Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte si, jak byste se tvářili, kdyby vám někdo před deseti lety ukázal třeba Hellblade.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e20t14r 26S32v88o41b30o78d97a 7303725429747

TES 7, rok 2031

0/0
21.1.2018 20:00

K14a45r60e33l 28U52r94b84a26n 2964514281309

A pak přijde Xbox a celé to jde kopru..

0/0
19.1.2018 13:42

M97a74r82e90k 26Š61e16b19e18s66t46a 2973671873647

Když vidím ty krásné lesy hned bych šel na houby, jenže teď roste jen hlíva kterou znám a brodit se lesem ve sněhu se mě nechce a proto se už moc těším až někoho konečně napadne vydat houbařskou hru.....takovej dear hunting ale s houbama :-)

0/0
19.1.2018 9:05

K80a71r75e71l 91U45r87b28a56n 2634594141669

Existuje hra fungi, ale není to simulátor. ;-D

0/0
19.1.2018 13:38

P37e92t16r 73M14a67l42i55š95k16a 6141205351643

No ještě chvíli a pak už jen zdigitalizovat vědomí a hurá do virtuálního života.

+1/0
18.1.2018 19:00

E94l78i23š35k60a 63K39u13č53e31r79o35v84á 7199552353373

asi místní pařmeny naštvu, ale něco takového jsem viděla, když jsem byla naposled v lese. jen ten fešák s tou půlkou hlavy tam nebyl, naštěstí.

+1/0
18.1.2018 15:37

M65i57l49a81n 24Š60e72l92i98g55a 7191844653713

Life is Strange: Before the Storm bych moc nezminoval, nedavno jsem to hral a hnusnejsi hru uz jsem dlouho nevidel, i puvodni Life is Strange byl graficky zpracovan lip.

0/0
18.1.2018 13:04

M60a66r79t92i49n 43B38e98r49a37n 6339495836931

To je tak, když se autoři snaží za pojmy "stylizace" a "záměr" schovat nedokonalé řemeslo... :-)

+1/0
18.1.2018 13:19

F77i82l32i98p 69T78ř47e62b85a 6813790288506

Představuju si to. Před deseti lety vyšlo Crysis. Ikdyž dnes už existují karty, které to utáhnou se vším všudy, od té doby se grafika v podstatě nikam neposunula :-P

+1/0
18.1.2018 11:36

J41a60n 18Š29l28é87g59l 8282670148263

Pak si nevnímáte rozdílů, ale počet polygonů poměrně dost narůstá. Dále se zvětšuje počet objektů na scéně (= komplexita) a také nové grafické efekty nebyly od dob první Crysis. Lepší particle efekty apod....

+4/0
18.1.2018 12:12

J16a91k98u66b 17M21a57t74o75u77š 3255262322193

Já bych to poupravil poslední snadno rozeznatelný posun přinesl Crysis.

A od té doby musíte srovnávat enginy s o dva a více generací starší aby to člověk hned poznal jaký je novější.

+2/0
18.1.2018 12:29

J24a85n 33Š97l80é97g22l 8312910958483

Asi je to tím, že jsem to trochu dělal a poznám to... ale je prostě dost novinek co třeba přinesl UE 4.0.

0/0
18.1.2018 13:30

M41a17r15t60i34n 75B19e78r16a92n 6779795806541

No že bych byl z grafiky Hellblade nějak vzrušenej... :-/

0/0
18.1.2018 8:26

J73a34n 15Š51l72é26g44l 8842200138113

Každý kdo trochu viděl prostředí Unity a Unreal rychle pochopí rozdíly v možnostech grafiky. Vtip je totiž v tom, že různé grafické efekty jsou v Unreal naprosto automaticky a nemusí proto autor hry prakticky nic udělat. Maximálně pokud by to chtěl konfigurovat v menu hry. Zatímco v Unity než nastaví všechno se docela opupínkuje z toho.... tím neříkám, že Unity to nedokáže také, ale pokud chcete pěknou grafiku je prostě blbost to dělat v Unity

0/0
18.1.2018 7:25

Z35d30e86n16ě14k 83K98r12a27u75s 9146520232510

Unity je snad nejhorsi engin co se pouziva aktualne graficky nic moc, ale zere vykonu jak prase

0/0
18.1.2018 0:08

T12o15m47á26š 26K46u16c52h52a17ř 3727161788291

Drago z Jak vycvičit draka? ;-D

0/0
17.1.2018 22:52

O79n14d55ř96e12j 59M97a54t32ě71j11k18a 9772765623

Vubec se mi ale nelíbí ten trend filmovosti kdy se nám snažej namluvit že ve hře koukáme objektivem a ne očima. Všechny ty chromatický vady, hloubky ostrosti, roztřepaná kamera a podobně....ne, dík.

+13/0
17.1.2018 22:25

M78a68r80i91a10n 69K21r96a67l 6924652934827

Presne.

0/0
17.1.2018 22:34

O77n79d42ř96e15j 78M32a23t29ě17j49k62a 9532565813

Já se ve hrách rád kocham prostředím a detajlama a ty neustálý změny zaostření mi v tom bráněj a nutěj mě se soustředit na to co chce tvůrce. Ale já nemam tak opožděnej mozek abych mohl vnímat jenom jeden detajl, já chci vidět všechno! :-)

+2/0
17.1.2018 22:41

O74n24d17ř68e39j 89M73a47t91ě24j78k58a 9682175863

A hlavně v klasický filmařině jsou střihy a to přeostřování kamery máloky vidíme. Fakt mi to vadí a nedělá mi to ani dobře na žaludek. Ve filmech který dodržujou filmařský řemeslo nikdy přeostřování ani žádný zoomování neni, natož roztřepaná kamera, snad tenhle přiblblej trend časem zmizí a začnou dělat opravdu realistický hry kde vnímam jako bych fakt koukal vlastníma očima.

+7/0
17.1.2018 22:45

J13a46n 64P24i76r51a39s 1143135976546

Tak to vypadá famózně. Těším se na dobu kdy hry takto budou opravdu vypadat. Už abych šetřil na nový stroj.

0/0
17.1.2018 20:45

M49i58c61h41a38l 56M23o38t31y53č85k95a 4643920131419

Tady je kdyztak original (ve 1440p) https://www.youtube.com/watch?v=DDsRfbfnC_A. Ostatne i v 1080p to vypada lip, nez na iDnes prehravaci, ale co de da delat

+2/0
17.1.2018 20:17
Foto

J50i81ř36í 29K63a16r42á13s13e97k 1383782402441

Minimálně, když šumaři převedou NTSC do PAL. Sbohem plynulosti.

0/0
17.1.2018 20:24

M19i14c69h83a50l 24M84o59t85y32č45k39a 4843430271499

Nerekl bych, ze v tomhle pripadema zrovna tohle nejakou vahu, kdyz je puvod i zaznam digital. Proste 60 snimku za vterinu a je to

0/0
17.1.2018 20:47

A31n72t19o88n32í75n 78L90e43j26s57e37k 1403279437975

Minimálně se přehrávání na youtube nekouše, což se o přehrávači na idnes říct nedá.

0/0
18.1.2018 3:04
Foto

R43a80d36e79k 51V88o56j89á94č14e83k 5333309973854

Jen aby tou skvělou grafikou neutrpěla hratelnost.

+3/−1
17.1.2018 20:11

V62á96c16l15a30v 55M86a37š90a92t 2161973379326

Kolik asi takové textury zaberou místa...

0/0
17.1.2018 18:42

M55a14r11i41a97n 98B45e23n30č78a83t 4628981375714

nedivil bych se, kdyby to nebyly textury ve vysokem rozliseni, ale spise nejaky low-res + shader, případně pouze shader.

0/0
17.1.2018 19:04

V93l66a22d27i70m73í42r 21S37t77e40t56k52a 5452854445892

Co je to platné když pak do té krásné grafiky vrazí generické questy, lootboxy, mikrotransakce a hra skončí tam kde slunce nesvítí :-/

+15/0
17.1.2018 18:39

O28n66d48ř10e81j 90M32a98t49ě49j75k36a 9312665563

Hlavně 90% rozpočtu vrazej do grafiky a na hratelnost a ledění nezbydou prachy ani čas, proto už taky prakticky nehraju dnešní zabugovaný hry. Teď si asi po 2 letech zahraju něco většího a to Kingdome Come, snad to nebude moc zabugovaný.

0/0
17.1.2018 22:23

M58a65r95e35k 93Š80e65b57e22s91t72a 2633661523927

kéž by nacpali tolik rozpočtu do grafiky...ale dneska sou všechny AAA hry založeny na rozpočtu 50/50 - hra/marketing

0/0
19.1.2018 9:07







Najdete na iDNES.cz