Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a78k51u33b 36M53a76t20ě45j66ů 5635222561725

Kdyz si clovek v prvnim Need for Speed vzal Lamborghini a souperovi (pocitaci) vrazil Toyotu nebo Mazdu, tak mel pocitac prumernou rychlost treba o 30% vyssi, nez byla maximalni rychlost jeho auta.

+15/0
doporučit
10.10.2017 9:13

Z36d94e33n50ě84k 21K39r71a49u39s 9576700982370

u zavodu se s tim dobre dalo oblbovat stacilo se parkrat vysekat na zacatku a pak rychle predjet protihrace kteri na me pockali az se zas rozjedu a pak uz jen udrzet prvni misto

+9/0
doporučit
10.10.2017 0:58

L56u41k23a46s 38S13u25c85h49a65n43e66k 5946867943690

Hráč chce: 1) vyhrávat, 2) rozvíjet se, 3) objevovat, 4) hromadit, 5) komunikovat (ne vždy všechno a ne nezbytně v tomto pořadí). Je pochopitelné, že pro začáteční levely bývají síly monster upravené tak, aby hráč neutekl během prvních pár minut, protože ho to nebaví ... později je třeba udržet rovnováhu mezi náročností a ziskem. Každý z kategorie killer, explorer, crafter, chatter by si měl mít možnost přijít na své. Později se už třeba posilují monstra nad standardní úroveň, kterou by měl hráč s jejich staty, protože by to pak pro hráče s jeho schopnostmi nebyla žádná výzva.

+7/0
doporučit
10.10.2017 10:27

I59v39a92n14k64a 75P86o70s11p66í37š95i48l93o62v37á 8264308772317

Vybavuje se mi nascriptovaná scéna v prvním Bioshocku, kdy trosky letadla prorazí prosklenou spojovací chodbu a hráč je před přívalem vody nucen utíkat do bezpečí za padací dveře, aby se neutopil. Jenž když nepodlehne panice a zastaví se tak po chvilce zjistí, že se nic nestane, protože přitékající voda zase někam záhadně mizí :-)

+6/0
doporučit
10.10.2017 23:31
Foto

F30i35l19i41p 86J85a39r89a83b 1883337430117

Njn, to jsou prostě ty moderní hry. U starých pecek jako Prehistorik nebo Titus the Fox jste se museli díky neustálému umírání prostě naučit, jak levely procházet (takřka) bezchybně, jinak nebyla šance hru dosmažit.

+2/0
doporučit
11.10.2017 18:13

Z88d10e63n65ě44k 61K69r70a22u78s 9106170752900

co sem tedka zkousel ghost recon wildlands, tak tam hra podvadi opacnym zpusobem ignoruje ostatni spoluhrace boty a vsichni strili jen do me parkrat sem zahlidl kdyz sem se schovaval jak moji boti behaji spolu s nepratelskejma a nijak je to netrapilo,, podobny bylo i call of duty kde to slo tak boti focusovaly jen me i kdyz mohli strilet po lidech co se nijak nekryly

+2/0
doporučit
11.10.2017 5:03

M86a38r27t46i27n 65V74a44n50ě96č15e28k 4343858122805

Napadl by mě ještě profláklý inventář u AI, Například Metro když budu stát za rohem a bude mě smažit půl hodiny a náboje mu nedojdou, Load a kill hned na začátku a má u sebe 10 nábojů :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 12:41

J76a33k36u16b 48B39o95h91o64n60ě17k 8185506359127

Bylo by asi naivní čekat, že by hry mohly fungovat tak hladce jako dneska víceméně pro všechny a přitom nemít nějaké mechanismy jak upravovat obtížnost.

Nakonec nikdo nechce hrát na "easy," protože pak nemá radost z vyhrávání.

Jenom by bylo hezké, kdyby tyhle berličky šly vypnout, pokud si to člověk chce dát víc přirozeně. Třeba by pak hráči ocenili, že to má smysl :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 9:19
Foto

M64i94c97h11a71e47l 71L67ö67f66f48e12l58m47a19n74n 7668888447550

U závodních her se také často designovala trať tak, aby kousek před cílem byla nějaká špatně viditelná velmi ostrá zatáčka. Také fyzikální vlastnosti na soupeře neplatily (dost možná kvůli zátěži procesoru?) a hra tak auty jenom "posouvala" po trati - krásně to bylo kdysi vidět u NFS Porsche u aut kde se zvedal zadní spoiler v závislosti na rychlosti. Nevím jestli to platí ještě dnes.

+2/0
doporučit
10.10.2017 5:35

J72a10k37u61b 90V45l61k 4851192567332

Nej podvod je podle mě ve World of Tanks. Pokud nemáte premium účet, tak vyhrajete v průměru 3 z 10 bitev, kdy na Vaší straně je okolo 3-5ti hráčů co udělají 0 DMG za bitvu. Pokud si ale koupíte premium účet, dokážete vyhrát vyprůměrovaně každou druhou bitvu. Taková taktika je asi nej svinstvo co existuje. Taktika pay to win, nemusí být pouze v nákupu zlaté munice a premium tanků.

+2/−1
doporučit
10.10.2017 10:05

L18u48k41á19š 29M33a23r64e19d19a 6641684667468

A ja veril tomu, ze jsem se s pribyvajicimi lety vyklidnil, kdyz dnes nerozflakam tolik ovladacu, klavesnic a mysi jako pred 10 lety...

+1/0
doporučit
16.10.2017 13:51

M80a57r82t88i92n 28P73e94l61á11k 7377433170645

Hellblade není od Team Ninja, ale od Ninja Theory;-)

+1/0
doporučit
11.10.2017 12:21
Foto

R20a60d61e21k 44Š57e10v69č48í28k 5853616111797

Jo jo... fungovalo to i dávno. V staré dobré Ascendancy jsem si chtěl zkusit vyhrát. Tak jsem si cheatama otevřel všechny technolgie a stavěl jsem maximálně vybavené lodě. A stejně mě po chvilce AI vymazala jak nic... :-/

+1/0
doporučit
10.10.2017 13:53

A35n90t14o42n90í79n 42H62o71l91í90k 8827383554460

To jsou sokujici odhaleni ! Ted uz si fakt nikdy nic neuziju. Nebo radeji prestanu s hranim uplne. 8-o

+1/−2
doporučit
10.10.2017 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.