Diskuze
RECENZE: Fallout 4 VR je pro nadšence povinnost, škoda nic moc ovládání
Děkujeme za pochopení.
M66a35r52t84i94n 83R54y74š74a72v47ý
Zrovna teleport trigerem je pro pohyb ve VR u HTC vive standard. Ovládání sice moc intuitivní není a zasloužilo by si předělání. Kdo však má pár hodin v pár VR titulech odehráno, tak na to rychle přijde. Nastavení pro plynulý pohyb mi přijde také nedomyšlené. Jsem nicméně sám zvědav jak se s tím poperu já osobně v Unreal enginu 4 . Rád bych totiž začal jednoduší hry vyvíjet, takže určitě budu s plynulým pohybem experimentovat a pak můžu teprve vhodit rukavici do ringu
Dal jsem hře hodnocení 82%. Pvní okamžiky hry jsou perfektním zážitkem, hlavně již zmíněný výbuch atomové bomby a těsný únik předním spolu s rodinou. Sám mám 5 mesíčního syna a další brzký vývoj hry byl tedy pro mě poměrně šok. (Ještě jsem nehrál neVR verzi Fallouta 4, čekal jsem až zlevní).
Jen budu muset posílit herní grafiku R9 290 má celkem dost potíže, takže přejdu i kvůli budoucmu vývoji na GTX 1080ti.
T35o27m47á94š 33J80a94r36e24š
Já hraji na 980 Ti 2* v SLI a vše běží na max bez škubnutí. Pohyb mi přišel lepší normální než teleporty (ale pozor při stavění se to opět přenastaví na teleport, po zrušení stavění se vrátí zpět na normální pohyb, jen při posunu se zúží průzor - je to lepší pak se mi nedělá blbě a vydržím ve VR déle) stealth a pipboy světlo se pouští postranními tlačítky na levém ovladači (není třeba se skrčovat) Netuší někdo jak se vyvolávají favorite tiems ? V inv si je do favorite umím přidat ale stejně při souboji přehazuji zbraně v pipboji - asi by se to na použití rychlého stimpacku hodilo. S výškou mám taky problém mám 2m a některé hry mě pak hází že mám hlavu ve stropu - řešení hrát v sedě na židli, sice to nevtáhne tolik ale pro lepší cestování - když je ho hodně je to lepší a nedělá se blbě.
M97a64r75t12i54n 68K95u18b38i77š69t31a
Mám tuto hru prakticky od vydání a prakticky se dá souhlasit s touto recenzí (až na pár vyjímek):
1) Hra je opravdu hodně výkonově náročná. Abych ji na PC s 1070GTX a Intel 6700 rozběhal aspoň z větší části plynule, musel jsem dle návodu z diskuse Steamu upravit konfigurační soubory a nahrát několi modů, které oklešťují nepodstatné detaily a optimalizují textury. Nyní to jde většinou bez reprojection (ale ještě jsem nebyl v Diamond city...)
2) Na pohyb nepoužívám teleportaci. Jak tu již někdo zmiňoval, kazí to dojem z prostoru. Kupodivu mi to není nepříjemné. Když jsem zkoušel port Dooma 3 tak mě z toho bylo vážně zle a docela jsem vrávoral
3) Inventář je asi opravdu jeden z nějvětších problémů. Navigace na touchpadu je dost citlivá (nevím jeslti jsem někde nepřehlédl nějaké nastavení) a rozhrání je lehce nepřehledné. Otázka zní, jak tak komplexní systém inventáře, mapy, statusů a adalších věcí upravit, aby nic nechybělo. Na druhou stranu mít na ruce "skutečný" Pip-boy má svoje kouzlo :)
N73i30n76a 93P89a34n66o50ž30k76o90v48á
Nevím, jestli bych hru zvládla dohrát. Mně stačí noční setkání s Páračem na monitoru, nevím, jestli bych to rozdýchala i ve VR.
K87a27r60e76l 18K70a74š63t47a41n
Je nutne, aby VR hry recenzoval nekdo, komu je z nich zle? To bych chtel cist recenzi na Ultrawings.... Plynuly pohyb u Skyrim VR bych nevymenil za zadne skoky a teleportovani, ktere akorat kazi dojem z cele hry.
A21n14t49o34n95í90n 63H23o30l12í14k
Ma cenu psat clanky pro jednoho nadsence ?
A11n46t88o40n23í54n 34H62o29l18í60k
Tak sorry, no, jsem pozadu .. pro OBA nadsence ?
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....