Diskuze
Kvůli konzolím jsme hru zjednodušili, tvrdí vývojář Falloutu: New Vegas
Děkujeme za pochopení.
F76i71l61i58p 28T43ř65e60b78a
Fallout neztratil většinu svého kouzla přechodem do 3D ale přechodem z rozvětvených příběhů a dialogů na příběhy a dialogy, které pochopí Bethesdou domělý průměrný konzolový hráč.
T55o79n29d30a 29H12e26j22l92í20k
O výkon nejde, ale o ovládání. Klávesnici a myš prostě nějaký gamepad nenahradí. Samozřejmě kvůli tomu gameplay brečí....osobně nechápu, kdo by stále cpal peníze do konzolí, ať jako vývojář, tak jako hráč.
M67a79r51i68a98n 72B14e90n31č32a64t
A teď tu o sněhurce :D To je zvláštní.. když se kouknu na to jak vypadá třeba Fallout4 a Horizon Zero dawn, tak by mi nepřišlo, že by je omezoval výkon :D
P62a60v71e52l 93D77o29l94e63ž24a77l
Na minule generaci běželo i GTA V, tak nevím co si ztěžuje. Spíš Gamebryo je absolutní trash.
J16a48n 41V68á18c22l27a32v18í10k
Nedávno tu byl článek, že neměli čas a peníze, aby do hry dali část plánovaného obsahu, a teď zase neměli chudáčci správně proudící vodu kvůli konzolím? Proti nim se normálně všechno spojilo...
J32a27k15u95b 29B92o58h54o38n74ě38k
Všechno jsme to měli promyšlené do detailů, jako třeba kudy se kam dostala voda.“ Tyhle detaily jsou důležité, i když si jich nakonec většina lidí ani nevšimne.
Zdroj: https://bonusweb.idnes.cz/fallout-konzole-0j9-/Novinky.aspx?c=A171006_185606_bw-novinky_srp
Možná nevšimne, ale prakticky každý si všimnul, jak je NV takové skutečnější než F3. A tohle je dost důležitý důvod
D56a90v26i68d 57K75ř18i47k91a97v55a
Vegas běhalo na PS líp, F3 mi často padal. Ale F3 se mi líbil víc, asi efekt novinky, DC prostředí znám z reálu, lepší vedlejší úkoly (mi přišlo). Nejraděj mám ale F4, jsem stavební typ. A Boston je jako DC (metro, patrový domy). Ve Vegas stačila sniperka skoro na všechno, ve městech je to lepší řezničina.
T71o88m73á13š 36J39a63r91e73š
No raději bych tu hru měl extrémě náročnou a počkal si na HW než osekanou hru co mohu hrát hned. Sam jsem to několikrát zažil. Např. když vyšlo Diablo2 skoro nikdo na to neměl místo na disku když už by to rozběhl. Nebo Quake 3 a Unteal Tounrnament, hned jak to vyšlo tak jsem to mohl hrát jen ve škole na 2 nejnadupanějších pc a na turnajích doma měl málokdo pc aby mu to běželo alesoň nějak. Kvůli F.E.A.R jsem kupoval novou 3D kartu abych si to mohl užít bez problikávajících textur. Na Prince of Persia SoT jsem dokonce odpálil nVidi 5950 Ti. 3 hodinky hraní a najednou kouř z pc... karata úplně černá... ale ta grafika byla tehdy opravdu skok dopředu.
T98o23m63á40š 42D66u55š73e84j69o49v35s49k49ý
Neřekl bych, že kompromisy musí být nutně zlo.
To spíše ty konzole a jsou nutné zlo. (Sám mám doma Xbox360 i PC.)
- Mají zastaralý hardware, který se moc často nemění (Xbox 360 už je tu s námi 12 let).
- Hry se nejprve vytvoří pro konzoli a pak jsou obtížně portovatelné. Ne jen kvůli HW ale kvůli pokřivenému designu, který nepočítá s myší a klávesnicí.
Je mi jasné, že vývoj her je jednodušší, když víte pro jaký HW software píšete (a komunita PC hráčů je "banda zlodějů", kteří si hry nekupují). Ale podřizovat design třeba 10 let starému HW je podle mě jeden z důvodů, proč vývojáři zabili některé skvělé série her. Druhým důvodem je pokřivení herního designu v rámci hesla "Všechno pro všechny". V rámci nasbírání co největších prodejů dochází k zjednodušování herních principů a z některých značek se postupně stal odpad, z RPG - střílečky a pod. (Fallout, Mafie, Mass Effect ...)
Ale není všechno špatné. Třeba Zaklínač se moc povedl a jako pohlazení například působí Divinity: Original Sin II. Hra jak ze staré školy - propracovaná - vtipná - detailní - a nedá nic jen tak zadarmo. Tady prostě "velkého mutanta" neskolíte uskakováním a vystřílením 100 diabolek.
Takovou cestou měl jít podle mě Fallout. (Ne z něj udělat klišé 3D střílečku z prvky RPG a úkoly ve stylu - běž sem, zabij - Běž sem, zabij a přines. Jé hele pes. Pojď, teď budeš můj kámoš.)
J59a56k25u10b 60B45o18h83o25n12ě75k
Zastaralý hardware je podle mě jediný plusový bod, který bych existenci konzolí přiznal. Ještě pořád si vzpomínám na druhou půlku 90. let, kdy se nároky na hardware hnaly tak rychle dopředu, že to chtělo každé 3 roky překopat PC, jinak si člověk neškrtnul.
Teď mám doma 2 roky staré železo a pořád je to podle benchmark testů špička.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...