)... Dříve bylo znát, když od sebe byly některé hry třeba i 2 roky - dnes byste to bez kontextu kolikrát nepoznali.

+2/0
29.8.2017 10:28

M31i37c72h71a45l 13F43i73d61l46e42r 2986686745364

Tak ono WoW je ale taky konstantně upravováno tak, aby drželo krok. Zkuste si na netu najít, jak vypadaly třeba postavy před těmi třinácti lety a jak v té hře vypadají teď. Kdyby totiž zůstalo ve své původní 13 let staré verzi, tak ho nikdo dávno nehraje.

0/0
29.8.2017 11:58

M86i48c18h54a51l 25F61i49d62l60e56r 2566386675574

A jelikož nemůžu upravit původní příspěvek, musím doplňovat reakcí sám na sebe :D

WoW a jeho engine je plně v režii Blizzardu, takže celý engine upravuje s průběhem vývoje každých datadisků.

Star Citizen už má teď problém, že přešlo na Amazon Lumberjack, což je vlastně port CryEngine 3.8.1. Dost blbé, když dnes je CryEngine tuším 5.3 a to ta hra ještě ani nevyšla. Amazon Lumberjack se soustředí hlavně na podporu svého AWS, což je pro online hry asi super, ale že kompletně ignoruje většinu dalších trendů, které se objevují v hlavních herních enginech a kvůli kterým na tu hru vlastně potřebujete superpočítač, to je do budoucna trochu neudržitelný problém a nevěřím tomu, že to bez větších zásahů přežije 2-3 dekády, protože než to vyjde, tak Amazon radši dvakrát zruší celý Lumberjack, Star Citizen budou pětkrát zkoušet portovat na poslední verzi CryEngine, jenže jim to nepůjde, protože mezi Lumberjackem a CryEnginem bude už tak velký rozdíl, že budou muset zase komplet předělat půl jádra hry nebo balastit "vychytávkama" právě Lumberjack

+1/0
29.8.2017 12:34

J68a50n 43M88a42l65ý 1325329154208

Tak hlavně co já si pamatuji, tak WoW prostě přišel. Nebylo u něj žádné obrovské očekávání, své jméno si vybudoval postupně časem. SC má jméno a ještě nevyšel a v tom bude problém zda se mu do toho jména podaří zapadnout. A to je mnohem těžší.

0/0
29.8.2017 17:07

J69a40k45u40b 46B14o35h58o49n77ě32k 8925346199497

Je vidět, že proaktivně plánují, aby hra nebyla v době vydání zastaralá :-)

0/0
29.8.2017 12:37

D75a84v57i19d 95M50a81t27u14r17a 5742514107333

Vojtěchu co to meleš? :-D Nevíš o tom nic a jen rozumuješ. Hru už dávno můžeš hrát v alfa verzi a udělat si představu, jak to bude vypadat. Moduly se přidávají do hry postupně. To o super počítači je totální nesmysl. Osobně hraju na průměrném kompu za 20 000 a jediný problém je špatná komunikace Cry enginu s net kódem hry, což může způsobit v některých regionech lagy. Miluju takový tragédy co umí jen skepčit. Hra výjde, až bude hotová. Na hře pracuje několik studií po celém světě a věřím, že až dá každý z nich jednotlivé moduly dohromady, bude to parádní hra na pěkně dlouho. R^R^

+2/0
29.8.2017 12:44

T92o97m15á51š 31B29a19y51e78r 1324251264201

Á, očividně jste hru nějakou tou zlatkou podpořil :)

0/0
29.8.2017 13:19

D34a41v97i28d 71M20a95t18u56r82a 5552294627593

Koupil jsem si ten balíček před dvěma roky, obsahoval kompletní hru + přídavky do budoucna + jednu loď, kterou jsem pak s přispěním 200 kč vyměnil za lepší model. Jednu loď jsem dostal ke grafice, takže mě to vyšlo asi na 800 všechno. Samozřejmě podpořím něco, co mě zajímá a baví a budu držet palce, aby vše dobře dopadlo. Pokud ne budu nasranej, ale ne pro ztrátu těch 800 ;-D

+1/0
29.8.2017 15:32

V43o93j57t29ě98c28h 83R96ů77ž98e10k 1367132964532

Chovej se slušně, nevychovanče.

0/0
31.8.2017 21:37

P65e47t67r 27Š28t66ě10p 2933823420536

Star citizen narozdíl třeba od Elite dangerous bude v alfě asi navždy, protože autoři zjevně nedokážou říct "a dost, tady končíme s přidáváním featur a začínáme programovat".

+1/0
29.8.2017 13:10

D80a60v81i12d 96M94a48t72u89r87a 5282884307673

Elite mám a nejde u toho vydržet. Zabaví tak na týden a to i když jsi v nějaké skupině lidí. Náplň je prostě strašně repetitivní a nenabízí nic za odměnu. Můžou přidávat placené datadisky jak chtějí i když to bude mimozemská rasa. Mechaniky jsou prostě tak jednoduché a nudné, že se to dlouhodobě nedá hrát. Hra má být průlomová a nabízet zatím nevídané možnosti, jak toho chceš dosáhnout, než přidávat nové věci? A od toho je to slovo nové, je třeba to vymyslet, implementovat do hry tak, aby to bylo kulervoucí. To je to, co chtějí lidi, kteří vložili prachy do Kickstarteru, nic víc nic míň.

0/0
29.8.2017 13:24

M89i34c23h24a31l 93F20i94d80l52e84r 2116636245914

Zatím jim to teda moc nejde, protože kulervoucí letošní podpora Vulkan API je už ve všech herních enginech. A kulervoucí Facetech je v určité míře podporovaný v několika jiných hrách. Než vydají Star Citizen, určitě to bude dávno někde jinde tak, jak si to představují oni. Lidi jim dali prachy na kulervoucí hru jako celek. Ať jí vydají, protože serepetičky dobrou hru nedělají. Kulervoucí feature můžou snad přidat v online hře pak, ne?

0/0
29.8.2017 13:34

Najdete na iDNES.cz