Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte si, jak byste se tvářili, kdyby vám někdo před deseti lety ukázal třeba Hellblade.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e39t93r 76S27v10o56b82o92d20a 7333875689217

TES 7, rok 2031

0/0
21.1.2018 20:00

K48a31r93e75l 80U60r70b62a73n 2564334841529

A pak přijde Xbox a celé to jde kopru..

0/0
19.1.2018 13:42

M87a43r93e10k 35Š36e43b83e45s65t56a 2423811383247

Když vidím ty krásné lesy hned bych šel na houby, jenže teď roste jen hlíva kterou znám a brodit se lesem ve sněhu se mě nechce a proto se už moc těším až někoho konečně napadne vydat houbařskou hru.....takovej dear hunting ale s houbama :-)

0/0
19.1.2018 9:05

K96a66r19e54l 90U45r95b56a96n 2904694671779

Existuje hra fungi, ale není to simulátor. ;-D

0/0
19.1.2018 13:38

P43e65t47r 53M41a56l67i49š98k19a 6961615341363

No ještě chvíli a pak už jen zdigitalizovat vědomí a hurá do virtuálního života.

+1/0
18.1.2018 19:00

E12l65i46š42k98a 32K56u64č16e46r78o93v17á 7919852953183

asi místní pařmeny naštvu, ale něco takového jsem viděla, když jsem byla naposled v lese. jen ten fešák s tou půlkou hlavy tam nebyl, naštěstí.

+1/0
18.1.2018 15:37

M65i67l64a49n 79Š27e13l11i35g69a 7741974563223

Life is Strange: Before the Storm bych moc nezminoval, nedavno jsem to hral a hnusnejsi hru uz jsem dlouho nevidel, i puvodni Life is Strange byl graficky zpracovan lip.

0/0
18.1.2018 13:04

M91a65r18t92i89n 59B58e70r45a31n 6779585106741

To je tak, když se autoři snaží za pojmy "stylizace" a "záměr" schovat nedokonalé řemeslo... :-)

+1/0
18.1.2018 13:19

F47i48l74i62p 12T11ř41e92b68a 6853320478436

Představuju si to. Před deseti lety vyšlo Crysis. Ikdyž dnes už existují karty, které to utáhnou se vším všudy, od té doby se grafika v podstatě nikam neposunula :-P

+1/0
18.1.2018 11:36

J41a72n 61Š80l66é59g34l 8852380988983

Pak si nevnímáte rozdílů, ale počet polygonů poměrně dost narůstá. Dále se zvětšuje počet objektů na scéně (= komplexita) a také nové grafické efekty nebyly od dob první Crysis. Lepší particle efekty apod....

+4/0
18.1.2018 12:12

J94a46k59u93b 32M43a71t31o27u38š 3625852932223

Já bych to poupravil poslední snadno rozeznatelný posun přinesl Crysis.

A od té doby musíte srovnávat enginy s o dva a více generací starší aby to člověk hned poznal jaký je novější.

+2/0
18.1.2018 12:29

J94a55n 79Š98l95é31g70l 8522250268963

Asi je to tím, že jsem to trochu dělal a poznám to... ale je prostě dost novinek co třeba přinesl UE 4.0.

0/0
18.1.2018 13:30

M83a49r21t97i74n 87B19e48r75a66n 6659505466701

No že bych byl z grafiky Hellblade nějak vzrušenej... :-/

0/0
18.1.2018 8:26

J35a24n 11Š30l15é77g85l 8662680708143

Každý kdo trochu viděl prostředí Unity a Unreal rychle pochopí rozdíly v možnostech grafiky. Vtip je totiž v tom, že různé grafické efekty jsou v Unreal naprosto automaticky a nemusí proto autor hry prakticky nic udělat. Maximálně pokud by to chtěl konfigurovat v menu hry. Zatímco v Unity než nastaví všechno se docela opupínkuje z toho.... tím neříkám, že Unity to nedokáže také, ale pokud chcete pěknou grafiku je prostě blbost to dělat v Unity

0/0
18.1.2018 7:25

Z54d86e41n76ě38k 52K30r42a95u48s 9936600322520

Unity je snad nejhorsi engin co se pouziva aktualne graficky nic moc, ale zere vykonu jak prase

0/0
18.1.2018 0:08

T49o53m47á28š 54K39u14c42h37a70ř 3177681318191

Drago z Jak vycvičit draka? ;-D

0/0
17.1.2018 22:52

O48n20d26ř79e49j 92M29a11t76ě70j47k23a 9442185503

Vubec se mi ale nelíbí ten trend filmovosti kdy se nám snažej namluvit že ve hře koukáme objektivem a ne očima. Všechny ty chromatický vady, hloubky ostrosti, roztřepaná kamera a podobně....ne, dík.

+13/0
17.1.2018 22:25

M32a40r63i77a76n 65K34r48a48l 6244402104217

Presne.

0/0
17.1.2018 22:34

O58n70d69ř68e30j 21M93a85t31ě24j20k39a 9322485753

Já se ve hrách rád kocham prostředím a detajlama a ty neustálý změny zaostření mi v tom bráněj a nutěj mě se soustředit na to co chce tvůrce. Ale já nemam tak opožděnej mozek abych mohl vnímat jenom jeden detajl, já chci vidět všechno! :-)

+2/0
17.1.2018 22:41

O75n79d41ř94e95j 91M15a40t52ě90j54k53a 9232715763

A hlavně v klasický filmařině jsou střihy a to přeostřování kamery máloky vidíme. Fakt mi to vadí a nedělá mi to ani dobře na žaludek. Ve filmech který dodržujou filmařský řemeslo nikdy přeostřování ani žádný zoomování neni, natož roztřepaná kamera, snad tenhle přiblblej trend časem zmizí a začnou dělat opravdu realistický hry kde vnímam jako bych fakt koukal vlastníma očima.

+7/0
17.1.2018 22:45

J64a18n 92P18i51r16a11s 1783915336236

Tak to vypadá famózně. Těším se na dobu kdy hry takto budou opravdu vypadat. Už abych šetřil na nový stroj.

0/0
17.1.2018 20:45

M63i10c25h52a47l 54M26o58t72y68č82k45a 4133290531399

Tady je kdyztak original (ve 1440p) https://www.youtube.com/watch?v=DDsRfbfnC_A. Ostatne i v 1080p to vypada lip, nez na iDnes prehravaci, ale co de da delat

+2/0
17.1.2018 20:17
Foto

J27i76ř75í 66K79a23r54á58s12e46k 1243962682741

Minimálně, když šumaři převedou NTSC do PAL. Sbohem plynulosti.

0/0
17.1.2018 20:24

M11i48c71h81a37l 15M24o98t52y98č36k64a 4973180811729

Nerekl bych, ze v tomhle pripadema zrovna tohle nejakou vahu, kdyz je puvod i zaznam digital. Proste 60 snimku za vterinu a je to

0/0
17.1.2018 20:47

A88n87t97o75n82í11n 25L65e42j50s55e65k 1503119407295

Minimálně se přehrávání na youtube nekouše, což se o přehrávači na idnes říct nedá.

0/0
18.1.2018 3:04
Foto

R88a97d66e43k 72V31o90j47á25č27e34k 5763399253254

Jen aby tou skvělou grafikou neutrpěla hratelnost.

+3/−1
17.1.2018 20:11

V45á76c39l56a35v 97M91a90š10a33t 2151483869586

Kolik asi takové textury zaberou místa...

0/0
17.1.2018 18:42

M57a58r51i68a17n 74B10e51n48č98a67t 4968591605654

nedivil bych se, kdyby to nebyly textury ve vysokem rozliseni, ale spise nejaky low-res + shader, případně pouze shader.

0/0
17.1.2018 19:04

V48l36a26d34i19m88í21r 53S14t30e96t17k65a 5202674815142

Co je to platné když pak do té krásné grafiky vrazí generické questy, lootboxy, mikrotransakce a hra skončí tam kde slunce nesvítí :-/

+15/0
17.1.2018 18:39

O66n68d81ř17e32j 50M25a93t37ě39j88k38a 9482405353

Hlavně 90% rozpočtu vrazej do grafiky a na hratelnost a ledění nezbydou prachy ani čas, proto už taky prakticky nehraju dnešní zabugovaný hry. Teď si asi po 2 letech zahraju něco většího a to Kingdome Come, snad to nebude moc zabugovaný.

0/0
17.1.2018 22:23

M33a83r78e32k 61Š49e67b46e96s63t85a 2763921843387

kéž by nacpali tolik rozpočtu do grafiky...ale dneska sou všechny AAA hry založeny na rozpočtu 50/50 - hra/marketing

0/0
19.1.2018 9:07







Najdete na iDNES.cz