Diskuze
Praská bublina? Vývojáři Eve Online končí s hrami pro virtuální realitu
Děkujeme za pochopení.
T83o49m66á28š 33B84a53y88e71r
Já myslím, že to trochu zveličujete. Je to jen jedna špatná zpráva, která rozhodně neznamená prasknutí bubliny. CCP zavírá studio v Atlantě a prodává studio v Newcastle. Neznamená to ale, že by navždy skončili s vývojem pro VR. Chtějí jen počkat pár let, než se VR trh rozroste (podívejte na jejich web, s VR očividně počítají i v budoucnu https://www.ccpgames.com).
A to se myslím děje. Namátkou: ceny HTC Vive i Oculus Rift šly v posledních týdnech podstatně dolů. Microsoft vypustil svůj vlastní VR headset (Minecraft VR bude úžasný). Třeba v Kickstarterové kampani dostala firma Pimax více než 4M$ na 8k headset (žádala o 200K$). Zanedlouho vyjdou takové VR pecky, jako Skyrim VR, nebo Doom VRF. Google spustil projekt Poly (mrkněte sem: https://poly.google.com/view/8AX2IcuO86M) a dále vylepšuje Google Earth VR (teď i se Street View VR). Zuckerberg prohlásil, že chce miliardu uživatelů VR (https://goo.gl/iGorJ4).
Takže dobré zprávy myslím převažují. Jsem optimista (no jo, jsem asi VR fanboy).
T46o55m55á18š 64D70u66š73e55j49o27v76s42k37ý
Já osobně se na VR těšil moc (už od devadesátých let), ale ta cena hodně překvapila. Z predikovaných 10k se stalo 20k-30k a k tomu musí člověk dát dalších 30k za něco na čem to poběží. Málo který hráč si může dovolit dát tolik najednou. Tato technologie prostě zatím není pro masy. A bůh ví, jestli kdy bude.
O59n73d28ř97e52j 18M50a85š52e56k
Já jsem zvědavý, jak bude vypadat Fallout 4 VR
J33o51z97e73f 84V12y20s71k24o29c81i31l
prvotni uchvaceni virtualni realitou pominulo jiz v devadesatych letech
A83n79t28o79n69í15n 79H26o40l81í81k
Tak u mne urcite .. dela se mi z toho blbe, takze problem vyresen.
L89a95d69i13s61l43a50v 58H63a31š96k29a
Virtuální realita je jako elektromobily...Muska na ně
A12n56t35o80n86í59n 98Ž26o30h20a
VR má pro mě jeden dost zásadní problém a to, že člověk něco vidí, ale mnohdy nic necítí. Citelné to bylo třeba v RE7, kdy bez VR váz nepřítel zvedl do výšky a vy jste se proletěli. ve VR Vám zhasne obrazovka, protože to samozřejmě s VR technologii prostě zpracovat jinak asi momentálně nejde (asi jedině opravdu nějak napojit VR na nervovou soustavu). Osobně to pro mě naopak kazí zážitek a radši si zahraju v temném pokoji klasicky a do hry se ponořím. Stejně tak mi moc nevyhovuje způsob pohybu onou teleportací, ale jsou samozřejmě už i možnosti ovládat pohyb plynule ovladačem. I tak si myslím, že druhý pokus je lepší než ten první, ale už dost dlouho se to rozjíždí a myslím si, že se od toho ještě dost firem odvrátí. Momentálně to, co VR nabízí se nevyplatí v porovnání jen se vstupními náklady na pořízení VR...
M35a11r71t37i50n 60V12i38t
ovladani pohybu teleportaci je z duvodu, ze by se cloveku jinak delalo hrozne spatne. Plynuly pohyb ve VR bez zpetne vazby pretizeni clovek nezvlada dobre.
J17a21k25u91b 94B16o49h68o61n84ě41k
Jako člověk, který do virtuální reality investovat nechce, vítám, že se zdroje přesunou z tohohle pro mě lichého odvětví
T71o43m92á85š 60K25u33c43h34a92ř
Stejně jako 3d TV, velmi dlouho je kolem toho humbuk, natěšují se zákazníci, ale výsledek nic moc. Z principu to funguje jen omezeně. Až se půjde napojit přímo na oční nerv, tak potom možná.
J65a60n 78P70r67o40k34o92p
Ja jsem s 3d televizi spokojeny :) mam pasivni 3d a bryle mi nevadi (jsou lehke) a takovej Avatar je proste nadhera :D
J14o20s61e29f 40Š27o96l24t83e58s
Upřímně, čeká se na druhou generaci helem. Oculus a další prostě první generaci nedotáhli tak, aby byl zážitek dokonalý a lidé za to nebyli ochotni zaplatit nekřesťanské peníze.
A76n41t25o21n21í26n 26H77o45l50í79k
Nejde jen o helmy .. jde i o hardware. Pokud budpu vyvojari lpet na tom, ze grafika musi byt stejna jako v 2D hrach, tak proste na VR budete potrebovat mnohem silnejsi hardware. VR potrebuje casto vyssi rozliseni nez monitory, potrebuje vyssi framerate (90 i 120 fps), a v kazdem pripade potrebuje 2 obrazy.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...