Diskuse k článku

A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči na Xboxu i na PS4, trval jen krátce a podle vydavatele hry šlo o omyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58e87t87r 71P37e41t82r 6503882278633

To je ale překvapení, že leader trhu nesouhlasí s tím, aby se k němu konkurence mohla připojovat :D Sony by tím nic nezískalo, spíš naopak...naopak je logické, že MS by si to přálo, protože by to rozšířilo hráčské možnosti. Kdyby mělo MS s xboxem stejné prodeje jako Sony s PS4 tak by taky dost bojovalo za to, aby mu nikdo nelezl do komunity. Takže pro hráče je to možná smůla ale z pohledu firmy mi to nepřijde nepřekvapivé, spíš naopak, ostatně kdyby byl MS na stejné pozici jako teď Sony tak taky věřím, že by se nechtělo moc otevírat světu.

Ostatně Sony se z PS vždy snažilo udělat herní mašinu, včetně exkluzivních titulů a funkcí zatímco MS s Xboxem šlo víc tou multimediální cestou a přidáváním možností vhodných spíš na Wii (kinect ocení spíš rodina s dětma než gamer, který celý týden sedí u nějaké střílečky)...která základna uživatelů je ochotnější do konzolí vrážet peníze už podle prodejů víme, ostatně Kinect pomalu upadá do zapomnění, protože ty drahé hříčky se lidem prostě omrzely. Kinect byl zajímavý po technologické stránce ale jeho možnosti využití už trošku pokulhávaly.

0/0
23.9.2017 0:58

J50o82s64e39f 28K71a48r33f86í13k 7952925196440

....musíme proto hráče bránit před nevhodným obsahem a nevhodnými zážitky....

Jo jo, stejně tak nás soudruzi bránili před špatným vlivem západu za pomoci ostnatého drátu;-D;-)

0/0
20.9.2017 11:59

J79a15n 19P40o58s96p81í83š47i90l 4151454487147

Doufam, pro dobro všech hracu, ze konzole brzo vymrou ci zasadne zmeni svuj pristup. Tohle jejich chovani poskozuje jak zakazniky, tak vyvoj HW i SW.

+1/−1
19.9.2017 15:39

G48a33b96r91i21e62l 53H43o69r66t37e34n 9941499403234

Ono by stačilo dát konzolistům možnost výběru ovládání, pak by většina "bezpečnostních problémů" zázračně vysublimovala. Bohužel standardní vývojář konzolových her vůbec nechápe, jak by se myš dala použít jako herní ovladač, nemluvě o něčem tak složitém a komplikovaném, jako je klávesnice.

Do smrti nezapomenu nádhernou diskuzi s vývojáři o prvních verzích Darksiders 2, kde jim hráči vysvětlovali, k čemu je u myši DPI, akcelerace a v případě klávesnice i to, že jsou levý a pravý Shift jiné klávesy. A celé vlákno bylo druhý den zrušeno.:-)

+1/−1
19.9.2017 15:58

J35a11n 84P75o43s31p47í70š82i17l 4331914857817

myslim, ze vyvojar bude znat noc dobre podobna specifika. to byl spis nejaky nezkušený manazer komunikace ne? aspon ve firmach, kde to znam, to takhle funguje...

0/0
19.9.2017 17:02

G54a80b79r43i86e48l 97H57o68r22t51e68n 9521649953884

Mám opravdu hodně her, které jsou portované z konzolí - odhadem kolem tří set. Nezmršené ovládání na K+M má možná desetina z nich a srovnatelně kvalitní proti hrám na PC tak tři. Ćili dobrý důvod domnívat se, že je to tak, jak jsem napsal.

0/0
19.9.2017 17:32

R39a53d59i51m 50S73r31a23m13e63k 2574624709723

To bude tím, že vývojář konzolových zásadně pracuje na gamepadu ;-D

0/0
19.9.2017 22:36

G91a70b36r45i74e51l 51H50o68r59t79e47n 9611859283734

Takový vývojář na práci K+M samozřejmě používá. Nicméně kdyby psal podporu těchto periferií on, pro zrušení okna či nabídky bychom používali tabelátor (třeba Skyrim), řada s číslicemi by nešla přemapovat podle národního layoutu (cca třetina portů), numlock by sice přepínal ledku na klávesnici, ale nepřepínal význam kláves na numpadu (LucasArts apod.), klávesa Enter by nesloužila k potvrzení, ale k otevření nabídky (některé hry s MP)... A podpora myši by skončila u levého a pravého tlačítka.:-P

+1/0
19.9.2017 23:17

D18o94m11i40n51i37k 13H55l37a94d38í38k 6680645347942

Nevím kdo by chtěl hrát např. střílečky na konzoli proti cheatujícím spoluhráčům na PC s myší a ještě za tento "zážitek" platil v případě Playstationu 1400 ročně.

0/0
19.9.2017 12:53

P92a21v58e80l 94K59a93f68k52a 8644113171115

Tak klidně by to mohli nechat jako volbu v nastavení, ne? Ať si každý vybere podle svého...

0/0
19.9.2017 13:10

J81a23k51u75b 50B76o39h87o61n77ě89k 8395836179717

Osobně nevím, kdo by chtěl hrát střílečky na konzoli, tečka. Ten ovladač se na to prostě nehodí a přijde mi komické označovat používání klávesnice a myši jako cheatování :-)

+5/−1
19.9.2017 14:43

J95a24n 54V39á30c21l81a37v90í34k 3622596231169

Tak jistě, všichni PC hráči jsou čistí jak lilie a nikdy by ve hře nepodváděli. Oni vlastně ani takové slovo neznají...

0/0
20.9.2017 13:04

P79e57t67r 59M90a35l87i37š56k54a 6231585531263

Spíše by se dalo označit hráče stříleček na konzolích, že jsou cheateři s auto aim.. A přitom by neměl být problém připojit klávesnici a myš ke konzoli.

+1/0
19.9.2017 15:16
Foto

S81a69m28u27e69l 63K84u44p91k15a 9913553524912

Zial, problem to stale je, kedze mnohi vyrobcovia hier (nie konzol) sa tomu brania zubami nechtami.

0/0
20.9.2017 2:05

J39a92n 23V85á14c35l12a63v82í59k 3362496221149

To je trochu na straně autorů, aby tomu bránili. Nicméně asi v dost hrách by se dalo fungovat, že by každá konzole měla své servery a kdo by chtěl, mohl by jít na PC servery, které by byly otevřené.

0/0
20.9.2017 13:06

P87a66v11e73l 65D67v78o46ř18á79k 3889947882209

Tak nevím, ale s tvrzením, že Sony multiplatformní hraní vytrvale odmítá, nějak nemohu souhlasit. Již nějaký ten rok hraji WarThunder, kde se pravidelně potkávám s hráči co mají Sony konzole. Naopak propojení neumožňuje Microsoft a proto tato hra ani na Xbox nevyšla - alespoň dle vyjádření vývojářů z Gaijinu. Tak kde je tedy pravda?

0/0
19.9.2017 12:52
Foto

H92o82n24z97a 30S94r81p 9134613822648

Tak zrovna War Thunder je ta výjimka potvrzující pravidlo. Myslím, že dokonce hru lze ovládát pomocí klávesnice a myši, připojené ke konzoli, což z ní dělá asi jednu z pouhých dvou nebo tří her, které to umožňují.

0/0
19.9.2017 13:04

P40a39v76e43l 26D62v85o14ř57á94k 3799107142889

Mě šlo primárně o to, že na této hře multipratformí hraní funguje již několik let, ale pouze u Sony a naopak na konzole Microsoftu dostupná není, právě z důvodu odmítání propojení platforem ze strany MS. Tedy pravý opak toho, co je v článku. Je možné, že se jedná o vyjímku, ale pouze popisuji svou zkušenost.

S připojením klávesnice a myši ke konzoli je to možné (ale nikoliv nutné), já naopak používám na PC xbox ovladač:-)

0/0
19.9.2017 13:21

J50a28k72u34b 43B48o95h54o22n68ě93k 8485436659967

A přitom zrovna tam, je joypad celkem dobré řešení. Aspoň pro letadla

0/0
19.9.2017 14:41

J16a67n 70V29á70c14l83a23v16í77k 3132546771359

Na clanku me nejvic zaujalo, ze podle nej nejde mit na PS4 ve jmene mezeru.

0/0
19.9.2017 11:32

V34á88c35l29a28v 29Š90k91o62d43a 2201397954

Počítám že to platí pouze pro hru Fortnite na PS4 a na XBoxu to jde...

0/0
19.9.2017 12:31

P89e79t88r 14P93e90t65r 6243382818933

Nelze, když zakládáte PSN ID (obdoba nicknamu) tak tam nelze použít mezeru, tzn nelze mít mezeru kdekoliv ve hře ve jméně při následném hraní.

0/0
23.9.2017 0:52

Najdete na iDNES.cz