- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna teleport trigerem je pro pohyb ve VR u HTC vive standard. Ovládání sice moc intuitivní není a zasloužilo by si předělání. Kdo však má pár hodin v pár VR titulech odehráno, tak na to rychle přijde. Nastavení pro plynulý pohyb mi přijde také nedomyšlené. Jsem nicméně sám zvědav jak se s tím poperu já osobně v Unreal enginu 4 . Rád bych totiž začal jednoduší hry vyvíjet, takže určitě budu s plynulým pohybem experimentovat a pak můžu teprve vhodit rukavici do ringu
Dal jsem hře hodnocení 82%. Pvní okamžiky hry jsou perfektním zážitkem, hlavně již zmíněný výbuch atomové bomby a těsný únik předním spolu s rodinou. Sám mám 5 mesíčního syna a další brzký vývoj hry byl tedy pro mě poměrně šok. (Ještě jsem nehrál neVR verzi Fallouta 4, čekal jsem až zlevní).
Jen budu muset posílit herní grafiku R9 290 má celkem dost potíže, takže přejdu i kvůli budoucmu vývoji na GTX 1080ti.
Já hraji na 980 Ti 2* v SLI a vše běží na max bez škubnutí. Pohyb mi přišel lepší normální než teleporty (ale pozor při stavění se to opět přenastaví na teleport, po zrušení stavění se vrátí zpět na normální pohyb, jen při posunu se zúží průzor - je to lepší pak se mi nedělá blbě a vydržím ve VR déle) stealth a pipboy světlo se pouští postranními tlačítky na levém ovladači (není třeba se skrčovat) Netuší někdo jak se vyvolávají favorite tiems ? V inv si je do favorite umím přidat ale stejně při souboji přehazuji zbraně v pipboji - asi by se to na použití rychlého stimpacku hodilo. S výškou mám taky problém mám 2m a některé hry mě pak hází že mám hlavu ve stropu - řešení hrát v sedě na židli, sice to nevtáhne tolik ale pro lepší cestování - když je ho hodně je to lepší a nedělá se blbě.
Mám tuto hru prakticky od vydání a prakticky se dá souhlasit s touto recenzí (až na pár vyjímek):
1) Hra je opravdu hodně výkonově náročná. Abych ji na PC s 1070GTX a Intel 6700 rozběhal aspoň z větší části plynule, musel jsem dle návodu z diskuse Steamu upravit konfigurační soubory a nahrát několi modů, které oklešťují nepodstatné detaily a optimalizují textury. Nyní to jde většinou bez reprojection (ale ještě jsem nebyl v Diamond city...)
2) Na pohyb nepoužívám teleportaci. Jak tu již někdo zmiňoval, kazí to dojem z prostoru. Kupodivu mi to není nepříjemné. Když jsem zkoušel port Dooma 3 tak mě z toho bylo vážně zle a docela jsem vrávoral
3) Inventář je asi opravdu jeden z nějvětších problémů. Navigace na touchpadu je dost citlivá (nevím jeslti jsem někde nepřehlédl nějaké nastavení) a rozhrání je lehce nepřehledné. Otázka zní, jak tak komplexní systém inventáře, mapy, statusů a adalších věcí upravit, aby nic nechybělo. Na druhou stranu mít na ruce "skutečný" Pip-boy má svoje kouzlo :)
Nevím, jestli bych hru zvládla dohrát. Mně stačí noční setkání s Páračem na monitoru, nevím, jestli bych to rozdýchala i ve VR.
Je nutne, aby VR hry recenzoval nekdo, komu je z nich zle? To bych chtel cist recenzi na Ultrawings.... Plynuly pohyb u Skyrim VR bych nevymenil za zadne skoky a teleportovani, ktere akorat kazi dojem z cele hry.
Ma cenu psat clanky pro jednoho nadsence ?
Tak sorry, no, jsem pozadu .. pro OBA nadsence ?