Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rockstar vysvětlil, proč GTA 5 nedostalo žádné příběhové přídavky

Navzdory všem očekáváním nedostalo Grand Theft Auto 5 žádný příběhový přídavek a veškerá podpora autorů se soustředila pouze na on-line složku. Znamená to, že už i pro Rockstar bude multiplayer důležitější než hra pro jednoho hráče?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P38e96t87r 72U12l54l82m80a69n63n 2847898637322

Mě by ani nevadilo, že už nebylo žádné příběhové DLC, ale vadí mi, že veškerá nová auta jsou jen pro multiplayer. Když jsem se chtěl odreagovat projížděním po "světě" v singlu, kde je hustší provoz, jsou tam zvířata a všechno působí tak nějak opravdověji (nesmázně mne borec se stíhačkou ze silnice), tak jsem si nakonec připadal jako v nějakém demu, když jsem prohlížel herní internet a chtěl koupit nějaké auto.

+3/0
24.10.2017 19:57

P13e20t97r 93Š39t80ě51p45n81i94č20k14a 1288474673

Zábava na tisíce hodin??? C ́mon, zas takový RPG to fakt není! :-)

+7/−2
24.10.2017 15:45
Foto

L62u59k97á38š 61N43o20v89o90t66n40ý 6746307228618

Bože to jsou zase řeči. Samozřejmě, že on-line je to, co nese peníze. Nějaký single-player to nikoho už netankuje. Viz. třeba nový Battlefront 2. Taky obrovský hype kolem toho, že tam (konečně) bude kampaň a nakonec se z toho vyklube takový pohoněný tutoriál na pár hodin hraní.

GTA 5 on-line je dojná krává, kterou nějaký single-player DLC nemůže ani vzdáleně napodobit. Do on-line stačí přidat jedno blbý auto, který udělá pár designerů při odpolední kávě a najde se dost lidí, kteří to ihned koupí. Tudíž náklady vs. zisky jsou úplně někde jinde než se měsíce patlat s příběhovou kampaní.

+8/0
24.10.2017 14:51



Najdete na iDNES.cz