Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři prozradili některé triky, které používají k oblbnutí hráčů

Abyste se u her co nejvíce bavili, používají vývojáři spoustu triků, kterými nenápadně mění pravidla. Ve čtení pokračujte jen na vlastní nebezpečí, některé informace se vám totiž určitě nebudou líbit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L75u30k49á98š 41M56a18r87e62d55a 6431244147298

A ja veril tomu, ze jsem se s pribyvajicimi lety vyklidnil, kdyz dnes nerozflakam tolik ovladacu, klavesnic a mysi jako pred 10 lety...

+1/0
16.10.2017 13:51
Foto

J47a37n 41M92a95c21k 5567402512935

Street fightera hraju takovych 25 let a nikdy mi to takhle neprislo... To same u rychleho namackavani treba v God of War 1-3, to neni jako Uncharted - nestihnes zmacknout, umres. To same v Heavy Rain.

0/0
14.10.2017 17:02

O10n58d19ř74e66j 62Š32i89n30d91l30e80r 2607378716885

Já nejvíc nenávidím když AI podvádí. Třeba v CIV4 to je naprostý standard, docela do kazí hru když pro ostatní civilizace platí jiné zákonistosti než pro vás. Na to jak promakané mechanismy to má, tak chování AI včetně doplimacie to hodně kazí...

0/0
13.10.2017 22:43

M92a67r72e72k 68T34e65t85u10r 9879794676

Jak by jste chtěl vytvořit vyšší obtížnost, než bonusy pro AI?

0/0
14.10.2017 7:00

O22n50d57r63e73j 19P57a47t56e58k 5770870889801

Létám na PC už od dob Chuck Yeagers Air Combat, LHX, TFX, sérií Aces of ..., B17 od Microprose atd... (jo to byly časy...ty devadesátky, - ještě normální doba!)

V simulátorech tohle moc neřešíte. Buď sundáte vy je, anebo oni vás. Nikdy jsem si nevšiml, že by třeba ,,první dávka'' šla mimo - pokud jsem si nevšiml...

0/0
12.10.2017 15:00

A91l24e97š 55A16d60a42m 7670480678479

Tím hlavním trikem jsou různé lootboxy apod., na které se dnes už bez obalu nasazuje placení reálnými penězmi. Hráč chudák získá mizivé množství lootboxů, ze kterých mu toho moc nepadne, jen někdy a někomu a hráči pak jen dokola losují loot a slepě doufají. Je to jako házet peníze do automatu. Pořád doufáte, že tentokrát to vyjde a když tentokrát tu minci nevhodite, právě to bude to kolo, kdy vám to mělo padnout. Podobně například boxy a klíče k nim. Jedno padá hodně, druhé skoro vůbec.

0/0
11.10.2017 20:25
Foto

F83i30l36i89p 83J19a80r62a43b 1203617790787

Njn, to jsou prostě ty moderní hry. U starých pecek jako Prehistorik nebo Titus the Fox jste se museli díky neustálému umírání prostě naučit, jak levely procházet (takřka) bezchybně, jinak nebyla šance hru dosmažit.

+2/0
11.10.2017 18:13

M96a63r62t40i55n 20P24e93l80á44k 7837933840885

Hellblade není od Team Ninja, ale od Ninja Theory;-)

+1/0
11.10.2017 12:21

Z34d60e61n18ě88k 24K15r70a73u27s 9296680932770

co sem tedka zkousel ghost recon wildlands, tak tam hra podvadi opacnym zpusobem ignoruje ostatni spoluhrace boty a vsichni strili jen do me parkrat sem zahlidl kdyz sem se schovaval jak moji boti behaji spolu s nepratelskejma a nijak je to netrapilo,, podobny bylo i call of duty kde to slo tak boti focusovaly jen me i kdyz mohli strilet po lidech co se nijak nekryly

+2/0
11.10.2017 5:03

I18v28a57n14k45a 74P36o36s44p14í85š37i91l72o16v42á 8184488352867

Vybavuje se mi nascriptovaná scéna v prvním Bioshocku, kdy trosky letadla prorazí prosklenou spojovací chodbu a hráč je před přívalem vody nucen utíkat do bezpečí za padací dveře, aby se neutopil. Jenž když nepodlehne panice a zastaví se tak po chvilce zjistí, že se nic nestane, protože přitékající voda zase někam záhadně mizí :-)

+6/0
10.10.2017 23:31

A76l54e85š 10A28d70a43m 7810580908669

Jo, tak v singlu je tohle běžné. Ve skyrimu taky třeba na začátku, ale bylo to porůznu ve hře, pokud jste se postavili na určité místo, drak kolem jen dokola létal a npc čekaly, co bude dál. Tohle se dělo víceméně jen u scriptovanych pribehovych událostí, ale i tak zo bylo vtipné. V CoD to samé. Nekonečný proud nepřátel, dokud jste nestoupli na to správné místo.

+2/0
11.10.2017 20:29

A38n90t54o10n13í36n 65H45o80l52í58k 8347343724840

To jsou sokujici odhaleni ! Ted uz si fakt nikdy nic neuziju. Nebo radeji prestanu s hranim uplne. 8-o

+1/−2
10.10.2017 13:58
Foto

R76a78d10e21k 85Š60e54v52č31í51k 5123286441567

Jo jo... fungovalo to i dávno. V staré dobré Ascendancy jsem si chtěl zkusit vyhrát. Tak jsem si cheatama otevřel všechny technolgie a stavěl jsem maximálně vybavené lodě. A stejně mě po chvilce AI vymazala jak nic... :-/

+1/0
10.10.2017 13:53

R65i91c62h54a93r69d 63B80o60h41m 3141221684504

Tam šlo prohrát?

0/0
11.10.2017 19:54

M11a36r75t92i96n 58V52a80n22ě65č27e14k 4923558592155

Napadl by mě ještě profláklý inventář u AI, Například Metro když budu stát za rohem a bude mě smažit půl hodiny a náboje mu nedojdou, Load a kill hned na začátku a má u sebe 10 nábojů :-)

+2/0
10.10.2017 12:41

L24u43k62a18s 11S67u41c19h39a44n17e25k 5286597533550

Hráč chce: 1) vyhrávat, 2) rozvíjet se, 3) objevovat, 4) hromadit, 5) komunikovat (ne vždy všechno a ne nezbytně v tomto pořadí). Je pochopitelné, že pro začáteční levely bývají síly monster upravené tak, aby hráč neutekl během prvních pár minut, protože ho to nebaví ... později je třeba udržet rovnováhu mezi náročností a ziskem. Každý z kategorie killer, explorer, crafter, chatter by si měl mít možnost přijít na své. Později se už třeba posilují monstra nad standardní úroveň, kterou by měl hráč s jejich staty, protože by to pak pro hráče s jeho schopnostmi nebyla žádná výzva.

+7/0
10.10.2017 10:27

J41a82k80u55b 11V90l68k 4621672437192

Nej podvod je podle mě ve World of Tanks. Pokud nemáte premium účet, tak vyhrajete v průměru 3 z 10 bitev, kdy na Vaší straně je okolo 3-5ti hráčů co udělají 0 DMG za bitvu. Pokud si ale koupíte premium účet, dokážete vyhrát vyprůměrovaně každou druhou bitvu. Taková taktika je asi nej svinstvo co existuje. Taktika pay to win, nemusí být pouze v nákupu zlaté munice a premium tanků.

+2/−1
10.10.2017 10:05

J73a81k14u45b 75B67o85h54o17n54ě17k 8425926349177

Hehehe... ne.

To je jenom klasická iluze. Prémiák mam a za víkend jsem měl 20% win rate. To je prostě o náhodě

0/0
10.10.2017 10:34

J61a86k28u18b 73V95l47k 4661602467232

několikrát jsem hrál bez premia a po peti bitkách koupil jeden den, v tu chvíly obrat o 180 stupňů ve složení týmu a najednou jsem i dělal i dvojnásobný DMG. Na mě to prostě tak působí. Může to být náhoda, ale moje zkušenost je z 75% tak jak jsem uvedl v předchozím příspěvku.

+2/0
10.10.2017 10:38

J75a33k67u41b 70B49o48h10o97n10ě65k 8615136789527

Já už přecházím mezi hraním s prémiákem a bez něj 5 let a pořád se držím kolem 48%

Dlouhodobě to vliv mít může. Člověk dřív získá lepší děla, víc nastřílí, jeho tým má větší šanci vyhrát, ale tyhle obraty o 180° zažívám běžně. V pátek 80%, sobota a neděle 20%. Tak to holt chodí

0/0
10.10.2017 12:15

J91a67r11o34s37l73a23v 18N65e60d11o79m24a 3110980842653

Taky mi připadá, že WOT švindluje a zvýhodňuje hráče co mají prémiový účet. Když se podíváte už jen na řazení hráčů do bitev, tak bez prémia jste víc než 80% bitev ve spodní polovině hráčů. A to nemuvím o prasárnách, kdy vás počítač např. s tankem tier VI zařadí do bitvy s tanky tier IX.

+2/0
12.10.2017 7:16

D78r25a30h72o77m82í86r 74S70t53r85o17u63h86a62l 4555708262934

U mě to funguje, ale v nastavení hry to není. Je to v psychologii. Pokud máte premiový účet, pak zaprvé jezdíte častěji vyšší tiery tanku, protože neproděláváte a tak nemusíte vydělávat. To vede ke konzistentním výsledkům, protože jedete furt jeden stroj.

Ten druhý efekt je ten, že díky větším ziskům neproděláváte tolik, i když prohrajete. To vede k "drzejšímu" stylu hry. Když vás totiž smrt tolik nebolí, jste víc ochotný najíždět do pozic nepřítele. To vede k otáčení věží nepřátel a snáz se proráží vašim spojencům. Pokud takto hrajete s rozumem, pak každá rána, která padne na vás, stojí protivníka dvakrát tolik.

Vlastně jste si odpověděl sám - když vás hra baví, víc vyhráváte. Většina lidí si myslí, že když vyhrávají, tak je hra víc baví. Není to pravda. Když totiž hráči hodně vyhrávají, tak jsou ve výsledku akorát namyšlení, ale to se zábavou nemá nic společného.

Takže termín walletwarrior má něco do sebe. Akorát ten princip funguje jinak.

+2/0
10.10.2017 13:44

J74a92k45u87b 48B59o54h33o15n88ě46k 8295826979657

Na tom něco bude a taky by to vysvětlilo, proč u sebe tenhle vliv nepozoruju. Já si podle nutnosti klidně nabiju zlatýma, i když vím, že v bitvě něco prodělám a ani neměním herní styl podle výdělků

+1/0
10.10.2017 14:10

K75a46r10e36l 70F93r33a51n50ě97k 3528643787525

Stačí týden nehrát a máte super MM. Alespoň na dvacet her.;-)

Jinak je to o náhodě a o tom, kolik nýmandů je zrovna on line.

0/0
13.10.2017 20:15

M47a91r60t54i38n 68K71r13e32b84s 4839399320420

Proto je třeba Dark Souls tak ověnčená přívlastky jako "nejtvrdší", "nejtěžší", "nic neodpustí" atd., protože patrně tyhle podvůdky jednoduše nevyužívá. :)

0/0
10.10.2017 9:58

K65a64r49e86l 79U88r96b78a34n 2264674141979

Zkuste dohrát na nejtěžší obtížnost poslední misi za tosse ve SCII. Tam nid upravené není.. ;-D

0/0
10.10.2017 9:40

G21a46b96r61i12e68l 35H45o98r37t31e52n 9361179743964

Finální mise za pozemšťany mi přišla tvrdší.:-)

0/0
10.10.2017 10:55

J13a85k20u93b 28B18o56h85o98n39ě64k 8665136639757

Bylo by asi naivní čekat, že by hry mohly fungovat tak hladce jako dneska víceméně pro všechny a přitom nemít nějaké mechanismy jak upravovat obtížnost.

Nakonec nikdo nechce hrát na "easy," protože pak nemá radost z vyhrávání.

Jenom by bylo hezké, kdyby tyhle berličky šly vypnout, pokud si to člověk chce dát víc přirozeně. Třeba by pak hráči ocenili, že to má smysl :-)

+2/0
10.10.2017 9:19

M14a52r13e98k 34T72e46t41u70r 9409814396

Hrál jsme na easy X-COM2 - bez save-load. Stresy jako hrom, ale na to budu vzpomínat ještě hromadu let. :-P

0/0
14.10.2017 7:04

P28e49t59r 58T45i69c71h59ý 4290631275864

Tak zrovna puvodni xcom a ufo byly na easy uplne nejtezsi. Litaly jen male lodicky, obyc emzaci, takze zadny vyzkum, zadne prachy, proste prd. Na nejtezsi to byla pohoda :)

0/0
21.11.2017 18:28

M27a28r87e14k 25T68e94t79u42r 9339674766

Origoš X-COM pouze save-load procedurou. Prachy na nové vojáčky byli, jenže nováčci byli nepoužitelní. :-P

0/0
29.11.2017 6:14

J31a64k70u96b 78M22a72t61ě57j77ů 5735562801895

Kdyz si clovek v prvnim Need for Speed vzal Lamborghini a souperovi (pocitaci) vrazil Toyotu nebo Mazdu, tak mel pocitac prumernou rychlost treba o 30% vyssi, nez byla maximalni rychlost jeho auta.

+15/0
10.10.2017 9:13

D15r18a67h92o14m54í33r 48S80t46r55o27u52h65a24l 4235448472174

Tuning, ne? ;-D

+1/0
10.10.2017 13:47

P36a90v67e47l 16V87i31t84v14a23r 7642709206409

No a taky se tam někde tahle vlastnost dala vypnout. Myslím že se to jmenovalo catch-up. Ale možná jen v multiplayeru.

+1/0
11.10.2017 8:33

R68i86c14h74a34r64d 73B72o76h41m 3311261424664

To je jedno, když vás zablokovali, tak stačilo podřadit. To bylo nas...nejch spoluhráčů.... ;-D

0/0
11.10.2017 20:01

G18a90b62r60i21e42l 82H77o27r10t54e96n 9651119633754

Vzpomínám si, jak jsem se u BG2 vztekal, že NPC mají mágové neomezená kouzla, zatímco já je musím memorovat.:-)

0/0
10.10.2017 8:57

O56n42d35ř55e35j 39S71t81a70r26o93c70h 5740653152514

Od určité verze AD&D se ale mezi postavy přibyl i Wizard, který kouzlil "standardně" z magenergie. Původní Mage v AD&D jen memoroval.

Jestli to nebylo spíše zavedením nových pravidel, než podváděním. Nejsem si jistý, že to byl tento případ, ale řekl bych, že ano.

0/0
10.10.2017 10:17

J52a85k40u49b 88B12o41h10o13n87ě94k 8875156719207

Hmmm, o tom nevím, ale je fakt, že za 3rd edition jsem se nedostal.

Tam přibyl sorcerer, který si nemusel kouzla předem připravovat a prostě sesílal co znal a byl omezený počtem kouzel denně.

Jinak technická poznámka, AD&D byla v podstatě druhá edice (i když sama měla dvě edice). Klasická název je jenom D&D

0/0
10.10.2017 10:37

G67a18b11r76i54e61l 76H65o55r18t84e56n 9841189663544

Wizard (mage) tam byl od začátku, přibyl Sorcerer, který měl omezený počet kouzel, zato je mohl používat bez memorování a omezen byl jen energií (danou levelem a staty).

0/0
10.10.2017 11:18

O46n23d82ř82e59j 87S92t35a53r75o61c13h 5100293182904

Ano, ne Wizard, ale Sorcerer. Od BG2 je to přece jen už nějaký ten pátek...

0/0
10.10.2017 15:04

M96a62r83t53i15n 41H11e74r97m33a62n83n 2426935550536

Tak napriklad v The Last of Us hrace v prestrelce pri mireni z krytu trefila vzdy az treti kulka aby mel i hrac ktery neni primarme konzolista dost casu zamerit na ovladaci protivnika

0/0
10.10.2017 8:21
Foto

M27i79c38h43a68e57l 36L84ö57f23f83e29l18m10a14n51n 7178658477920

U závodních her se také často designovala trať tak, aby kousek před cílem byla nějaká špatně viditelná velmi ostrá zatáčka. Také fyzikální vlastnosti na soupeře neplatily (dost možná kvůli zátěži procesoru?) a hra tak auty jenom "posouvala" po trati - krásně to bylo kdysi vidět u NFS Porsche u aut kde se zvedal zadní spoiler v závislosti na rychlosti. Nevím jestli to platí ještě dnes.

+2/0
10.10.2017 5:35

J20a13k69u91b 18B51o80h83o89n68ě71k 8695426669567

Určitě šlo o hardware. Před lety jsem četl od vývojáře leteckého simulátoru, že by nebylo vůbec těžké udělat hru s naprosto reálným fyzikálním modelem včetně proudění vzduchu a tak, ale že by to počítače neutáhly a výsledný efekt by stejně nikdo nepostřehnul

+5/0
10.10.2017 9:26

Z56d11e38n61ě63k 92K36r27a29u82s 9876900772240

u zavodu se s tim dobre dalo oblbovat stacilo se parkrat vysekat na zacatku a pak rychle predjet protihrace kteri na me pockali az se zas rozjedu a pak uz jen udrzet prvni misto

+9/0
10.10.2017 0:58

K62a79r90o85l 89S15e34f68c35i72k 2756490835148

no a co kdyz prepnu na nejvyssi obtiznost? V poslednim dobe je takovych her s ultra brutal hard core rezimem cim dal tym vic. A co takovy Dark Souls? Taky cheatuje? 8-o Nemam absolutne nic proti tymhle praktikam v single playeru hl. u "filmovych her" jako je Uncharted. Hur je to s multiplayerem, takovy Battlefield s auto aimem by nebyl celkem fer ;-D;-)

0/0
10.10.2017 0:30

M72a32r24t56i48n 67C46e93r60m63a19k 7405561196435

Tak funguje i většina stříleček na konzolích. Automatické míření nebo alespoň pomoc s mířením je téměř všude.

Hry mají být zábava a ne aby se člověk u hry zlobil, že nemohl trefit nepřítele..

0/0
10.10.2017 0:16

Z74d88e67n91ě92k 21K53r19a89u50s 9806660502760

to je prvni vec co ve strileckach kontroluju a vypinam:-)

+1/0
10.10.2017 0:55
Foto

L69u36k89á27š 85N42o25v19o64t75n31ý 6756937438958

Jako efektivně mířit s gamepadem je o dost horší než s myší a tak nějaká mírná pomoc při míření je spíše vítaná. Spíše by bylo zajímavé vědět, jestli třeba aim assist není silnější u hráčů na nižšší úrovni než u těch na vyšších... S ohledem na článek by se tomu dalo docela věřit.

0/0
10.10.2017 8:13

T35o35m95á93š 21D25u39š11e60j26o21v79s21k70ý 3467583267640

To je taky podle mě důvod, proč nehrát střílečky (jako třeba Doom a pod.) na konzoli. Není to ta správná výzva. Osobně auto-aim taky vypínám (pokud to jde).

Je to pak o vaši schopnosti se naučit vlastní motorikou dosáhnout cíle. Ne jen otočit hlavu přibližným směrem a zasáhnout. :-P To Vás potom pasuje do role "procházeče" ne bojovníka. 8-o

Podle mě proto Microsoft brání propojení herních světů konzolí a PC, poněvadž by to v některých hrách nebylo fér jedněch vůči druhým.

+1/0
10.10.2017 8:52

J37a19k86u49b 13V65l91k 4561412727572

Tak nic proti, ale Microsoft je firma, která zavádí do svých her tzv. crossplatform gaming. Jako první hra kde se mohou setkat hráči na PC a XBOX One je Gears of War 4. Po prvních testech kdy se zjistilo, že počet killů je v poměru skoro ideálních 50/50 a odezva hráčů byla kladná, byla funkce aplikovaná napevno. Ve hře si můžete i nastavit zda chceste hrát MP jen hráči na PC, nebo XBOX, a nebo crossplatform. Jedinej kdo se tomu brání je Playstation i když uˇ%z jsem slyšel i tam o nějaké hře PS vs PC. Jediné co 100% nefachá je PS vs XBOX, kdy se MS snaží, ale PS nechtějí na tuto možnost přistoupit.

+1/0
10.10.2017 10:00







Najdete na iDNES.cz