Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a75k89u10b 21M43a97t25ě15j62ů 5935972171535

Kdyz si clovek v prvnim Need for Speed vzal Lamborghini a souperovi (pocitaci) vrazil Toyotu nebo Mazdu, tak mel pocitac prumernou rychlost treba o 30% vyssi, nez byla maximalni rychlost jeho auta.

+15/0
doporučit
10.10.2017 9:13

Z94d72e96n45ě81k 23K44r78a65u90s 9646500492560

u zavodu se s tim dobre dalo oblbovat stacilo se parkrat vysekat na zacatku a pak rychle predjet protihrace kteri na me pockali az se zas rozjedu a pak uz jen udrzet prvni misto

+9/0
doporučit
10.10.2017 0:58

L27u25k64a79s 20S13u16c79h15a37n17e94k 5936527233330

Hráč chce: 1) vyhrávat, 2) rozvíjet se, 3) objevovat, 4) hromadit, 5) komunikovat (ne vždy všechno a ne nezbytně v tomto pořadí). Je pochopitelné, že pro začáteční levely bývají síly monster upravené tak, aby hráč neutekl během prvních pár minut, protože ho to nebaví ... později je třeba udržet rovnováhu mezi náročností a ziskem. Každý z kategorie killer, explorer, crafter, chatter by si měl mít možnost přijít na své. Později se už třeba posilují monstra nad standardní úroveň, kterou by měl hráč s jejich staty, protože by to pak pro hráče s jeho schopnostmi nebyla žádná výzva.

+7/0
doporučit
10.10.2017 10:27

I69v38a90n84k42a 66P12o62s44p77í64š19i97l44o69v92á 8514978882967

Vybavuje se mi nascriptovaná scéna v prvním Bioshocku, kdy trosky letadla prorazí prosklenou spojovací chodbu a hráč je před přívalem vody nucen utíkat do bezpečí za padací dveře, aby se neutopil. Jenž když nepodlehne panice a zastaví se tak po chvilce zjistí, že se nic nestane, protože přitékající voda zase někam záhadně mizí :-)

+6/0
doporučit
10.10.2017 23:31
Foto

F24i86l13i46p 25J67a68r38a85b 1293907650427

Njn, to jsou prostě ty moderní hry. U starých pecek jako Prehistorik nebo Titus the Fox jste se museli díky neustálému umírání prostě naučit, jak levely procházet (takřka) bezchybně, jinak nebyla šance hru dosmažit.

+2/0
doporučit
11.10.2017 18:13

Z14d94e22n58ě70k 83K58r62a27u75s 9356510692160

co sem tedka zkousel ghost recon wildlands, tak tam hra podvadi opacnym zpusobem ignoruje ostatni spoluhrace boty a vsichni strili jen do me parkrat sem zahlidl kdyz sem se schovaval jak moji boti behaji spolu s nepratelskejma a nijak je to netrapilo,, podobny bylo i call of duty kde to slo tak boti focusovaly jen me i kdyz mohli strilet po lidech co se nijak nekryly

+2/0
doporučit
11.10.2017 5:03

M92a46r11t52i54n 33V35a71n81ě34č54e68k 4743968732755

Napadl by mě ještě profláklý inventář u AI, Například Metro když budu stát za rohem a bude mě smažit půl hodiny a náboje mu nedojdou, Load a kill hned na začátku a má u sebe 10 nábojů :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 12:41

J25a85k98u76b 93B48o57h44o79n24ě39k 8445966219777

Bylo by asi naivní čekat, že by hry mohly fungovat tak hladce jako dneska víceméně pro všechny a přitom nemít nějaké mechanismy jak upravovat obtížnost.

Nakonec nikdo nechce hrát na "easy," protože pak nemá radost z vyhrávání.

Jenom by bylo hezké, kdyby tyhle berličky šly vypnout, pokud si to člověk chce dát víc přirozeně. Třeba by pak hráči ocenili, že to má smysl :-)

+2/0
doporučit
10.10.2017 9:19
Foto

M94i54c60h75a90e84l 76L46ö41f16f41e22l86m14a12n18n 7618878507590

U závodních her se také často designovala trať tak, aby kousek před cílem byla nějaká špatně viditelná velmi ostrá zatáčka. Také fyzikální vlastnosti na soupeře neplatily (dost možná kvůli zátěži procesoru?) a hra tak auty jenom "posouvala" po trati - krásně to bylo kdysi vidět u NFS Porsche u aut kde se zvedal zadní spoiler v závislosti na rychlosti. Nevím jestli to platí ještě dnes.

+2/0
doporučit
10.10.2017 5:35

J48a52k91u22b 53V87l66k 4711392927902

Nej podvod je podle mě ve World of Tanks. Pokud nemáte premium účet, tak vyhrajete v průměru 3 z 10 bitev, kdy na Vaší straně je okolo 3-5ti hráčů co udělají 0 DMG za bitvu. Pokud si ale koupíte premium účet, dokážete vyhrát vyprůměrovaně každou druhou bitvu. Taková taktika je asi nej svinstvo co existuje. Taktika pay to win, nemusí být pouze v nákupu zlaté munice a premium tanků.

+2/−1
doporučit
10.10.2017 10:05

M74a70r55t58i23n 24P30e82l89á48k 7497663690615

Hellblade není od Team Ninja, ale od Ninja Theory;-)

+1/0
doporučit
11.10.2017 12:21
Foto

R35a70d40e77k 15Š77e55v55č60í39k 5513616471327

Jo jo... fungovalo to i dávno. V staré dobré Ascendancy jsem si chtěl zkusit vyhrát. Tak jsem si cheatama otevřel všechny technolgie a stavěl jsem maximálně vybavené lodě. A stejně mě po chvilce AI vymazala jak nic... :-/

+1/0
doporučit
10.10.2017 13:53

A12n27t14o16n48í25n 66H51o40l54í87k 8937403154590

To jsou sokujici odhaleni ! Ted uz si fakt nikdy nic neuziju. Nebo radeji prestanu s hranim uplne. 8-o

+1/−2
doporučit
10.10.2017 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.