Diskuse k článku

Klasika Neverwinter Nights vyjde na PC ve vylepšené verzi

Studio Beamdog, v němž pracuje mnoho bývalých vývojářů Bioware, připravuje vylepšenou verzi hry na hrdiny Neverwinter Nights z roku 2002.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53a71k77u36b 73B48o97h52o42n94ě21k 8915836719647

Tak nevím NWN jsem hrál nedávno a nějak nevidím moc rozdíl mezi tím, co si pamatuju, a co vidím tady...

0/0
21.11.2017 12:19

M35i55r34o35s33l51a14v 80S71t98a45s91t95n28y 7634633926891

Jo, hrál jsem original campaign a oba datadisky (které jsou oproti OC vynikající) asi před 2 lety a krom modu na zvětšení písma jsem snad ani nic navíc neinstaloval a bylo to v pohodě hratelný.

Tohle je ale tahák asi spíš pro hráče multiplayeru, pro který byl ostatně NWN určen a komunitu to pravděpodobně oživí.

0/0
21.11.2017 12:24

J65a83k95u78b 46B83o47h74o52n49ě22k 8275516779497

Nastartovala vůbec MP komunita někdy? Už tehdy mi přišlo jako až moc naivní představa, že by se hráči vzdali svých kostek a knížek ve prospěch myši. Plus jako DM bych si hru taky užil víc naživo než jako navrhování vlastních map.

Osobně bych si radši zahrál kasicky D&D přes Skype než NWN jako MP

0/0
21.11.2017 12:39

M59a79r86t82i43n 19P15o96d46h51o13r32s43k27ý 4795421599283

Sveho casu bezelo asi 10 ceskych perzistentnich svetu (napr. Demona, Thalie, Equilibrie... ) vytvorenych fanousky. Nektere prezily dodnes. NWN je tak blizko dracaku jak jen to jde a zaroven nabizi moznost si celkem snadno vytvorit vlastni svet podle vlastnich predstav, coz z ni dela pomerne unikatni hru. Navic hracska komunita byla fajn, skutecne se hralo Role Play, DMka delaly zajimave unikatni questy (kolikrat na miru pribehovemu pozadi postavy hrace). Dnesni MMORPG mi prijdou takové bezduché.

0/0
26.11.2017 10:23

P94a64v18e10l 41K65a67f51k37a 8714673951345

rozdíl je těch 20 USD :)

0/0
21.11.2017 13:30

Najdete na iDNES.cz